• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

Ich liebe dich 27.12.23

Donna

"Volgens mij was ik nog niet helemaal klaar."
    Even hap ik naar adem als ik zijn hand weer tussen mijn benen voel. Ik voel hem op zijn oorlel sabbelen. Zachtjes kreun ik en neem zijn hoofd tussen mijn handen. Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

Ik grijns tegen haar lippen aan en kus haar liefdevol terug. Voorzichtig laat ik een en dan twee vingers naar binnen glijden. Liefdevol stimuleer ik haar, terwijl ik met mijn andere hand door haar haren ga. Dit alles zonder haar lippen los te laten.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

Zachtjes kreun ik als ik zijn vingers naar binnen voel gaan. Ik bijt wat onvoorzichtig op zijn onderlip. Er gaat een rilling over mijn ruggegraat. Opgewonden kijk ik hem aan en kantel mijn heupen zodat ik hem dieper voel.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

Er gaat even een pijnscheut door me heen wanneer ze te hard op mijn lip bijt, maar ik negeer het even en kijk haar aan. Goedkeurend glimlach ik en druk mijn lippen liefdevol op de hare. Met mijn duim stimuleer ik haar gevoelige plekje, en verhoog het tempo een beetje.

Donna

Als ik zijn duim op mijn gevoelige plekje voel springen spontaan de tranen in mijn ogen. Mijn nagels zet ik ruw in zijn borst en kreun hard zijn naam. In de verte voel ik mezelf al komen. Opgewonden kijk ik hem aan en druk ruw mijn lippen op de zijne.

[ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 16:23 ]

Jeremy

Wanneer ze luid mijn naam kreunt, verhoog ik het tempo nog een heel klein beetje. Haar opgewonden blik maakt me gek, en wanneer ze haar lippen ruw op de mijne drukt, beantwoord ik de kus maar al te graag. Ik druk mijn lichaam tegen het hare.

Donna

Als hij het tempo nogmaals verhoogt kom ik al snel klaar. Hijgend ga ik naast hem liggen en druk zachtjes een klein kusje op zijn lippen. Nagenietend haal ik een hand door mijn haren en kijk hem verliefd aan. Mijn hele lichaam plakt van de honing en de zweet.
    "Ik ga douchen," fluister ik zachtjes in zijn oor.

Jeremy

Verliefd kijk ik toe hoe ze een beetje bijkomt en een kus op mijn lippen plaatst.
    "Ik ga douchen," fluistert ze zacht.
    Ik verstrengel onze vingers en druk liefdevol mijn lippen op de hare.
    "Weet je dat ik net hetzelfde van plan was?"
    Glimlachend kijk ik haar aan.

Donna

"Weet je dat ik net hetzelfde van plan was?"
    Lachend schud ik mijn hoofd en stap uit bed. Ik werp hem lachend een kushandje toe en loop richting de badkamer. Ik zet de douch aan en laat de koude stralen al het plakkerige gevoel van mijn lichaam afspoelen.

Jeremy

Wanneer ze me lachend een kushandje toewerpt, kan ik niet anders dan haar braafjes volgen, net als een schoothondje. Ik ga achter haar in de douche staan en leg mijn armen om haar middel. Ik trek haar tegen me aan en druk een kus in haar hals en op haar wang.
    "Dag schoonheid," zeg ik glimlachend.

Donna

Als ik zijn armen rond mijn middel voel schrik ik even. Zijn lippen strelen mijn hals en wang.
    "Dag schoonheid."
    Ik giechel zachtjes en maak me los uit zijn greep. Even druk ik een klein kusje op zijn lippen voordat ik me insmeer met zeep.
    "Hier," grinnik ik en ik gooi de fles naar hem toe. "Dan ga je ook nog eens lekker ruiken."

Jeremy

"Hier, dan ga je ook nog eens lekker ruiken."
    Ik kijk haar lachend aan terwijl ik mezelf inzeep.
    "Vind je dat ik stink, dan?"
    Er verschijnt een grijns op mijn gezicht en ik zet de zeep weer weg.

Donna

"Vind je dat ik stink, dan?"
    Grijnzend kijk ik hem aan en negeer zijn vraag.
    "Dat is wat jij eruit concludeerd," grinnik ik terwijl ik de zeep van mijn lichaam afspoel.

Jeremy

"Dat is wat jij eruit concludeert."
    Ik grinnik en wacht tot ze klaar is met afspoelen, zodat ik ook kan.
    "Dat is wat jij me liet verstaan."
    Plagerig steek ik mijn tong uit en druk een zachte kus op haar lippen.

Donna

"Dat is wat jij me liet verstaan."
    Lachend schud ik mijn hoofd en voel zijn zachte lippen op de mijne. Voorzichtig kus ik hem terug. Mijn handen verstrengel ik in zijn natte haren. Ik kijk grijnzend naar zijn lippen en druk een klein kusje op het puntje van zijn neus.
    "Het is wat jij wilt verstaan."