• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    I'll take that as a yes I'm in love with her en graag gedaan. Ik kijk naar Eliza. Zou ze iets door hebben van het feit dat dit hele gesprek, alles wat ze wil weten over haar gaat? Of zou ze gewoon denken dat het iets is waar zij eigenlijk ver vanaf staat?

    Artemis Eliza
    Ik kijk naar de marshmallows van de anderen. Jason laat James met rust, James had hem natuurlijk wel tijdelijk van de ondergang gered maar geen van ons zou vergeten dat Jason nog een opdracht moet doen.


    Remember to be ridiculous.

    Rossella.

    Even zink ik in mijn gedachte en denk ik aan vroeger hoe ik met mijn ouders, broer en zus aan een kampvuur zat op vakantie. Het was een geweldige tijd die ik niet meer zal vergeten. Toen mijn ouders nog bij elkaar waren en ik mijn broer nog zag. Toen alles nog zo vredig was.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    Mh als jij het zegt zal dat wel zo zijn.
    Ik kijk weer naar het kampvuur en zoek een willekeurig slachtoffer.
    Trouwens die opdracht krijg je toch niet meer

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:36 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    Alsof iemand zal vergeten dat ik die nog moet doen. Ik kijk rond en zie dat Rossella even niet oplet. Ik kijk naar James. Denk jij wat ik denk? Rossella zou ook een opdracht moeten doen. MHWOEHEOEHE


    Remember to be ridiculous.

    James

    Er komen nog genoeg momenten en dan vergeet iedereen dat je er nog een moet doen. Ik zie de blik in zijn ogen die vertelt dat hij een plan heeft. Ik kijk naar het kampvuur en krijg een duivelse grijns op mijn gezicht. Ik weet wat je denkt en vind het een goed plan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    1, 2, 3, NU! Tegelijkertijd vallen ik en James aan, allebij vanaf een andere kant van Rossella waardoor ze ons niet allebei kan ontwijken. Uiteindelijk is niet echt duidelijk wie de marshmallow in het vuur heeft geworpen maar Rossella's marshmallow zit niet meer op haar stokje.


    Remember to be ridiculous.

    James

    Jij verzint een opdracht want ik weet niets
    Erna keek ik naar de marshmallow die in het vuur lag.
    Ik dacht na over vanalles en wachtte tot dat Jason een opdracht had verzonnen

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rossella.

    Ik schrik op uit mijn gedachte, als mijn stok beweegt wat dus betekend dat er een of meerdere mensen op mijn marshmallow doelen. In een paar seconden zie ik dat het Jason en James zijn die mijn marshmallow in het vuur willen hebben. "En bedankt" Zeg ik sarcastisch, wanneer mijn marshmallow langzaam in het vuur valt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    'Graag gedaan maar wat zouden we jou nou eens laten doen?' Vraag ik.
    Ik kijk de kring rond, het is duidelijk dat ik van James geen steun hoef te verwachten en net bij mij wist ook niemand een opdracht.

    Artemis Elzia
    Ik heb opeens een idee. 'Ik hoorde dat er nog wat eten warm wordt gehouden voor het geval er iemand honger krijgt,' opper ik. 'Misschien zal Rossella daar wel heel erg van genieten.'
    Het smaakte opzich niet verkeerd maar het rook verschrikkelijk, ik ben niet verwend als het om eten gaat en hoe langer het eten blijft staan hoe minder smakelijk het zal worden.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:54 ]


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Graag gedaan" lachte ik en richte me erna weer op Jason Sorry ik verzin altijd de meeste vreemde dingen dus die komen nu nog niet van pas. Opeens hoorde ik Eliza wat zeggen "Dat klinkt eigenlijk niet verkeerd" gaf ik eerlijk toe toen ze klaar was met vertellen

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:56 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    'Het komt van mij dus natuurlijk klinkt het niet verkeerd,' zeg ik. 'Maar wat vindt de rest ervan?'
    Ik kijk even naar Rossella en haal verontschuldigend mijn schouders op. 'Ik dacht er opeens aan.'

    Jason
    'Goed bedacht, wie gaat het halen? Ik gun het niemand om in die stank te staan.'
    Ik kijk weer naar James. Ze is wel slim en vindingrijk zeg, daar zou ik nooit aan gedacht hebben.


    Remember to be ridiculous.

    James

    Nee inderdaad plus er zal nog veel eten over zijn aangezien iedereen pizza heeft besteld.
    "Mh ik ga het wel halen" zei ik en stond op.
    Erna keek ik naar Eliza "Dat zijn jouw woorden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rossella.

    "Ik dacht er opeens aan" Zegt Eliza, terwijl ze verontschuldigend haar schouders ophaalt. "Ik krijg je nog wel terug" Zeg ik en kijk haar even aan. Gelukkig ben ik wel meer voedsel gewend dan het voedsel wat je hier kunt krijgen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Artemis Eliza
    'Wat zijn mijn woorden?' Vraag ik verward. 'Heb ik mijn eigen woorden? Chill.'
    Ja je mag me verstrooid noemen want dat ben ik ook behoorlijk. 'Ik ben doodsbang voor je wraak.'

    Jason
    Niet iedereen, Eliza heeft het gewoon opgegeten, dat geloof je toch niet? 'Ik loop wel even mee,' zeg ik. 'Jullie zorgen er intussen voor dat ze niet wegrent,' commandeer ik Sven, Summer en Eliza.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:05 ]


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Ik vind het goed" zei ik en liep in de richting van het gebouw
    "Nee niet dat woord" riep ik nog naar Eliza en draaide me weer om en hoorde Summer nog net oke zeggen. "Maar heeft ze het echt opgegeten? " vroeg ik verbaasd


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer