• http://geld.nl.msn.com/foto/gallery.aspx?cp-documentid=149572161&page=9
    Klik ^


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Maar goed dat ik geen belg ben,ik geef niks om geld.
    Maar wel geinig


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wow dat wist ik niet ;o


    Happiness hit her like a train on a track

    Tuurlijk zijn wij de rijkste, en de beste, en de lekkerste, en de liefste, gewoon dé beste
    kidding
    i love Dutch people (flower) maar dat wist ik dus nog niet, handig dat ik het nu wel weet. jammer dat ik niet rijk genoeg ben om een laptop + iPod shuffle te kopen ;o

    Dat wist ik al^^

    En dan vooral de mensen uit Brasschaat. :9~

    Serieus, als je rijk bent, koop je een villa in brasschaat, wat een snobs heb je daar, zeg. ._.

    Mietjuh schreef:
    En dan vooral de mensen uit Brasschaat. :9~

    Serieus, als je rijk bent, koop je een villa in brasschaat, wat een snobs heb je daar, zeg. ._.

    Mijn moeke woont daar, (A) Een paar straten van de paffs, ghaha. En Sam zwaait altyd naar ons als hy daar is. Ja, vroeger keken myn broers heel hard naar hem op, en toen wouden ze altyd wat gaan praten ofzo > <


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Mijn moeke woont daar, (A) Een paar straten van de paffs, ghaha. En Sam zwaait altyd naar ons als hy daar is. Ja, vroeger keken myn broers heel hard naar hem op, en toen wouden ze altyd wat gaan praten ofzo > <

    De Pfaffs hebben hun huis verkocht XD

    Ghaha, dat wist ik niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    wist ik niet...en dan ben ik nog wel belg :D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Mietjuh schreef:
    En dan vooral de mensen uit Brasschaat. :9~

    Serieus, als je rijk bent, koop je een villa in brasschaat, wat een snobs heb je daar, zeg. ._.

    Of een gróot huis in Schilde. En dan te bedenken dat ik daar vroeger woonde, maar weliswaar in zo'n klein huisje tussen allemaal van die grote!ö
    Of Knokke ook natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 11:08 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay