• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik sprong van een redelijk hoge tak de rivier over, anders liep ik het risico om erin te vallen, door mijn korte benen...
    Mijn tas hield ik stevig vast, ik had echt honger, ik moest echt iets vinden, want mijn voorraden wou ik bewaren...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Josh Phillip Adams. || District 1.

    Ze draait haar fles dicht en gaat langzaam overeind staan. Ik let op iedere beweging die ze maakt. Straks ben ik namelijk wel een jongen met een mes in zijn buik en daar heb ik geen zin in. Tja, eigenlijk heb ik het er ook zelf naar gemaakt. Ik ben diegene die achter haar aan ging. Ze drinkt even wat, waarna ze haar fles weer dichtdraait en hem verstop in haar tas. Ik wil wat zeggen, maar ik weet niet wat. Misschien is het wel beter om helemaal niets te zeggen. Ik draai mezelf een kwartslag om, waarna ik een paar stappen naar voren zet en bij het riviertje buk. Ik dan wel alleen een klein mesje kunnen bemachtigen, ook de kleine rugzak heb ik tot mezelf toe geëigend. Ik haal hem van mijn rug af en rits hem open, waarna ik een kleine fles eruit haal. Ik heb eerst een tijdje afgewacht, voordat ik dingen ging halen en er was niet zo veel over, maar dit wel. Misschien is het klein over de inhoud verbaas ik me. Ik draai de dop eraf en hou hem in het stromende riviertje, als ik vind dat hij goed gevuld is draai ik de dop dicht en verstop hem weer in mijn tas. Het enige wat er nog in zit als voedsel is een heel klein stukje brood. That's all I have.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 18:35 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    Wanneer ik bij onze schuilplaats kom, is Lisa er niet. Ik klom handig mijn boom in en vond de groene rugzak, maar ik was echt moe en een uurtje veilige slaap zou me goed doen, Jonah zou toch nog een tijdje bezig zijn met het terugvinden van de weg. Na het beroepsincident had ik hem zonder zijn nspraak de verkeerde kant opgeduwd en ik had snel gelopen om hier te komen, hij zou nog wel een tijdje weg zijn...
    Ik wou hem niet meer onder ogen komen nu ik het pact wou verbreken, maar dit werkte gewoon niet...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [ik had het weer eens smoordruk guys, maar ik leef weer hoor xd]

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ik heb je gemist, wist je dat?' zei Fred tegen me en ik lachte gevleid. Ik sloeg mijn armen stevig om hem heen en sloot mijn ogen, genietend van de onbezorgdheid die hij me gaf.
    'Ik jou ook, Freddie,' zei ik met een soort opgeluchte zucht. Toen ik hem losliet, streek ik het haar uit zijn gezicht.
    'Ben je verder oké?' vroeg ik een tikkeltje beschamend omdat ik zo weinig tijd voor 'm had gehad. 'Ik heb me zo bekommerd om Yoëlla en Matthew dat ik bijna geen tijd had om te kijken hoe het met jou ging.'
    'Is goed, ik ga mee,' hoorde ik Matthew van links zeggen. Vanuit mijn ooghoeken zag ik dat hij alvast naar het meer liep. 'Ik kom eraan, Matt!' riep ik over mijn schouder naar hem toe. Toen draaide ik me weer naar Fred.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ik kijk even naar wat hij doet, het lijkt alsof hij iets wil zeggen maar zich dan bedenkt, en loop met een grote omweg terug naar ons kamp. in de hoop iemand te vinden, die geen beroeps is. ik kom aan bij ons plekje en zie lichte voetafdrukken. freya, Jonah laat veel duidelijkere sporen achter. 'freya,' zeg ik niet te hard, in de hoop dat ze me hoort. 'ik heb een paar vogels geschoten, als je honger hebt, kom je maar wat halen,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    'Waarom fluister je?' fluisterde ik terug, maar dat was vast niet erg effectief, dus klom ik uit de boom.
    'Moet ik vuur maken?' vroeg ik, ik wachtte niet op een antwoord om eraan te beginnen met kleine takjes en droog mos...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Frederick Smith, district 12

    'No, denk eens goed na, als hij doorgaat alsof er niets is, gaat hij dood, hij moet rustig kunnen bijkomen! 'Ik ben oké, hij niet, ik heb een paar brandwonden en schroeiplekken, hij een vergiftigd gat, ik heb niets tegen hem, daarom wil ik hem hier laten! Hoe gaat het eigenlijk met jou? Geen grote schade?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'ja, dat mag. Maar daarnet botste ik bijna tegen een andere tribuut op, volgens mij was het een beroeps. hij heeft me een tijdje eng begluurd. ik wist niet zeker of hij achter mij aan is gekomen,' leg ik het kort uit. 'dus, wat heb jij gedaan?,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik proest het uit als een halve speech en een half bezorgde berisping geeft.
    'Ik wil ook dat hij gaat zitten, maar hij luistert toch niet. Matt is te koppig,' grinnik ik.
    'Ik heb ook niet veel schade opgelopen gelukkig. Alleen een gekneusde enkel en een zere arm.'
    Ik hief mijn gewonde arm op, die door Matt verbonden is.

    Matthew James Morisson || Dsitrict 8

    Ik knikte naar Noëmi en ging toen aan de rand van het water zitten waarna ik even al het bloed van me afspoelde. De wond was iets kleiner geworden, heel vreemd maar oke. Het zal wel. Ik ging daarna rustig aan de kant zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Frederick Smith, district 12

    'Dat los ik wel op... Hé Metthew!' riep ik naar hem. 'Jij blijft daar mooi zitten, oké? Yoëlla blijft hier en iemand moet op haar letten!'
    Ik draaide me naar Noëmi: 'Nu blijft hij wel zitten en hoeft hij zich niet nutteloos te voelen, het is een goede oplossing, toch? Kan je lopen met die enkel?'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ik veronderstel dat je het grote vuurtje gezien hebt? Ik heb een brandende tribute geblust en het gif van een pijl uit een wonde laten trekken, nstructies gegeven aan een meisje om zijn leven te redden en beroeps bespioneerd, niets spannends, wat heb jij gedaan voor Jonah mijn beroepsval verprutste door mijn naam te schreeuwen?' vroeg ik haar, ik grijnsde toen er rook onstond en ik een perfect vuurtje wist te maken.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Matthew James Morisson || Dsitrict 8

    Ik fronste maar oke, het was Yoëlla, 'Trouwens, als je gewoon wil dat ik stil blijf zitten is dat een verloren kans maar omdat het Yoëlla is doe ik alles,' zei ik nog en riep Yoëlla naar me toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ugh, waarom kan hij nooit eens normaal en rustig doen. 'ik heb deze vogels vermoordt en gevild. daarna heb ik wat rondgelopen, opoek naar, ik weet niet waar ik opzoek naar was eigenlijk,' zeg ik ' maar wat jij hebt gedaan is veel interessanter en zal je waarschijnlijk meer sponsors opleveren dan wat ik heb gedaan,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    'Jij zorgt voor eten en ik doe dingen waardoor ze me raar vinden, volgens mij is het omgekeerd...'
    Ik nam het spit erbij en stak er de al gevilde vogel op.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Frederick Smith, district 12

    'Ik had op niets ander gerekend, daarom zei ik het!' riep ik met een knipoog, soms moest je gewoon de juiste drijfveer vinden om hetzelfde gevolg te krijgen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...