• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Ich liebe dich 27.12.23

    André

    "Ah nee Levi!" Ik ren achter hem aan en trek Sarona verdedigend uit zijn handen.
    "Dat is zielig." Zeg ik en zet Sarona neer die meteen wegrent. "Ha ha." Zeg ik en kijk Levi grijnzend aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    'zo zielig is het niet hoor' zeg ik nep vrouwelijk bitchie met een raar gay handje. 'Maar ze moet wel schoon, misschien met natten doekjes?'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Gay?" Zeg ik lachend en kijk hem aan.
    "Die kat maakt zichzelf wel schoon joh." Grinnik ik. "Wat ben jij ineens zo wijs. Goh zul je denken?" Praat ik tegen mezelf en kijk Levi lachend aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    'testen? heb je een steen?' zeg ik lachend 'jammer dat ik niks tegen jouw hoofd kan gooien nu. Pak die kat nog eens?' zeg ik met een gemeen lachje. op wat komen valt ren ik de trap op mijn kamer in voor een shirt en daarna de douche


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Mavrobiotischezelshoofdje." Grijns ik als Levi verder de trap op rent.
    "En niet Sarona pakken!"Schreeuw ik de trap op.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    wat hij zij verstond ik niet , ik checkte even onder de kast of Sarona daar zat. jammer genoeg deed ze dat niet, ik liep schouder ophalent de badkamer in


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [k ga slapen ^,^' ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (goed idee slimpy! maar vroeg is het niet, VOEI! ik kan gewoon door computeren als ik droom, of in mijn soort wakende droom ga. als ik echt ga slapen slaap ik diep en afgesloten... Truste xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Lilly
    Ik bijt even op mijn lip om de tranen in te houden.
    "Hij sloeg en schopte ons. Ik ben ook op mijn kamer wel eens opgesloten"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Ehm, ja, is goed. Wat je maar kwijt wil."
    Lachend pak ik een fles Ice-Tea uit de koelkast en schenk er twee glazen mee vol. Het is nooit te vroeg voor frisdranken. Met een lach op mijn gezicht breng ik hem zijn drinken en ga naast hem zitten.
    "Als je nog wilt ontbijten, de pannekoeken liggen boven."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dank je," zeg ik met een glimlach wanneer ze terug is met de Ice Tea.
    "Als je nog wilt ontbijten, de pannenkoeken liggen boven."
    Ik grijns even en sta op. Ik druk een lichte kus op haar wang.
    "Ik zal ze even halen, samen met de honing."
    Wanneer ik in de deur ben, draai ik me even grijnzend om en loop met twee treden tegelijk naar boven. Ik neem de pannenkoeken en de honing, en neem ze mee naar buiten.
    "Alsjeblieft. Breakfast is served," zeg ik bekakt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Alsjeblieft. Breakfast is served."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Dank u," zeg ik even bekakt en pak de stapel pannekoeken aan. Voorzichtig scheur ik er een stukje vanaf en stop het in mijn mond. Ik kreun goedkeurend.
    "Zelfs koud zijn ze lekker," grinnik ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [-.]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 16:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Dank u. Zelfs koud zijn ze lekker."
    Ik grinnik even om haar gekreun en neem zelf ook een pannenkoek. Ik neem er enkele happen van en knik.
    "Inderdaad, lekker. Zijn ze zo goed, of liever warm?"
    Ik pluk een stukje van mijn pannenkoek, en voeder hem lachend aan haar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    André

    "Kom maar hoor Kleintje." Zeg ik en pak Sarona van onder de bank vandaan.
    "Hij zal je niets doen, daar zorg ik voor." Grinnik ik en knuffel het plakkerige katje.

    Isabelle

    "O mijn hemel, dat hoort niet!" Zeg ik en ga verzitten om me in te houden niet iets om te gooien.
    "Is er al eens geprobeerd hem te helpen?" Vraag ik iets rustiger.


    Ich liebe dich 27.12.23