• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Josh Phillip Adams. || District 1.

    "Nee dankje," Kwam er nogal bot uit haar mond vandaan. "Sorry" Zegt ze er dan snel achteraan. "Maakt niet uit" Mompel ik en zet de tas voor me op de grond. Ze keek even naar het mes, waarna ze haar pijlen slijpt. Het maakt wel uit, maar ik begrijp haar. Heel goed zelfs. Rowan neemt het stukje vlees dankbaar aan, waarna hij dicht tegen haar aan gaat zitten en nonchalant zijn arm om haar schouder heen legt. Oke, dit is nogal.. Eigen schuld Josh. "Zo, jullie kennen elkaar dus? Districtsgenoten?" Zei Rowan nogal luchtig. Ik knik even, maar zeg verder niets. Waarom precies wij? Waarom geen ander meisje? Ondanks dat ik haar heb bedrogen en zij mij waarschijnlijk een enorm grote en onbetrouwbare zak vind, geef ik nog steeds om haar en zal ik haar hier ook niet zomaar dood kunnen laten gaan, wat zij denk ik wel met mij zou doen. Wanneer hij zijn lippen op Destiny haar wang zet, kijk ik een beetje nonchalant langs ze heen. Even zag ik zijn lippen bewegen wat dus betekende dat hij wat tegen haar zei. Ik zucht even onopgemerkt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Frederick Smith, district 12

    'Eén keukenhulpje, komt eraan!' zei ik met een flauwe glimlach, waarna ik me over het dier buig.
    'Ik hoop alleen dat we gaan kunnen slapen...'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Misschien, maar ik voel me schuldig, hij zocht me gewoon, wist hij dat ik een val aan het plannen was die hij verrraade...' mompelde ik, Jonah zat door mij in de problemen. Of ik het pact nu wou breken of niet, ik ging niet weg voor hij terug was...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Nieuw topic, word pas in gepost als dit topic vol is.]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    ( hoe laat is het??))


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [iets over zessen, geloof ik]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Aphrodite Elizabeth haliburton- district 6
    'als we hem nu gaan zoeken lijkt het me meer voor de hand liggend dat we allebei verdwalen en helemaal niemand vinden,' het vlees is ondertussen al gaar geworden, dus ik haal het voorzichtig van de stok af en biedt Freya een stukje aan. 'je zult vast wel honger hebben,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    Dankbaar nam ik het vlees aan, van een deeltje maakte ik met de rest van de groenten ongeveer dezelfde soep en schonk twee koppen uit.
    'Ik voel me toch schuldig, ik vergeef mezelf nooit als hem iets gebeurd,' mompelde ik nog tegen mezelf, ik geeuwde.
    Nadat ik mijn fles opnieuw opgevuld had, klom ik naar het platformpje, ik was doodmoe...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

    Ik zit nu al een tijdje op een uitgeholde rotsblok die je kunt gebruiken als schuilplek en slaapplek. Ik word omringd door bomen, bomen en nog eens bomen. Het zachte geluid van een stromend riviertje is me ook niet ontgaan. Ik kijk even naar beneden en zie een hoopje as voor de ingang van de grot liggen. De plek waar ik een klein vuurtje had gemaakt, zodat ik mijn maaltijd, die nu bijna op is, kom braden. De ene helft van een eekhoorn die ik vanmiddag heb gevangen, zit in mijn buik. De andere helft ligt gevild en gebraden op mijn schoot. Ik kijk even rond, als ik iets hoor kraken in de bosjes, maar uiteindelijk blijken het gewoon een stel vogels te zijn. Niets meer en niets minder. Ik zucht even opgelucht en ga dan weer verder aan mijn eekhoorn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aphrodite Elizabeth haliburton- district 6
    ik zie dat Freya naar boven klimt. 'weltrusten, ik maak je wel wakker als er iets belangrijks gebeurt, maar na wat jij vandaag heb gedaan denk ik dat de spelmakers niet ontevreden zullen zijn,' zeg ik. ik ga op de grond liggen en kijk naar de, waarschijnlijk neppe, sterren. dit mis ik, gewoon zonder ergens over na te denken te kunnen gaan liggen en alles vergeten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    Nu voelde ik me schuldig, ik kon haar niet alleen laten, ze was jonger dan ik, en ik voelde me al zo klein en machteloos...
    'Oké, doe het vuur uit voordat het donker wordt!' hintte ik nog, waarschijnlijk was ik dan al weer wakker, maar je kon nooit weten...
    'Als Jonah er nog niet is als ik wakker word, gaan we hem zoeken,' zei ik nog, ik wist niet of het tegen Lisa of mezelf was, maar ik meende het.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

    Aangezien ik niet zonder gevaar kan slapen, besluit ik maar door het bos te gaan lopen en misschien nog wat te vangen, zodat ik morgen ochtend niet meteen eropuit hoef te gaan. Ik pak de nachtkijker vast, zodat mijn ogen er alvast aan wennen, die ik om mijn nek had gehangen en hou hem tegen mijn ogen gedrukt. De nachtkijker is zo ongeveer het enige wat ik heb, na een mes en een EHBO doos na dan. De mes heb ik ergens verstopt waar ik goed bij kan. Zodat ik hem ten alle tijden kan pakken en mezelf kan verdedigen. Ik spring van de rotsblok af en kom naast het hoopje as op beide benen op de grond terecht, waarna ik mijn zwarte rugtas pak en hem op mijn rug doe, waarna ik begin te lopen. Met de nachtkijker tegen mijn ogen aangedrukt, af en toe haal ik hem weg bij mijn ogen en luister even aandachtig naar de geluiden om me heen, kom ik bij het kleine, maar stromende riviertje. Het is niet moeilijk om eroverheen te springen, want groot is het zeker niet.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 22:37 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik kijk even voor me uit, ' Inderdaad district genoten,' mompel ik. Ik zou niet veel over hem zeggen, denk ik. Rowan legde zijn arm om me heen. Ik glimlachte en toen zijn lippen op mijn wang kwamen gloeide ik even. Toen hij die woorden uitsprak glimlachte ik. ' Het is mooi,' fluisterde ik terug. Ik leunde tegen hem aan en at het pootje op, ' Ik heb genoeg om voorlopig niet meer te hoeven jagen, we hebben alleen een waterbron nodig,' mompel ik dan. Ik zucht en denk dan na, ' We hebben jou ehh district genoot niet meer gezien,' mompel ik dan tegen hem. Ik kijk naar Josh die moeizaam wegkijkt. Het is zijn eigen volle schuld, had hij me maar niet moeten bedriegen met haar, hij wist hoe erg ik haar haatte, ik kon haar niet uitstaan en uitgerekend zij was de gene die hij moest uitkiezen. Diep van binnen zal ik nog wel een zwak voor hem hebben maar op dit moment kan ik hem niet uitstaan. Ik draai me naar hem om en zie dat hij er verschrikkelijk vermoeid uitziet. Ik leg mijn hand even op zijn wang, ' Je bent moe he,' zeg ik terwijl ik even met mijn duim over zijn wang wrijf. ' Ga even slapen, ik hou de wacht wel,' ik weet hoe hij nu tegenover Josh doet, ' En maak je geen zorgen, ik doe hem eerder iets aan dan andersom,' fluister ik hem zacht toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Josh Phillip Adams. || District 1.

    "Inderdaad district genoten" Mompelt Destiny, terwijl ze voor zich uit kijkt. Ik besluit om even niet op Rowan en Destiny te letten en iets te gaan bedenken voor morgen. Ik wil sowieso een boog maken. Ik kan wel overweg gaan met een mes, maar een boog is voor mij toch wel echt iets waar ik het best mee om kan gaan. Mijn gedachte dwalen af naar mijn zusje die nu waarschijnlijk bij mijn moeder in bed ligt, omdat ze bang is. Meestal kwam ze iedere avond bij mij in bed kruipen. Een warm kacheltje is het altijd geweest. Ik zal er hoe dan ook alles aan doen om weer bij ze terug te komen. Ik zal in ieder geval niet zonder iets nuttigs te hebben gedaan sterven. Waarom gaan mijn gedachte iedere keer terug naar mijn district en blijven ze niet gewoon hier in de arena. Ik moet minder aan thuis denken en meer aan de arena en aan een plan. Ik weet sowieso dat ik niet in mijn eentje moet gaan strijden, maar bij Destiny blijven is denk ik ook niet zo'n goed idee. En dan heb je Rowan nog. Wat vind hij van mij? Heeft Destiny tegen hem gezegd wat ik heb gedaan? Aan zijn blik te zien heeft hij niet echt op mij zitten wachten. Dat is wederzijds precies hetzelfde, dus daar heb ik niet echt een probleem mee.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aphrodite Elizabeth haliburton- district 6
    'oke, dat zal ik doen,' zeg ik nog. daarna zegt ze iets waarvan ik alleen maar wakker, Jonah en zoeken opvang maar dat is genoeg.'zeker weten,' ik eet rustig mijn soep, nou ja meer drinken. als ik mijn soep op heb, klim ik zachtjes een dichtbijzijnde boom in om te kijken of Freya al slaapt. dat is inderdaad het geval. ik spring geruisloos uit de boom, en loop weer terug naar het vuurtje. nog voordat ik zit valt de eerste traan uit mijn ooghoek. Hoewel ik doe alsof het me niks kan schelen dat Jonah weg is, is dat juist helemaal niet het geval. zachtjes laat ik de tranen druppelen. er lijkt wel geen einde aan te komen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik sliep maar heel even, net lang genoeg voor een nachtmerrie...
    Daarna raapte ik mezelf bij elkaar, ik kon dit, ik ging hem zoeken, Lisa zou niet merken dat ik weg geweest was voordat ik terug zou zijn, met Jonah.
    Ik sloop uit de boom en maakte een kleine omweg zodat ze me niet op zou merken, ik was heel dankbaar voor mijn eerdere verkenning, nu wist ik ongeveer precies waar hij was.
    Niemand zag me, ik sprong van tak tot tak terwijl ik zo weinig mogelijk gewicht op mijn slechte pols legde, ik had hem vandaag serieus overwerkt, hij verdiende rust of hij zou nooit meer genezen...
    Ik kon het niet helpen om een beetje ingenomen te zijn met mezelf wanneer ik mijn districtgenoot zag, orientatiegevoel goedgekeurd. Ik nam de stenen bij de hand, ik was ondertussen handig geworden met gewone keiën.
    'Pssst. Jonah, kom hier, ik ben het, Freya,' fluisterde ik, je wist nooit wie er in de buurt was...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...