• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

Ich liebe dich 27.12.23

Jeremy

Zowel haar hand als haar lippen hebben het gewenste effect, want al mijn bloed stroomt weg uit mijn hoofd, naar mijn kruis. Ik kreun zacht en kijk haar opgewonden aan.
    "Oh Donna, als ik geen manieren had, dan-"
    Mijn blik verandert even in een grijns.
    "Zullen we de manieren even achterwege laten?"

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

"Zullen we de manieren even achterwege laten?"
    Grijnzend kijk ik hem aan.
    "Dit is wat wil," zeg ik uitdagend en ik trek hem dichter tegen me aan.
    De opwinding stroomt door mijn lichaam. Ik druk mijn sigaret uit en kijk Jeremy grijzend aan.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Dit is wat wil."
    Ik neem haar gezicht in mijn handen en kus haar zo passioneel mogelijk. Voorzichtig druk ik mijn onderlichaam tegen het hare aan. Ik til haar op, met twee armen en blijf nog even staan.
    "Neem even de honing en pannenkoeken mee, wil je?" vraag ik lachend.
    "Volgens mij gaan we seffens honger hebben."

Donna

"Neem even de honing en pannenkoeken mee, wil je? Volgens mij gaan we seffens honger hebben."
    Grinnikend pak ik het bord met pannekoeken en de pot met honing. Ik kijk hem uitdagend aan en druk een klein kusje in mijn hals.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

Wanneer ze een kus in mijn hals drukt blijf ik weer staan.
    "Donna, wacht hiermee tot we boven zijn, of ik doe het hier op de vloer," zeg ik grinnikend. Ik neem haar mee naar boven en leg haar op haar bed neer. Ik zet de honing en pannenkoeken op het nachtkastje en druk liefdevol mijn lippen op de hare.

Donna

Ik zoen hem liefdevol terug. Ruw trek ik hem tegen me aan.
    "Ik wil je," grom ik zachtjes.
    Ik plaats mijn lippen in zijn nek en laat mijn hand over zijn boxershort gaan.

-Ik ga even douchen-

Jeremy

"Ik wil je," gromt ze.
    Rillingen lopen over mijn rug en ik kreun door haar lippen. Wanneer haar hand naar mijn boxers gaan, valt mijn gezond verstand uit. Ik trek zo snel mogelijk mijn boxer uit, en druk mijn lichaam tegen het hare. Zachtjes hijg ik in haar hals, en laat er wat honing druppen. Ik lik het zoete goedje op, en kijk haar opgewonden aan.

[Oki ^^]

Donna

Ik kreun als ik zijn lippen over mijn lichaam voel. Opgewonden kijkt hij me aan. Ik trek mijn pyjama uit en druppel de honing over mijn bovenlichaam. Mijn onderlichaam druk ik tegen de zijne aan en kreun opgewonden. Ik zet mijn nagels zachtjes in zijn rug.

Jeremy

Ik ontplof bijna wanneer ze de honing over haar hele bovenlichaam druppelt. Als dit blijft duren, kom ik nog klaar zonder dat we iets hebben gedaan. Zo sexy ziet ze eruit. Gedwee lik ik alle zoete honing overal weg en wanneer alles weg is, en ze alleen nog maar plakt, druk ik kusjes rond haar navel, en kijk haar verliefd aan.

Levi
    Ik verslik me om André's stem maar weet het daarna toch goed door te slikken.
    'Ik hoop dat ze uitkijkt, zullen we haar straks anders achterna gaan?' herhaal ik. 'OMG stroop brand echt in je keel' hoest ik

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Donna

Terwijl hij de honing van mijn lichaam af likt kreun Dit is het beste wat we ooit hebben gedaan. Hij kijkt me verliefd aan. Voorzichtig pak ik zijn hoofd tussen mijn plakkerige handen en breng het naar mijn gezicht toe. Passioneel zoen ik hem op zijn lippen terwijl ik mijn heupen kantel zodat ze tegen zijn kruis aan schuren.

MisPattinson schreef:
    Lilly
    Ik staarde wat voor me uit.
    "Hoe dan, ik bedoel ik vindt het lief maar hoe wil je helpen?" ik draai mijn hoofd naar haar en kijk haar vragend aan

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jeremy

Iets ruwer kus ik haar terug, en ik kreun eens luid wanneer haar kruis tegen het mijne schuurt. Ik sluit even mijn ogen. Dit hou ik niet lang meer vol.
    "Donna, heb je..?" kreun ik tegen haar lippen aan. Het liefst rukte ik gewoon nu het slipje van haar lijf, maar ik weet me nog net in te houden, want ik wil niets onveilig doen. Daarvoor zie ik haar veel te graag.