• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Josh Phillip Adams. || District 1.

    Destiny gaat op een rots zitten en kijkt de andere jongen mij aan. "Ik bedoel wat doe je hier, hier op deze plek" Zegt ze, als ze haar buit begint te villen. "Een fles met water vullen" Antwoord ik en kijk even naar de jongen naast me. Hij komt sowieso uit een ander district, maar dat lijkt me logisch als Destiny en ik al uit hetzelfde district komen. "Rowan, ik ben het meest lompe persoon ooit. Ik heb een EHBO doos" Zegt Destiny tegen de jongen die dus blijkbaar Rowan heet en verbind haar arm en enkel, waarna ze die van Rowan verbind. "Gaat het opzicht wel?" Vraagt Destiny dan aan mij. Ik denk even na over hoe ik zal reageren. Het is raar en zeer ongemakkelijk om nu met haar te praten, terwijl we elkaar minstens een half jaar hebben genegeerd. "Een paar schrammen, maar verder nog niets" Antwoord ik en plof dan neer op de grond. "En jij?" Stel ik de vraag dan terug aan haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    'Nou,' zeg ik en laat wond die de pijl veroorzaakte zien. 'Maar opzicht gaat het,' Het was erg moeilijk, vooral ook omdat we allebei niet meer spraken en nu opeens een gesprek moesten voeren. Samuel, mijn oudere broer vond altijd dat we het goed moesten maken maar hij wist niet wat er was gebeurd.
    Als het vlees gaar is geef ik een stuk aan Rowan, 'Wil je ook,' mompel ik dan. Dit was echt fucked up.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Josh Phillip Adams. || District 1.

    "Nou," Zegt ze, waarna ze een wond laat zien de duidelijk door een pijl veroorzaakt is. "Maar opzicht gaat het" Geeft ze dan als antwoord op mijn vraag. De jongen die dus Rowan heet heeft het volgens mij niet in de gaten of juist wel, maar laat hij het niet merken. Achja, mij maakt het niet uit wie het in de gaten heeft of wie het weet uiteindelijk blijft het mijn schuld en los van dat moeten we elkaar toch vermoorden. Dat heet nou 'vermaak'. Niet voor ons, nee zeker niet, maar voor al die andere mensen die nu lekker zitten te kijken hoe Destiny en ik met moeite een gesprek met elkaar aanknopen, ondanks dat wat ik heb gedaan. Waarschijnlijk is ons district ons aan het volgen en ik denk wel dat de meeste weten dat we elkaar negeren. Mijn moeder en zusje dus ook. Ik ben nog niet eens zolang hier en toch mis ik ze al. Nu ik er niet ben betekend het dus dat mijn zusje voor mijn moeder moet gaan zorgen en ik heb zo mijn twijfels of dat goed zal gaan. Ik heb altijd voor beide gezorgd sinds mijn moeder ziek is. "wil je ook" Mompelt Destiny, waardoor ik opschrik uit mijn gedachte en haar even aankijk. Het is hun voedsel en toch vraagt ze of ik ook wil? Waarschijnlijk gewoon uit beleefdheid. "Ik zou wel willen, maar dit is van jullie niet van mij" Antwoord ik, eigenlijk wil ik er nog iets achteraan zeggen, maar dat doe ik toch niet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    'Doe niet moeilijk en eet,' zucht ik dan. Begreep hij nou dat we allebei moeten overleven om te winnen? God damn wat is deze jongen moeilijk. Ik hou me nu heel erg in om niet te gaan schreeuwen, schelden of wat dan ook. Ik balde mijn vuisten even maar hield me weer calm.
    Ik dacht na over thuis, iets wat ik even niet had gedaan. Door Josh die opeens binnen valt begin ik opeens weer eraan te denken. Mijn moeder zal nu vast helemaal uit haar vel schieten. Mijn broertje zal verschrikkelijk bezorgd zijn na het brand incident. Ik hoop dat de spelmakers ons even met rust gaan laten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Josh Phillip Adams. || District 1.

    "Doe niet moeilijk en eet" Zucht ze dan. Ik knik een keer, waarna ik een pootje van één van de twee dieren pak en eraan begin te kluiven. Ik hou hier niet van, maar ze heeft gelijk. Ik moet niet moeilijk doen, want dat doet zij ook niet. Ik denk dat we het allebei erg ongemakkelijk vinden, maar we moeten het er maar mee doen. En eigenlijk heb ik niets te klagen, want ik heb haar bedrogen en zij niet mij. Ik moet blij zijn dát ze nog tegen me praat, maar dat moeten ik gewoon heel even vergeten, want waarschijnlijk ben ik toch snel dood en dan heeft ze haar zin. Dat hoeft ze mij niet meer onder ogen te komen en kan ze doen wat ze wil zonder nog aan een wraak plan te hoeven denken, als ze dat dan deed. Josh, doe nou maar gewoon normaal en ga straks proberen om een boog te maken van hout en het draad maken van de wortels van planten of bosjes. Probeer tenminste nog iets nuttigs te doen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik keek naar mijn boog. Ik had nog maar 7 pijlen over, niet echt veel meer. Ik was er 3 kwijt geraakt bij de brand. 'Heb je nog wapens ofzo,'mompel ik. Ik ben eigenlijk erg trots op mezelf dat ik nog een gesprek met hem kan aan gaan zonder hem aan te vallen, ik keek vanuit mijn ooghoek naar Rowan en glimlach. Ik was echt blij met hem, het probleem was dat hij niet in mijn district zat dus we niet samen konden winnen. Waarom konden er niet twee winnaars uit verschillende districten zijn ! Ik zuchtte bij de gedacht en sleep mijn pijlen nog even, ik vond mijn pijl en boog wel mooi gemaakt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Josh Phillip Adams. || District 1.

    Destiny keek even naar haar boog die ik nu ook had opgemerkt. "Heb je nog wapens ofzo" Mompelt ze. Ik haal mijn rugzak van mijn rug af en zet hem op de grond, waarna ik hem open rits. "Een mesje verder niets, ik was eigenlijk van plan om een boog proberen te maken en wat pijlen" Zeg ik en haal dan het mesje uit mijn tas, waarna ik hem even aan haar en Rowan laat zien. Ik kijk naar het stukje brood dat er nog in ligt, maar besluit om het bewaren voor als ik het hard nodig heb. Of misschien als Destiny het nodig zou hebben. Ik weet het niet. Ik haal mijn vul fles uit mijn rugzak. "Een vul fles en nog een zakje met rozijnen er zijn er niet veel meer van over, maar als je er een paar wilt" Zeg ik en stop dan de vul fles en het mesje weer terug in mijn rugzak.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Spelmakersmededeling
    Tijd: 18:00


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Hij liet me de tas zien. 'Nee dankje,' kwam er misschien iets te bot uit. Ik schrok even van mijn eigen klank. 'Sorry,' zei ik erna, misschien niet 100 procent gemeend maar oke. Ik keek naar het mes en sleep toen mijn pijlen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kaia Leif Winters||District 13
    Ik schiet in de lach en voel gewoon dat anderen verbaasd naar ons kijken. 'Zeg dat wel,' hik ik.
    Eigenlijk is het helemaal niet zo grappig maar haar timing was echt gewoon perfect, en ik lach gewoon graag om van alles en nog wat. 'Maarja waar zouden we over moeten praten hé?'


    Remember to be ridiculous.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik had alles zwijgzaam toegekeken. Het gesprek tussen de twee ging niet heel soepel en ik had aangenomen dat ze elkaar niet heel aardig vonden. In ieder geval Destiny niet de jongen. Ik had daarom ook maar besloten om afstandelijk te doen. En misschien wel meer dan dat, als hij een verkeerde beweging maakte of iets verkeerds zei. Hij was groot, maar ik kon hem volgens mij makkelijk aan.
    Ik krijg een stuk vlees aangerijkt, dat ik dankbaar aanpak en neem plaats naast haar. Expres ga ik zo dicht mogelijk tegen haar aan zitten en sla mijn arm nonchalant om haar schouder, gewoon om te kijken hoe de jongen daarop zou reageren.
    'Zo, jullie kennen elkaar dus? Districtsgenoten?' Ik probeerde het luchtig te laten klinken, maar eigenlijk wilde ik weten of ik niet nu al een aanleiding had om hem te vermoorden. Als hij haar districtsgenoot was kon ik hem maar beter sparen, voor nu, maar misschien hadden ze elkaar gewoon in het Trainingscentrum onmoet wist ik veel. Terwijl ik op antwoord wachtte plante ik mijn lippen op haar wang en fluisterde:
    'Ja, dat hart heb ik gemaakt.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jonathan walker || district 11
    Ik kijk naar de lucht en zie dat het al donker begint te worden en ik durf het nu wel toe te geven, ik ben hopeloos verdwaald. Ik besluit een schuilplaats voor de nacht te zoeken. Vandaag ga ik freya en Lisa toch niet meer terug vinden.

    Als ik een paar kleine bomen bij elkaar zie besluit ik er mijn schuilplaats van te maken. Met een lange grasstengel bind ik de buigzame takken van de bomen bij elkaar om beschutting te creëren. Eten ga ik vanavond toch niet vinden dus ik ga maar in mijn geïmproviseerde hut zitten.

    Als ik zit begin ik na te denken over wat er vandaag allemaal gebeurt is. Ik bedoel vanochtend was ik nog in ons kamp met warmte en voedsel. En nu ben ik hier in de kou en alleen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Dapper en actief, misschien. Stom en onhandig, dat zeker... Jonah heb ik per ongeluk de verkeerde kant opgestuurd, denk je dat ik hem moet zoeken?' vroeg ik Lisa, ik warmde mijn handen aan het kleine vuurtje...

    Frederick Smith, district 12

    'Bekijk het een beetje positiever, No, voor zover dat hier mogelijk is! Ik had je toch een meer beloofd, je moet er maar in zwemmen als je uitgeslapen bent...' Ik grinnikte, dat klonk nog stommer dan het was ook...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'nee, laten we gewoon zeggen dat dit is wat hij krijgt voo r opeens verdwijnen, en voor jou niet helpen,' zeg ik. Dit zijn niet de dingen die ik hoor te zeggen, maar het wordt al donker en ik wil hier niet helemaal alleen blijven. helemaal niet nu ik die beroeps heb gezien.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik begon te lachen. 'Goed. Als ik morgen goed uitgeslapen ben, gaan we samen zwemmen oké?'
    Ik pakte mijn mes en hield hem in het vuur. Als het lemmet heet was, kon ik het rauwe vlees veel beter snijden. Toen trok ik het mes weer naar me toe en begon in het dier te snijden.
    'Wil je me helpen?' Ik hield een half hert omhoog en keek met een zijdelingse blik naar Fred.