• Voor de kerstvakantie had ik mevr. Meyer, die had een duits accent en moest bij sommige woorden vragen of dat goed nederlands was. Maar nu heb ik een lerares die ook een duits accent heeft, de hele tijd duits praat en heel irritant praat. Als wij dan vragen of ze het in het nederlands wil vertellen versta ik het bijna nog niet...

    Hadden wij ook. Alleen ze kwam uit Oosterijk. Ze heeft 1 les kunnen geven, vervolgens gingen de jongens haar uitlachen nd shit. En verder nix meer van gehoord. Maar dat is wel vet kud.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Zo eentje hebben wij ook op school. Ik had haar dan wel niet als mijn lerares. Het lijkt me wel irritant, maar je leert er zo wel beter van, lijkt mij.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    Ghehe :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Zo eentje hebben wij ook op school. Ik had haar dan wel niet als mijn lerares. Het lijkt me wel irritant, maar je leert er zo wel beter van, lijkt mij.

    Hoeft niet persé. Mijn zus had een duitse leraar, die kwam uit duitsland. En hun moesten met ich ipv ieg... iesj zeggen. omdat die dude zij dat dat zo moest ¬¬


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Hoeft niet persé. Mijn zus had een duitse leraar, die kwam uit duitsland. En hun moesten met ich ipv ieg... iesj zeggen. omdat die dude zij dat dat zo moest ¬¬

    Iesj? En hij komt uit duitsland ... ? Achja..


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    (...)
    Iesj? En hij komt uit duitsland ... ? Achja..

    Joaah. Volgensmij heeft ie gewoon n beetje polio. Maar die mensen moeten er ook wezen.


    The economy is suffering, let it DIE!