• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frederick Smith, district 12

    ik liep achter Noëmi aan.
    Ik schreeuwde nog over mijn schouder: 'Zorg dat Metthew niet te veel beweegt, hij heeft nu echt al te veel gedaan. Kan iemand misschien een vuur aanlegen tegen de tij dat we terug zijn? We moeten het roosteren nu het klaar is!'
    Ik draaide me naar No: 'Ik heb je gemist, wist je dat?' vroeg ik, ik had haar al een tijdje niet gezien en in deze arena was ze mijn redingsboei, ik klampte me helemaal aan haar vast.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Matthew James Morisson || District 8

    Ik zuchtte, dit was zo frustrerend maar ik keek Noëmi aan, 'Is goed ik ga mee,' zei ik en liep alvast naar het meer, ik was niet zo'n persoon die alleen maar bleef zitten, daar had ik een hekel aan. Vooral als iemand anders dingen voor me deed.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kaia Leif Winters||Disrict 13
    'Nee,' zeg ik. 'Maar we zijn er pas net en ik heb pas twee keer in de problemen gezeten en allebij te keren omdat ik viel bij een te snelle beweging, ik ben in elk geval blij dat ik je heb gevonden, ik miste je wel.'
    Ik bijt op mijn lip, hoe kan ik iemand missen die ik pas net ken? Ik heb amper met haar gepraat.


    Remember to be ridiculous.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Ho, wat?' Ik keek haar even verbaast aan? 'Wie zegt dat ik dit ga overleven? Jij hebt een even grote kans hoor, misschien wel groter. Ik ga je sowieso niet vermoorden!' Dit was zo frustrerend, ik wist het gewoon niet meer. Het liefst wilde ik nu wat gaan doen, gewoon om ergens anders aan te kunnen denken. Er gingen op dit moment zoveel dingen door mijn hoofd.
    'Laten we iets anders doen. Hierover discusiëren heeft geen zin,' zuchte ik vermoeid.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik frons even maar begrijp hem volledig op één punt na, hoe kan ik een grotere kans hebben? Hij was groter, sterker dan de meeste, ik kon vooral met zwaarden, messen en bogen omgaan maar het was niet dat ik echt zo geweldig was. Tenminste dat was toch zo. Ik schudde even mijn hoofd, dit gaat me eerder vermoorden dan de spelen. 'Inderdaad,' zei ik. 'Wat wil je doen, ik kan niet heel veel,' zei ik terwijl ik naar mijn been wees, mijn arm was er ook niet echt goed aan toe, mijn boog vasthouden ging misschien nog maar pijlen schieten die nog eens raak waren zou denk ik niet lukken. Toch probeerde ik genoeg en pakte toch eigenwijs mijn boog, 'Ik ga jagen, heb 't misschien even nodig,' mompelde ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    Ik had zin om Frederick dood te knuffelen!
    Ik begon een beetje te griniken toen ik de ongemakkelijke situatie tussen mijn tributen, Leif was eigenlijk best rood aan het worden...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Destiny heeft er een district maatje bij (: ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Whoop ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik zag dat ze me niet helemaal begreep, maar verder liet ze dat niet merken. Ze wilde gaan jagen en naar mijn idee wilde ze het liefst even alleen zijn of had ik dat fout begrepen. 'Wil je alleen, of zal ik meegaan?' Mijn been was gewond, ik kon er best op lopen, maar ik was sowieso al niet lichtvoetig, nu zeker niet. Dat was één van de reden waarom ze meer kans maakte, ze was snel, kon zich makkelijk verstoppen en verbergen voor andere en bovendien kon ze klimmen in bomen. Snel schudde ik mijn gedachtes weg en keek weer naar Destiny.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik keek hem aan, 'Het liefst had ik je bij me, maar het is denk ik niet verstandig,' zeg ik dan. 'Ik ben over max een halfuurtje terug, en wacht hier,' Ik geef hem nog een kus en loop dan met mijn boog het bos in.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik staar naar de grond en maak rondjes in het zand met mijn vinger. Ik miste hem ook, maar ik ou niet weten hoe ik het zou moeten zeggen. "Ik jou ook," zeg ik.

    Niets voor mij, dit. Ik, Melissande was altijd zo'n I-don't-care-typje. Ik liet niemand in mijn leven toe, aangezien dat altijd mis was gegaan. En dan komt Leif mijn leven in, iemand die ik waarschijnlijk nooit ontmoet had als we geen tributen waren geweest, en hij maakt zich meteen onvergetelijk. Wanhopig zoek ik naar iets om te zeggen, en kijk weer naar Leif. Zou dit me sponsors kosten? Zou het me uitmaken?


    Tijd voor koffie.

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Jij hebt dus een stel bondgenoten,' stel ik vast als er een stilte valt.
    Ik haal mijn haar door mijn blonde haar. 'Je wil niet weten hoe blij ik was toen ik doorhad dat je niet dood was vanavond.'

    Ik staar naar de grond. Waarom ben ik, de vrolijke ik-heb-altijd-overal-iets-op-te-zeggen-Leif, nu zo stom dat ik niet eens een echt gesprek met een districtgenoot kan aanknopen.


    Remember to be ridiculous.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik knikte alleen en ze liet me alleen achter, niet wetend wat ik moest doen. Nutteloos begon ik een figuurtje te hinken, vanwege mijn gewonde been. Het deed niet super pijn, maar ik voelde het wel. Onbewust stopte ik en keek naar het spoor wat ik getrokken had. Het was een hart. Ik ging in het midden zitten en keek om me heen, naar niks in het bijzonder.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik was zonder veel problemen weg geraakt, maar zo'n stunt ging ik dus niet meer uithalen...
    Ik merkte Rowan alleen op, in een groot hartje, oké, dat was vaag...
    Het betekende wel dat dat mormel iets anders aan het uithalen was en ik had er geen vertrouwen in...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    Als ik Freya zie schrik ik. Ze is niet meer alleen. Er zijn heel veel mensen bij haar. Maar het is al te laat om me eventueel te verbergen, ik heb al 'Freya' geroepen. Wantrouwig loop ik naar de groep toe en zeg hoi tegen de anderen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.