• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    Ik glimlach bij het zien van James verbaasde gezicht. Ik weet niet waarom maar hij heeft iets kinderlijks over zich. Zoiets wat je non-stop bij Summer ziet maar maar zelden aantreft bij een volwassen man. Hoewel ik het natuurlijk niet heel goed kan beoordelen zou het me niets verbazen als een meisje hem in no-time leuk vindt.

    Artemis Eliza
    Ik knik en zucht wanneer we bij het gebouw aankomen. 'Nou mogen weer opzoek naar die slaapzalen. 'Weet jij de weg nog?' Vraag ik zuchtend.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Eerlijk?" vroeg ik. "Nee eigenlijk niet maar mijn gevoel zegt rechts dus weet ik bijna zeker dat het hier links is" zei ik. Toen viel me het bord pas op. "Uh Eliza" zei ik lachend en wees naar het bord waarop stond "Slaapzalen" en een pijl naar links.

    James

    "Hoezo denk jij dat haar antwoord niet waar was?" vroeg ik en zag het gebouw weer inzicht komen. ""Maar ik kan ook aan jou vragen hoe het zit tussen jou en Summer" zei ik toen lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Samenvatting? Wat doen Summer, James, Jason en Eliza? x'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Artemis Eliza
    Ik kijk verbaasd naar het bord met de pijl. 'Waarom zag ik die steeds over het hoofd?' Vraag ik verbaasd.
    Ik kijk Summer aan en we schieten allebei tegelijkertijd in de lach.

    Jason
    'Gewoon, Benjamin kent ze ook al lang maar toch reageert ze op hem veel minder close als op jou,' zeg ik. 'En mag ik je er op wijzen dat Summer niet op mijn rug springt en me niet op mijn wang zoent? Dat doet Eliza dus wel bij jou.'


    Remember to be ridiculous.

    ( Summer en Eliza zijn opweg naar de slappzalen om zich om te kleden en James en Jason zijn ook onderweg naar het gebouw en zijn in gesprek over Summer en Eliza en wachten tot ze terug komen )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Eliza en Summer gaan naar hun slaapzalen want ze zijn doorweekt en Jason en James lopen denk ik ook richting hun slaapzalen, ze komen net met z'n vieren van het strand waar ze na een watergevecht tussen Eliza en James terechtkwamen.]


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Weet ik niet maar ik zie het nu ook voor het eerst" zei ik lachend. "En echt op een duidelijke plek hangt het niet" zei ik en liep weer in de richting die het bord aangaf. Uiteindelijk kwamen we uit bij de slaapzalen en glimlachte "Mooi nu eerst droge kleding"

    James

    "Daar heb je een punt maar ik weet het echt niet" zei ik en liep het gebouw, waar we inmiddels waren aangekomen, naar binnen. "Trouwens goede manier om de vraag te ontwijken" lachte ik. "En ik ben niet degene frusterend op zijn tanden knarst en wacht op wat Summer wou zeggen"

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:39 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    'Ik ben gewoon te nieuwsgierig,' zeg ik. 'Waarom denk je dat ik zo'n kruisverhoor houdt? Ik hou er niet van om niet te weten wat er overal aan de hand is.'

    Artemis Eliza
    'Inderdaad.'
    Ik pak snel een kledingsetje uit mijn koffer en trek die snel aan. Ik haal een borstel door mijn haar en kijk even in de spiegel. Ik zie er weer toonbaar uit. 'Ben je bijna klaar?'


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Oké dat is ook wel weer waar" zei ik en liep de trap op "Trouwens de vragen die je stelt kan ik niet beanwoorden al wou ik ergens dat ik dat wel wou" zei ik erna.

    Summer

    "Ben je bijna klaar?" vroeg Eliza. Ik trekte mijn gympen aan zette mijn pet af en stond op. "Ik ben klaar maar waar gaan we naartoe?" vroeg ik terwijl ik mijn bril opzette en weer naar haar toe liep. Waarna ik haar vragend aankeek

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    'En wat zou het antwoord zijn op de vraag hoe het tussen jullie twee zit als het aan jou ligt?' Vraag ik.
    Ja ja mag me nu een doordrammer noemen maar mensen geven nou eenmaal niet zo snel antwoord als je iets vraagt.

    Artemis Eliza
    'Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik heb nog een vest en een tas met ee mobiel erin bij de half-pipe liggen,' zeg ik. 'Misschien kunnen we die gaan ophalen.


    Remember to be ridiculous.

    Tijd: Rond acht uur.
    Weer: De zon is net onder en het is dus kouder.
    Bijzonderheden: Er word zo een kampvuur gehouden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Summer

    "Ik vind het goed want mij spullen liggen er toch ook nog" zei ik en bedacht me opeens iets. "Wacht heel even " zei ik en pakte snel een camera.
    "Ik heb wel wat ideeën erna" zei ik toen ik erna weer in de richting van de deur liep.

    James

    "Dat ga ik je nu niet zeggen" zei ik lachend en wees naar Eliza en Summer die weer aan kwamen lopen. "Trouwens ik heb ook nog geen antwoord op mijn vraag" zei ik erna


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    Als ik en Summer de deur uit komen zien ik Jason en James staan. Ze zijn in gesprek maar het lijkt te stoppen wanneer James Jason om mij en Summer wijst. Ik wist wel dat jongens ook roddelen. 'Waar hebben jullie het over.'

    Jason
    Ik kijk naar James en glimlach gemeen naar hem. 'Niet bijzonders,' zeg ik. Ik kijk naar James. 'Welke vraag bedoel je? Heb ik iets gemist?'


    Remember to be ridiculous.

    James

    Ik wenste dat ik mijn mond had gehouden. "Trouwens jij met je gemene glimlach houdt je mond" zei ik serieus en keek erna weer naar Eliza en Summer "Wat gaan jullie doen " vroeg ik en wees naar de camera die Summer in haar handen had. "O en op de vraag kom ik later wel terug" zei ik tegen Jason

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 18:09 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    'Eerst gaan we onze spullen ophalen bij de half-pipe,' zeg ik. 'Wat we daarna gaan doen is voor mij ook een raadsel.'

    Jason
    Ik loop achter Eliza en Summer aan maar als ik naast James loop glimlach ik en fluister: 'Ik krijg het antwoord nog wel uit je.'


    Remember to be ridiculous.