• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Ze is bij niemand, ze volgt gewoon een beroeps om haar af te maken!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Kan ik gewoon doen dat Josh ergens rondzwerft? x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ja, je hebt weinig voedsel dus dat en water moet je zoeken, je kan misschien iemand zien van de rest...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Josh Phillip Adams. || District 1.

    Tot nu toe heb ik heb ik het vol kunnen houden, maar veel water en voedsel heb ik niet. In tegendeel zelfs. Ik had een paar vogels gevangen, maar die had ik in no-time op. Ik dacht dat ik het moeilijk had thuis, maar dit is niet te harden. Natuurlijk ben ik bijna altijd al zelf op zoek geweest naar voedsel, maar dit is toch wat lastiger en dan vooral met nog wat concurrenten ook die je moeten afmaken alsof je maar een koe bent die geslacht moet worden. Maar ik moet door. Voor mijn moeder en mijn zusje. Ik kan ze niet zomaar laten zitten, maar wie zegt dat ik hier leven uit kom? Wie zegt dat ik van allee kinderen hier ga winnen? Ik niet. Een, ik heb zeker de vaardigheden niet. Twee, ik zwerf nu in mijn eentje rond en ik weet zeker dat de rest allemaal al samen is gaan spannen. En ten slotte nummer drie, ik krijg toch nooit sponsoren. Ach, misschien ook wel. Ik moet gewoon een beetje positief blijven denken.
    Langzaam, maar oplettend, klim ik van tak naar tak de boom uit. Als ik met beide benen op de grond sta, kraken er een paar kleine takjes onder mijn voeten die ik waarschijnlijk door midden heb gebroken. Ik hef mijn hoofd en speur de omgeving af. Niemand te zien, tenminste nóg niet. 'Wat ga je nu doen Josh?' Vraag ik in gedachte aan mezelf. Ik moet logisch nadenken en alleen het gene wat ik écht nodig heb gaan zoeken. Zoals water en voedsel. Dat is nu het eerste waar ik aan denk en wat ik dus ook dringend nodig heb. Ik zucht even en loop naar voren, waarna ik van de dikke, maar kleine rots afspring en op het geluid van de rivier afga en om de zoveel seconde om me heen kijk.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:27 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Goede eerste post?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik greep Jonah vast in een keiharde wurggreep en sleep hem een heel stuk bij Destiny vandaan.
    'Van alle momenten om idioot te gaan doen, weet jij er ook altijd de juiste uit te pikken hé? Heb je wapens bij je die een beroeps kunnen afmaken? Staat er een hinderlaag klaar? Nee, hè? maar de mijne is er misschien wel geweest!' gromde ik, ik liet hem nu pas los, hij was bijna paars. Pas nu merkte ik op dat ik een stuk sneller, oplettender, subtieler en harder geworden was in een heel korte tijd.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Ja hoor, maar ik zou een soort missie plannen, waarbij je met andere personages werkt, want zo wordt het snel saai...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ik snijd de vogels in stukken en wikkel ze in bladeren. daarna stop ik ze in mijn tas, en ga ik weer verder. het word nu toch best zwaar, maar goed dat ik goed geslapen heb voordat ik wegging. Ik vraag me af wat Jonah en Freya aan het doen zijn.
    [ dit wordt een beetje saai, misschien kan Josh Aphrodite tegenkomen. Niet meteen vermoordentenzij je dat wilt, maar ik denk het niet gewoon iets doen, want dit is saai]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Sgoed hoor :'D]

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:12 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || Dsitrict 1

    Wanneer ik wat eekhoorns, vogels en konijnen heb gevangen hoor ik wat achter me, meteen span ik mijn boog aan en richt op het geluid waar het vandaan kwam. Ik zag twee vage schimmen en richte mijn pijl op hun. Ik klom meteen een boom in en keek op een afstandje, Freya en dat andere kind uit weet ik veel welk district, Jonathan als 't goed was. Ik sprong naar de andere boom. Al het eten had ik al in mijn tas gedaan en moeizaam sprong ik richting Rowan toe, eenmaal daar haalde ik even adem. 'Freya en Jonathan,' riep ik alleen uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Freya Aprilynne, district 11

    Destiny had ons zeker weten gezien, ik had haar ook gezien. 'Ren, nu!' gilde ik tegen Jonah, ik duwde hem hardhandig achteruit, mijn pols protesteerde, maar ik ging vlak voor hem staan en duwde hem tot hij rende, dit deed ik alleen...
    'Ik wil je hier verdomme niet meer zien,' grauwde ik, ik begon de compleet andere richting op te rennen, ik wou mijn groene rugzak weer ophalen bij Lisa en dit pact was over, het had ons bijna allebei onze levens gekost...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Josh Phillip Adams. || District 1.

    De rivier is nu binnen hand bereik, maar ik blijf even in de bosjes zitten. Misschien zitten er hier wel meer mensen om het riviertje heen in de bosjes? Wie weet word ik straks neergestoken, omdat ik gulzig aan het drinken ben. Nee, het risico is te groot, maar water heb ik hard nodig net zoals voedsel trouwens. En ja hoor, ik heb goed gegokt. Even spits ik mijn oren en hoor een paar vogels weg vliegen. Ik draai mijn hoofd en zie achter de rots een hoofd steeds groter worden, wat dus betekend dat er iemand mijn richting op loopt. Om nu in een boom te klimmen of weg te rennen is te weinig tijd voor. Het enige wat ik kan doen is in de bosjes blijven en hopen dat ze me niet ziet. Aanvallen is voor mij niet echt een optie. Wapens heb ik, tot mijn spijt, nog niet kunnen bemachtigen. Door de bladeren van de bosjes kijk ik naar de gestalte. Als ze dichterbij komt merk ik dat het een meisje is met een tas op haar rug. Misschien zal ze- Helemaal niets misschien Josh. Je moet opletten, je focussen en niet in vallen trappen. Vertrouw de kinderen hier niet te snel en trek je eigen plannen. [Dat meisje is Aphrodite]

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:36 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    shit, een beroeps, denk ik. wegrennen heeft geen zin, hij heeft me al gezien. ´gewoon je waterfles vullen alsof er niks aan de hand is,´ denk ik bij mezelf. voorzichtig loop ik naar de rivier, zonder naar de bosjes te kijken. ik ga door mijn hurken en vul mijn fles met water. wel houd ik één hand op mijn mes, voor het geval dat hij besluit aan te vallen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Josh Phillip Adams. || District 1.

    Als ik merk dat zij mij heeft opgemerkt, besluit ik om achter haar aan te gaan richting de rivier. Als ze me nu niets aandoet, waarom zou ze me daar dan wel wat aandoen? 'Josh, denk niet te makkelijk'. Ik volg haar nog even en zie dat ze bij het water hurkt en haar fles met water vult, maar haar andere hand kan ik niet zien. Langzaam sta ik op, waardoor er een paar takken kraken en zet een stap naar voren. Als ik een onverwachte beweging maak heb ik straks zo een pijl of mes in mijn lichaam staan, dus dat ga ik maar niet doen. Ik blijf even staan en als ik merk dat het meisje niet word aangevallen zet ik nog een paar stappen naar haar toe. Nu sta ik zo ongeveer vijftien á twintig meter bij haar vandaan. Ik slik even en kijk naar haar fles die ze vult. Waarschijnlijk heeft ze allang al door dat ik hier nu sta, maar ik blijf staan. Als ik nu nog dichterbij kom kan ik het wel schudden.

    [eten]

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:49 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ik hoor hem lopen, maar kijk bewust niet om. ik draai mijn fles dicht en ga langzaam weer staan. ergens heb ik zin om de jongen te laten zien dat ik best kan overleven door wat te eten uit mijn tas te pakken. Maar ik doe het toch niet, wie weet heeft hij honger en valt hij me aan. ik drink even wat en stop mijn fles dan in mijn tas. wat ga ik nu doen?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see