• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -



    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.


    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.


    Topics:
    - RPG || Teenage Island [2]: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=128982
    - rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=128690&page=last#3349310
    - RPG || Teenage Island [1]: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=128874

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:59 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Mijn Topic's

    [Mijn topics ding]

    Ziad

    'En eten?' vraagt Naveah. 'Of moeten we daar zelf voor zorgen? Want in dat geval vrees ik dat dat honger lijden word. Ik zie mezelf geen vissen vangen.'
    Haar gezicht staat moeilijk.
    'Ik denk dat er wel een plaats is waar je eten kan halen,' stel ik haar gerust. Misschien kan je zelfs wel bij die bar ook een hap halen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    xYoung schreef:
    Mijn Topic's


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Ariël

    Ik knikte en veegde het laatste restje zand van zijn wang af. "Nu wel" zei ik grijnsend. "Wees me dankbaar, normaal zeg ik 'Ja' als er nog iets op je gezicht zit".

    Naveah

    'Ik denk dat er wel een plaats is waar je eten kan halen,' zegt hij geruststellend.
    'Laten we het hopen,'mompel ik en buig iets voorover om een keer met mij hand door het water te gaan. 'Waar kom je vandaan, als ik vragen mag?' vroeg ik hem. Als het er naar uit zag dat we hier voorlopig moesten verblijven, konden we elkaar allemaal ook maar meteen wat beter leren kennen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Emma Jade Cales
    'Hahaha, ik ben geen gluurder heb alleen nogal een open mond die volgens mij zijn eigen leven heeft. Maar heb je zegmaar iedereen al gezien enzo? Najaa misschien is dit een film of een droom of een nachtmerrie. Nee grapje dat kan niet.' zegt Kaylen. 'Ik heb nog niet echt iedereen gezien, wel een paar maar volgens mij nog lang niet iedereen. Anyway vertel eens iets over jezelf? Misschien wel handig aangezien we in hetzelfde huisje moeten slapen. Correctie, zelfs op dezelfde kamer. Maar maak je geen zorgen. Er staan gewoon twee bedden.'

    Lucas Taylor Eastwood
    Met een barstende koppijn word ik wakker en kijk ik om me heen. Ik lig op een of ander strand en aan de lucht te zien gaat de zon bijna onder. Met een zucht kom ik overeind. In de verte zie ik de omtrek van huisjes. Met een kleine sprint ga ik er heen. Als ik bij de huisjes aankom zie ik dat er iets op de deuren staan. Ik loop iets dichterbij en zie dat het namen zijn. Namen die mij vaag bekent voorkomen. Ik loop door tot dat ik ineens mijn naam zie staan. Ik haal mijn schouders op waarna ik het huisje binnenloop.

    Alexis Celine Smith
    'Dus, Muziek of kunst, Rock of pop, Roze of paars?' vraagt Devin.
    Ik denk even na terwijl ik op sta.
    'Ehm, kunst, pop en paars,' antwoord ik. 'Nu jij, Comedy of Thriller film, bankhangen of sporten, winter of zomer?'

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 16:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziad

    'Laten we maar hopen,' mompelt Naveah waarna ze voorover buigt en met het water begint te spelen.
    'Waar kom je vandaan, als ik vragen mag?' vraagt ze plotseling.
    Mijn blik verhard. 'Dat gaat je niets aan.'
    Over veel dingen wil ik wel kletsen, maar ze hoeft zich niet te bemoeien met mijn verleden.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Snorri= Hedwig

    Het deuntje van het liedje ‘I Like You Like That’ spookte in mijn droom, niet dat ik dat erg vond want ik trad op met Hot Chelle Rae! Ik ging met mijn tong over mijn tanden er zaten korrels op. Korrels? Korrels! Ik deed mijn ogen open en keek om me heen zon, zee en strand in het avondschemer van de zon. Ik kwam snel overeind daar had ik meteen spijt van want nu had ik enorme koppijn. Ik zag dat m’n ooghoeken zwart werden en vloekte hard, en ging half vallend weer op de grond zitten. Waarom moest ik nou perse half flauwvallen?

    Toen ik dacht dat ik wel een beetje gekalmeerd was kroop ik langzaam naar de bomen om daar naar de zonsondergang te kijken en een liedje te zingen van Taylor Swift. I remember tears streaming down your face when I said I never let you go. When all the shadows almost killed your light…

    Mijn lied was afgelopen en ik begon me te vervelen ik stond op liep naar de branding van de zee daar keek ik om me heen wat was het hier mooi! Ik hield van de natuur maar ik vroeg me toch wel af waarom ik hier nou terecht gekomen was en of er nog anderen waren.

    Ik besloot toch maar te gaan lopen want als ik hier zou blijven staan zou ik waarschijnlijk niemand tegenkomen als er al anderen op het eiland waren.

    Ik ging rechtsaf de zonsondergang te gemoed het was een mooie zonsondergang maar het was onwennig want normaal zat ik nu te trainen of op te nemen zodat ik er niet naar kon kijken. De pijn was langzaam gezakt, het was er nog maar als ik rustig aan deed kon het wel. Dus daar ging ik dan op pad op een voor mij onbekend eiland.

    De lucht kleurde langzaam blauw en paars, wanneer de zon zou ondergaan zou ik snel iets of iemand moeten vinden. Het ruisen van de zee deed mij goed, ik was er al heel lang niet meer geweest. In de verte zag ik een hoge klif.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 21:39 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Naveah

    'Dat gaat je niets aan,' antwoordde hij met een verharde blik.
    'Sorry, het was niet mijn bedoeling je boos te maken,' reageerde ik en wendde mijn blik van hem af. Overduidelijk was dat ik een iets te gevoelige snaar had geraakt, onbedoeld dan wel. Ik liet mijn voeten weer in het water glijden en bewoog ze zachtjes op en neer terwijl ik achteruit ging zitten en op mijn handen leunde. 'Je hobby's dan? wat doe je graag?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ik kan niet langer nog alleen schrijven kan iemand me komen "redden"]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Jessy.

    "Maar het zand... Nou, ok dan. Maar alleen omdat je me zo erg mist," Grijnst hij en aait het zand nog even. Hij gaat weer naast me op het muurtje zitten. "Ik krijg opeens zo veel inspiratie van dat zand. Zand, zielsverwant, vertrouwensband, picnickmand, natte krant, grote brand, ik ben op een eiland beland..." Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. "Jij bent niet op een eiland beland. Wíj zijn op een eiland beland," Mompel ik.

    Daniël.

    "Nu wel," Zegt ze met een grijns. "Vind je dit leuk of zo?" Mompel ik en schud even met mijn hoofd, omdat er water in mijn oor zit. "Wees me dankbaar, normaal zeg ik 'Ja' als er nog iets op je gezicht zit," Ik wendt me weer tot Ariël. "Zeg, jij bent wel de aardigste, hé?" Mompel ik met een grijns.

    Girly23July schreef:
    [ik kan niet langer nog alleen schrijven kan iemand me komen "redden"]


    [Mijn personage's zijn bezig.. En waarom staat er geen naam boven je post?]

    [Abo.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ziad

    'Sorry, het was niet mijn bedoeling je boos te maken,' verontschuldigt ze zich waarna ze vlug haar blik losscheurt van de mijne.
    Boos? Als ze dat al een boze reactie vond, dan kent ze mijn andere ik nog niet.
    'Je hobby's dan?' vraagt ze na een tijdje. 'Wat doe je graag?'
    'Naar rapmuziek luisteren, streetdancing, gamen,' som ik op. Meer weet ik zo even niet. Ik haal mijn voeten uit het water en wil ze op de kant leggen, maar dan bedenk ik me en leg ze weer in het bad.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~