• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    'Anders heb je er niet veel aan,' knipoogde Matthew toen hij mijn arm verbond. Ik glimlachte zacht.
    'Dankje, Matt.' Ik kneep even zacht en glimlachend in zijn hand en keek hem toen even treurig aan. Vroeg of laat zouden we hem verliezen. Zouden we hem zien sterven...
    Ondanks dat het lopen hem vrij goed afging, besloot ik hem toch te helpen. Ik liet mijn arm achter zijn rug glijden en ondersteunde hem zoveel ik kon.
    Ik knikte toen hij voorstelde naar het groepje bomen met het meer te gaan.
    'Goed idee. Ik zal me dan ook even in het water wassen. Ik zit onder het bloed. Kom op.'
    Ik riep Alex, Fred en Yoëlla bijeen en met zijn allen vertrokken we naar onze nieuwe schuilplaats.



    [heb gewerkt en moet nu alweer weg. Even snel een post plaatsen(a)]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Is goed,' zei ik terwijl ik geruststellend over haar schouder wreef. Ondertussen drukte ik een kusje op haar kruin en fluisterde: 'Stilzitten of ondernemen? Spelmakers of eigen ramp? Grot of boom?' Het waren geen onschuldige vragen meer zoals op het dak van het Trainingscentrum, maar vragen die bij deze Arena hoorde.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik glimlachte en kroop iets dichter tegen hem aan. Ik sloeg mijn ene arm om hem heen terwijl ik met mijn andere met zijn vingers speelde, 'Ondernemen, eigen ramp en het liefst heb ik een boom maar in deze grot zitten vind ik op dit moment fijner.' Ik legde mijn hoofd op zijn borst en deed mijn ogen dicht terwijl ik nadacht, 'Het bos of de bergen, moorden of ze tegen elkaar opzetten dat ze elkaar uitmoorden, eigen kracht of wapens,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Matthew James Morisson || District 8

    Ik glimlachte naar Noëmi, 'Bedankt,' zei ik toen. Ik zuchtte even, ze dacht na, over hetzelfde als wat ik dacht zeker. Toen ik klaar was met Alexandria liepen we weer door, 'Ik denk dat iedereen zich moet wassen, bloed, as, wonden van alles en nog wat,' zuchtte ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik knikte. 'We zitten er allemaal onder.'
    Zuchtend en die in gedachten verzonken liepen we door. Toen we bij onze bestemming aangekomen was, twijfelde ik heel even. Ik keek naar de anderen, dacht toen aan de camera's in de Arena. Maar het kon me even niks schelen.
    Ik trok mijn kleding uit en dook met mijn ondergoed het water in.
    De duik was verfrissend en het voelde dat alle rottigheid even van me afgespoeld werd.
    Mijn bloed. Matthew's bloed. De as. De modder.
    Toen ik weer bovenkwam en ik alles van mezelf had gewassen, trok ik mezelf weer aan de kant.
    'Dat was fijn,' zei ik tegen Matthew en ik ging in het gras achterover liggen.

    Matthew James Morisson || District 8

    Ik volgde haar voorbeeld en ook ik deed mijn kleding uit. Ik dook het water in, mijn wond hield ik droog anders zou het alleen verder bloeden. Ik draaide me weer terug om en deed alleen mijn broek aan. Mijn shirt waste ik tenminste wat er nog van over was. Noëmi en Alexandria hadden het hald verscheurt. Toen ik het had gewassen liet ik het aan de boom drogen, 'Inderdaad het was fijn,' zei ik tegen Noëmi terwijl ik naast haar in het gras viel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hoe ziet Matthew er eigenlijk uit? Ik kon geen foto van hem vinden in het Rollentopic]

    Noëmi Crowe || District 12

    Hij plofte naast me in het gras. Ik bleef even naar de lucht staren, nietwetend wat ik moest denken of doen.
    We moesten een hele tijd gelegen hebben, want ik was zo goed als droog toen ik overeind kwam. Alleen mijn bh en slipje waren nog nat.
    Toen trok ik mijn kleren aan en wendde me tot Matthew.
    'Hoe voel je je?' Met bezorgde ogen gleed ik van zijn ogen totaan de wond in zijn borst.
    Het zag er zo slecht uit..

    [ Tweede rollentopic ]

    Matthew James Morisson || District 8

    Ik zuchtte en ging ook overeind staan, 'Ik voel me oke,' zei ik toen. Ik voelde me ok, het gif verspreidde zich langzaam in mijn lichaam en het probleem is dat ik het niet altijd voel, probleem ja, anders weet ik niet hoe erg het zich heeft verspreid. Ik zuchtte en wendde me ook tot haar. 'En jij?' vroeg ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ik voel me oké.' Hij zuchtte en draaide zich naar me toe. 'En jij?' vroeg hij.
    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik voel me prima.' Ik zweeg even en opnieuw gleed mijn blik naar zijn wond. Ik kon er maar niet overheen komen hoe vreselijk die eruit zag. 'Weet je echt zeker dat je oké bent?'
    Ik keek hem even aan. Plotseling herinnerde ik me iets.
    Ik greep mijn pijlenkoker en pakte het enige exemplaar eruit die niet op mijn andere pijlen leek.
    'Dit is de pijl die je heeft vergiftigd.' Ik hield hem op.

    Matthew James Morisson || District 8

    'Ik weet het zeker,' glimlachte ik nog. Ze liet de pijl zien, het was een handgemaakt pijl, dat kon je ziet aan de manier hoe het was gemaakt, ik moest eerlijk zeggen, Destiny kan wel pijlen maken, Ik keek naar Noëmi, 'Ja, maar wat moet ik daar dan mee,' zei ik vaag, ik begreep het niet, waarom liet ze het me zien?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Je moet er niks mee,' grinnikte ik na zijn verbaasde reactie. 'Ik wilde gewoon... ik weet niet. Misschien kan ik 'm ooit nog terugschieten. Dit ding,' ik zwaaide ermee voor zijn neus en de blik in mijn ogen werd droevig, 'is jou nu aan het doodmaken.'
    Boos keek ik naar de pijl.

    Matthew James Morisson || District 8

    'Beloof me dat je goed nadenkt voordat je het wegschiet, en het voor de juiste persoon gebruikt,' zeg ik dan. 'Als je het op de beroeps gaat schieten heeft het weinig zin, hun weerstand is beter dan die van mij bij hun duurt het langer en vroeg of laat moeten ze elkaar toch vermoorden, wat ze ook voor elkaar voelen,' zeg ik peinzend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Het bos, sowieso. Ik heb het niet zo op bergen. De volgende is moeilijker, allebei is leuk.' Toen ik het zei hoorde ik hoe sadistisch dat klonk, maar haalde mijn schouders er bij op, gezegd is gezegd. 'En de laatste, eigen kracht, al zijn er vele mooie soorten wapens.' Ik keek glimlachend naar onze vingers die verstrengeld waren. 'Het is jammer dat er nog geen kanonskogel is afgegaan.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik grinnikte om zijn reactie, 'Het is inderdaad beide leuk,' zei ik. Ik kon nu zo gemakkelijk in slaap vallen. Ik keek naar de struik en zag dat Freya weg was, 'Ze is weg,' zei ik toen. 'En het klopt, het is jammer, het gif van mijn pijl moet als het goed is werken,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik gaapte even. Het was ongeveer 1 dag geleden dat ik voor het laatst een paar uur had geslapen. Toch hield ik me groot, ik was niet de enige die slaap had. Om wat te doen te hebben sprong ik van de rots af en ging op de zachte bosgrond liggen. Met mijn armen duwde ik me af en maakte 10 push-ups. Daarna liet ik een hand langs mijn lichaam hangen en maakte nu nog 5 push-ups met een hand. 'Weet je waar ik behoefte aan heb? Aan muziek.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa