• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    In een flits zie ik District 5. Ik ren vooruit en grijp een paar van mijn afgevuurde pijlen en stop ze weer terug in mijn koker. Ik schiet er eentje op hem af om hem af te schrikken - misschien wel weg te laten gaan - en dan keer ik me weer tot Matthew.
    Ik hoor Freya's instructies en begin razendsnel te werken: ik maak de wond schoon en leg de kruiden erop. Dan til ik hem weer op.
    'FRED!' schreeuwde ik uit alle macht. 'Kom me helpen! Matthew is te zwaar om alleen te tillen en hij MOET hier weg! NEEM YOËLLA EN ALEXANDRIA MEE!'
    Na die woorden begon ik toch alvast te lopen. Matthew zag er slecht uit en ik wilde niet dat ie zou gaan stikken van de rook.
    'Kom op, kom op,' mompelde ik koortsachtig en ik liep zo snel als mijn voeten dragen konden. De pijn in mijn arm werd ondertussen ondragelijk door de vleeswond, maar daar kon ik nu even niet aan denken.
    Matthew MOEST hier weg.




    [even een post voordat ik wegga!]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 8:59 ]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik keek er even met open mond aan. 'Jouw achterlaten?' En nu was de eerste keer dat ik iets ondernam inplaats van andersom. Teder drukte ik mijn lippen op die van haar. Het voelde goed om zo dicht bij haar te zijn, haar warmte te voelen. Na een tijdje maakte ik me zachtjes los. 'Jouw achterlaten, zou gelijk staan aan zelfmoord,' fluisterde ik. Ik wilde net gaan zorgen dat we wat zachter konden liggen dan op de harde stenen, toen ik geritsel hoorde. Gelijk stond ik op en zette mijn nachtbril goed. Buiten keek ik geconcentreerd in het rond of ik iemand zag.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Frederick Smith, district 12

    Ik duwde de twee jongste meisjes een beetje vooruit in de goede richting - weg van het vuur en de beroeps dus - en ging toen naast Noëmi lopen om Matthew te helpen ondersteunen, hij zag er slecht uit, maar ik was eerlijk gezegd verbaasd dat er nog geen schot geklonken had.
    'Wat deed dat meisje uit 11?' vroeg ik aan Noëmi tijdens het rennen.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ik heb geduld hoor, we kunnen niet allemaal zo onverzichtig en totaal niet subtiel tewerk gaan,' fluisterde ik, het was meer tegen mezelf dan tegen Rowan, maar het moest eruit. Ik ging hem eerst het gevoel geven dat ze veilig waren, dan was het tijd voor echte actie!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Struikelend kwam ik overeind, en ik voelde duwtjes in mijn rug. Door de spleetjes van mijn ogen zag ik Yoëlla naast me lopen. Haar gezicht was betraand. Ik viel op de grond, maar stond struikelend weer op om verder te rennen. Ik voelde me verdoofd. Ik legde mijn arm om Yoëlla heen "Overleven," fluisterde ik in haar oor.


    Tijd voor koffie.

    [Ik ga vanavond op vakantie, ik weet niet of ik internet zal hebben, maar ik ben woensdag terug!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [CrumbCake goes Cresseyde]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    {Ik ben op familieweekend, tot maandag/dinsdag, dan ben ik er niet. Niet alles volspammen hé :P}


    Tijd voor koffie.

    [waarom gaat iedereen weg (huil) ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [woow dat is niet chill! Ik wil dat jullie blijven (huil)]


    Noëmi Crowe || District 12

    Na een paar tellen schoot Fred me godzijdank te hulp. Het verslepen van hem was nu een stuk makkelijker.
    'Wat deed dat meisje uit 11?' vroeg hij toen.
    Ik begon te grinniken. 'Ze gooide stenen naar 1 en 4. Dat was een goeie move van haar!'
    Ik verstapte me op een boomwortel, zakte even door mijn enkel en begon te kreunen. 'Auw. Dat kan ik er ook nog wel bij hebben. Waar is Yoëlla?'

    [CrumbCake ala Cresseyde: ik hoop dat je nog ff online komt hier en bij Terra Nova!]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik stond nog even versteld van zijn woorden. Toen hij weer weg keek moest ik even blozen maar focuste mezelf weer op de arena. Niet dat ik me voor de volle 100 procent kon concentreren maar ik deed mijn best. Ik pakte de speer die we nog hadden, opstaan lukte niet en gelukkig was het mijn rechterarm die verwond is. Als het mijn linker was had ik echt grote problemen. Ik tikte Rowan aan. 'Wat is 't .' vormde ik met mijn lippen.

    [ Matthew schrijf ik als ik weer thuis ben ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ik besluit om hier niet als een zoutzak te blijven zitten, maar om iets nuttigs te doen. Ik pak mijn mes en de stenen, doe alle spullen in mijn rugzak en gooi hem op mijn rug. Ik vul mijn waterfles en begin te lopen. Al na een paar minuten zie ik een jong hertje, ik gooi een steen en raak zijn hoofd. Ik voel me even schuldig dat ik ijn leven ga wegnemen, maar zet dfan snel zonder na te denken mijn mes in zijn hals. Ik laat het dier leeglopen en begin het te villen en in draagbare stukken te snijden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Matthew James Morisson || District 8

    Toen we uit de vlammenzee waren haalde ik opgelucht adem. Ze waren bezig met mijn wond en toen die was verbonden keek ik Noëmi aan, 'Kan ik zometeen met je spreken?' vroeg ik toen zacht. Ze was de gene die me had gered én het meest voor Yoëlla zorgde, het is nu een beetje dramatisch maar oke. Ik negeerde de pijn en probeerde rechtop te zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik hoop het ook... Maar het zal ervan afhangen of er ergens een netwerk te kraken valt, waarschijnlijk niet dus...]

    Frederick Smith, district 12

    No zakte door haar enkel, ik ging terug en raapte Yoëlla en Melissande bij elkaar, we moesten nu even allemaal samenwerken.
    'Yo, kan jij Noëmi helpen, ik zal Metthew dragen,' vroeg ik aan het meisje. Ik nam de jongen onhandig vast, hij was langer dan ik...
    'Rennen!' beval ik.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [ Tegen wie zegt hij rennen..]


    The duty of youth, is to challenge corruption.