• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Van mij mag je ook zo naar beneden. Mijn moeder is met de kleintjes aan het zwemmen en mijn stiefvader met mijn stiefzusjes naar de hockey, we zijn dus alleen."
    Ik grinnik en kus haar lachend terug.
    "Ja, dat zou je wel willen he?"
    Ik kruip het bed uit en ga voelen of mijn kleren al droog zijn. Mijn boxer is het droogst, dus die doe ik alvast aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ja, dat zou je wel willen he?"
    Lachend wiebel ik met mijn wenkbrauwen en loop ik naar mijn kast. Daaruit vis ik een veel te grote sweater.
    "Hier," zeg ik lachend en ik gooi de sweater naar hem toe. "Dit is een mannenmodel. Je past het wel."
    Zelf trek ik ook een sweater over mijn pyjama aan. Niet zo sexy maar dat maakt mij op dit moment niets uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Hier. Dit is een mannenmodel. Je past het wel."
    Ik neem lachend de sweater aan en doe hem aan.
    "Dank je."
    Glimlachend leg ik de handdoek om haar middel, om haar zo naar me toe te trekken. Zacht druk ik mijn lippen op de hare, en kijk haar geamuseerd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga eten]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Dank je."
    Hij trek me naar hem toe en drukt zijn lippen op de mijne. Lachend sla ik mijn armen om zijn hals en liefdevol zoen ik hem terug. Verliefd kijk ik hem aan terwijl ik met mijn hand weer door zijn haar ga.

    -eten-


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik glimlach tegen haar lippen aan wanneer ze haar armen om mijn hals legt en me liefdevol terugzoent. Wanneer ik haar verliefde blik zie, kan ik niet anders doen dan ook zo kijken, en spontaan lachen.
    "Donna, je hebt geen idee wat je met me doet," fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Donna, je hebt geen idee wat je met me doet."
    Geamuseerd kijk ik hem aan en druk plagerig een kusje op zijn lippen.
    "Dat wil ik ook niet weten," grinnik ik zachtjes en ik laat mijn voorhoofd tegen de zijne aan rusten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat wil ik ook niet weten."
    Ik grinnik en druk een kus op haar neus.
    "Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dit."
    Ik neem haar hand vast en leg die op mijn borst, zodat ze kan voelen hoe hard mijn hart tekeer gaat, gewoon omdat ze bij me is. Ik kijk in haar ogen en glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dit."
    Hij pakt mijn hand en leg hem op zijn hart. Ik voel hem te keer gaan. Lachend kijk ik hem in zijn ogen.
    "Ik bezorg je nog een hartaanval," grinnik ik en ik druk een klein kusje op zijn voorhoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    MisPattinson schreef:
    Lilly
    Verdrietig knikte ik.
    "Ja maar ze zijn gescheiden maar hij blijft ons lastig vallen" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Ik bezorg je nog een hartaanval."
    Ik lach even.
    "Durf niet he."
    Ik trek haar helemaal tegen me aan, en knuffel haar zo lang mogelijk.
    "Het is maar dat je weet dat het klopt voor jou. Voor jou alleen," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Het is maar dat je weet dat het klopt voor jou. Voor jou alleen."
    Ontroerd kijk ik hem aan.
    "Ik hou van je," fluister ik zachtjes. "Van niemand meer dan van jou."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik had allang gereageerd..]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [gevonden sorry]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 19:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Ik hou van je. Van niemand meer dan van jou."
    Ik glimlach verliefd en druk mijn lippen liefdevol op de hare. Mijn handen verstrengelen zich met de hare.
    "Ik hou ook van jou, Donna."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.