• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Matthew James Morisson || District 8

    Ik zuchtte, 'Ja ja ja het zal wel,' zei ik en liet me achterover in het gras vallen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    Grinnikend keek ik naar de jongens: Fred die commandeerde en Matthew die - tegenstribbelend misschien - ermee instemde.
    'I spoel het bloed even van me af,' zei ik tegen Fred en ik liep naar het meer, waar ik in dook.
    Toen ik alles van me af had gewassen, kwam ik er weer uit en kwam weer op Fred af.
    Kletsnat.
    'Wie wil er een knuffel?' knipoogde ik met een grijns en ik sloeg mijn armen om hem heen.

    Frederick Smith, district 12

    Ik trok me er niets van aan en knuffelde haar terug, ik was drijfnat, maar wat zou het? We hadden even een mooi momentje...
    'Ik zei toch dat er een moment zou komen dat je zou kunnen zwemmen?' zei ik met een knipoog.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    Ik begin te rennen in de richting waar ik heen word geduwd, snel ren ik verder in die richting. Pas na ongeveer twee kilometer durf ik achterom te kijken en zie dat de beroeps me niet gevolgd is. Ook na een blik om me heen merk ik dat ik niet precies weet waar ik ben. Ik kan het niet riskeren om terug te lopen voor het geval die beroeps me op zit te wachten. En hier blijven is ook niet echt een goed plan omdat ik zie dat ik niet meer in het bos ben, maar dat ik me op een open vlakte bevind. Ik besluit maar gewoon ergens heen te lopen en te vertrouwen op mijn ongelooflijk slechte richtingsgevoel.

    Na wat in mijn hoofd tien kilometer lijkt gelopen te hebben pauzeer ik even om mijn gedachten op een rijtje te zetten. Nu ik er goed over na denk kom ik tot de conclusie dat ik geen voorraden bij me heb. Ook heb ik geen enkel wapen. Ik heb echt helemaal niks.

    Als ik uitgerust ben loop ik weer verder en probeer er maar niet aan te denken hoe koud ik het vanacht ga hebben als ik freya en Lisa niet terug vind.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    (Mensen: Lida454


    > Taendroth)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Sorry, sorry, had het heel druk gisteren]

    Rowan James Biggerstaff || Distrcit 4
    Gelijk als Destiny op de open plek verschijnt en schreeuwt dat er 2 tributen in de buurt rondlopen spring ik op. Mijn wapens liggen nog in de grot, maar ik kon me ook best met mijn handen verdedigen. Schichtig keek ik tussen de bomen, maar na een tijdje was er geen enkele beweging meer te zien, dus liet ik mijn verdedinghouding maar varen. Ik liep naar Destiny en trok haar in een knuffel. 'Zo, nog wat gevangen?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'tuurlijk niet, jij hebt levens gered. dat is veel indrukwekkender,' zeg ik terwijl ik het einde van een stok slijp om het vlees aan te rijgen. 'maar waar is Jonah nu dan?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik glimlach opgelucht en knuffel hem terug. 'Zo, nog wat gevangen?' Ik trek me uit de knuffel en grijns, 'Ja dat heb ik,' Ik liet hem de tas zien waar minstens 6 dieren in zaten, 'Konijnen, eekhoorns, één jong vosje en ehh nog wat ben alleen de naam vergeten,' Ik liep zo gemakkelijk als ik kon naar de grot en vond een hart, 'Heb jij dat gemaakt?' vraag ik dan als ik erin ga staan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Ja, eigenlijk was ik dat niet eens van plan, maar ik kwam ze tegen, en niemand wou iemand doodmaken." antwoord ik. Ik was het ook niet van plan. Ik wou liever in mijn eentje ronddwalen, maar aan de andere kant was dit ook best handig.

    "Je wil niet weten hoe blij ik was toen ik doorhad dat je niet dood was vanavond."
    Ik glimlach. "Anders ik wel." zeg ik.
    Er valt een stilte. Geen van ons beide weet wat te zeggen. De wond op mijn arm brand minder door de planten. Straks Fred bedanken, Herinner ik mezelf.
    Stilte.
    "Awkward Silence," zeg ik, omde stilte te verbreken.


    Tijd voor koffie.

    Cresseyde schreef:
    Frederick Smith, district 12

    Ik trok me er niets van aan en knuffelde haar terug, ik was drijfnat, maar wat zou het? We hadden even een mooi momentje...
    'Ik zei toch dat er een moment zou komen dat je zou kunnen zwemmen?' zei ik met een knipoog.


    Noëmi Crowe || District 12

    Jammer genoeg reageerde hij niet gillend of schreeuwend door ahteruit te springen toen hij in aanraking kwam met de kletsnatte mij, maar hij knuffelde me gewoon terug. Als een mooi moment.
    Toen hij me losliet zei hij: 'ik zei toch dat er een moment zou komen dat je zou kunnen zwemmen?' Hij knipoogde en ik lachte.
    'Van zwemmen kwam niet veel. Het was eerder dat ik het bloed van mezelf moest wassen..' Ik staarde even naar het meer.
    'Afijn. We moeten een vuur maken, dan kunnen we dit hert roosteren.' Ik gebaarde naar het beest.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Als ik in het hart sta kijk de door het bos heen opzoek naar nog een tribuut. Mijn ogen worden groot en vol walging als ik het figuur bij de rivier zie. Ik begon te grommen. Josh. Ik keek hem aan en om deze spelen te winnen zou ik mijn district genootje nodig hebben. Toch kijk ik hem boos aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Josh Phillip Adams. || District 1.

    Ik zwaai mijn rugtas weer terug op mijn rug en kijk dan rond. Misschien is het handig om wat voedsel te gaan zoeken, Josh. En wat je zeker niet moet doen is hier in het openbaar blijven staan. Terwijl ik rond kijk zoek ik een beschutte plek, waar de andere tributen me niet snel zullen opmerken, maar dat gaat nou niet echt hier. Mijn ogen blijven hangen op een meisje. Een meisje die ik ken als Destiny. Haar ogen staan boos en richten zich op mij. Ik begrijp dat ze boos is. Heel goed zelfs. Ze mag boos zijn en terecht, maar toch hebben we elkaar wel nodig. Ik heb haar al een keer laten vallen en nu wil ik dat niet nog eens doen. Het was zeker een foute keus van mij geweest die ik destijds heb gemaakt en ik zou er bijna alles voorover hebben om die fout recht te zetten, maar hoe jammer ik het ook vind is dat helaas niet mogelijk. Nog steeds is mijn blik op Destiny gericht. Wat zou ze doen als ik naar haar toe zou lopen? Ik weet zeker dat ze me niet meer vertrouwd, maar of dat ooit nog goed zal komen? Ik heb zo mijn twijfels.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik wenk hem om naar me toe te komen, 'Wat doe je hier,' sis ik dan. Ik zucht even, jammer dat het zo is gelopen. Maar ik heb Rowan nu en ik zou mijn leven misschien zelfs voor hem opgeven. Ik kijk Josh aan. Toen ik me had opgegeven als tribuut werd hij getrokken. Ik had eerst gedacht dat ik hem dan eindelijk kon afmaken maar natuurlijk, twee tributen mochten winnen. Ik vertrouw hem niet meer, niet na dat. Ik wacht op Josh' antwoord en ga naast Rowan staan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Josh Phillip Adams. || District 1.

    Ze wenkt me, waarna ik een sprintje richting haar trek. Ik weet dat ze dit niet vriendschappelijk of gewoon gewillig doet. Dat kan je gewoon aan haar merken. Sinds het voorgeval wat er heeft plaats gevonden tussen ons, wat eigenlijk een en al mijn schuld is, kijkt ze me niet meer aan. Misschien achter mijn rug om wel, maar daar heb ik geen idee van. "Wat doe je hier?" Sist ze, waarna ze even zucht en naast een jongen gaat staan. "Ik ben hier net zoals jij en hem en iedereen hier om te proberen de spelen te winnen" Antwoord ik en kijk even van Destiny nar de jongen en weer terug. Wat voor antwoord had je dan verwacht? Dat ik hier kom voor mijn plezier en om die rijke mensen te vermaken? Ha, dacht het even niet. Iedereen wil hier winnen en terug naar zijn familie, maar alleen een of twee tributen uit hetzelfde district kunnen winnen, dus lang niet voor iedereen zit het teruggaan naar hun familie er in.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik zucht, had ik kunnen verwachten. Ik ging op een rots zitten en keek beide jongens aan. Ik begon mijn buit van vanmiddag te villen en daarna op een vuurtje laten braden.
    Ik kijk Josh aan, 'Ik bedoelde wat doe je hier, hier op deze plek,' Dit was echt verschrikkelijk awkward voor me. Ik keek naar het gevilde konijn en eekhoorntje en stookte een vuurtje op. Mijn arm verbond ik ook even, 'Rowan, ik ben het meest lompe persoon ooit. Ik heb een EHBO doos,' zeg ik en verbind mijn arm en enkel waarna ik die van hem verbind. 'Gaat het opzicht wel,' vraag ik dan aan Josh.


    The duty of youth, is to challenge corruption.