• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Abo


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (Graag ja)

    Levi
    'Ja mijn hoofd, klinkt raar he?' zeg ik met een scheve lach.
    'ik kan je het wel laten zien.. waar zijn de muren hier van gemaakt? en hebben ze vulling of zo? of sla je er gewoon een gat in?' zeg ik terwijl ik voel aan de muur.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mary

    "Oké, omdat je zo aandringt. Hmm, maar in welke kast pas je nou het best?"
    Ik begin met mijn benen te spartelen.
    "Laat me los!" roep ik. "Zet me neer, verdomme!"
    Nog een nadeel aan ochtendhumeuren: kort lontje. En ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik zodadelijk ga beginnen wenen. Ja, daar heb je het al.
    "Arion, zet me neer," zeg ik snikkend.
    Ik stop met tegenstribbelen en blijf futloos hangen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    André

    "Doe maar niet, dat kost geld." Zeg ik en trek Levi bij de muur weg.
    "Ik geloof je wel." Zeg ik en kijk hem aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Geen sex. En als mijn vader jou iets doet krijg hij met mij te maken," zegt Kyle lachend terwijl hij zijn denkbeeldige spierballen toont.
    Ik trek mijn lakens half voor mijn gezicht.
    "Hou op, je maakt me bang," zeg ik.
    Al snel moet ik lachen.

    Arion

    Mary begint wild met haar benen te schoppen waardoor ik pijnlijk een voet in mijn maag krijg.
    "Laat me los! Zet me neer, verdomme!" brult ze ondertussen. Ik doe precies wat ze vraagt terwijl ze het snikkend nog een keer herhaalt.
    "Best," zeg ik gekwetst wanneer ze op haar voeten staat. Met een hand op mijn pijnlijke buik ga ik mijn kamer uit. Mokkend ga ik beneden in de zetel zitten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga slapen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi
    André trekt me bij de muur weg. 'Ik geloof je wel' zegt hij en kijkt me aan. 'Ik heb staal in mijn hoofd' grinnik ik 'en vooral gisteren was ik blij dat ik het had, ik had een baksteen tegen je raam aan gegooid maar was vergeten dat het speciaal blablaglas is. dus ja' ik grinnik weer


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Maya (ik ga slapen)

    als ik binnen schik ik, bijna alles is weg en de halft is verbrand.
    Ik loop naar de woonkamer en zie mijn geliefde piano in een hoekje staan, half afgebrand en weggeduwt.
    Snikkend loop ik erheen en duw ik de klep voorzichtig omhoog.
    Ik druk op een paar toetsen, het swakke geluid echoed door het huis.
    Ik loop naar boven, naar mijn kamer.
    Als ik zie wat daar gebeurd is zak ik huilend neer in de deurpost.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Mary

    "Best."
    Ik kijk hem kwaad na wanneer hij de kamer uitloopt. Snel pluk ik mijn kleren van de grond, doe zijn shirt uit en kleed me aan. Ik ga op zijn bed zitten met zijn shirt in mijn handen, en stiekem snuif ik de geur ervan op. Het ruikt heerlijk, naar Arion, en ik voel de tranen weer opwellen. Na enkele keren gesnikt te hebben, doe ik mijn schoenen aan, leg het shirt op zijn bed en loop naar beneden. Ik zie hem in de zetel zitten en kijk hem wat ongemakkelijk aan.
    "S-sorry, Arion," zeg ik zacht. Ik voel de tranen weer opkomen. Vanbinnen vervloek ik dat rothumeur.
    "Heb ik je pijn gedaan?"
    Liefst van al kruip ik tegen hem aan, en vertel ik hem hoe hard het me spijt en dat ik hem niet kwijt wil, maar ik sta zo ongeveer aan de grond genageld. Ik prul wat aan de zoom van mijn shirt.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 22:48 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Okee weltruste]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle

    Irial trekt de lakens half over zijn hoofd.
    "Hou op, je maakt me bang," Zegt hij maar al snel lacht hij.
    Ik lach ook.
    "Dat was echt schattig." Zeg ik als ik de deken naar beneden trek en hem vervolgens een kusje op zijn mond te geven.

    André

    ''Ik heb staal in mijn hoofd'' Grinnikt Levi.
    ''en vooral gisteren was ik blij dat ik het had, ik had een baksteen tegen je raam aan gegooid maar was vergeten dat het speciaal blablaglas is. dus ja'' Ik schiet in de lach. "Dat heet Plexiglas." Grinnik ik.
    "Echt jij bent de raarste vriend ever." Zeg ik en geef hem een flinke schouderklop, die mij meer pijn opleverd.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    "Michael, liefje, schrijf ze niet af. Sluit je familie niet buiten zolang je ze hebt. Ze menen het goed met je, ze drukken zich alleen verkeerd uit. Op een dag zijn ze er niet meer en dan zul je wensen dat je hen vaker verteld had hoeveel je om hen geeft. Bel hen. Ik kan wel wat verdragen, zolang ik jou heb."
    Koppig schud ik mijn hoofd. Ik kan er niets aandoen dat jij geen familie meer hebt. Zuchtend sta ik op en loop ik naar de keuken. Ik leg een pancake op een bordje en overspoel hem met stroop. Met een chagerijnige kop loop ik terug en zet het bordje voor Charlotte's neus.
    "Eet jij eerst maar," snauw ik en ik laat me weer op de stoel tegenover haar ploffen. Mokkend zet ik mijn handen onder mijn hoofd en kijk ik naar de tafel. Dit wordt een top dag.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi
    "Echt jij bent de raarste vriend ever." Zegt André en geeft me een schouderklop.
    'aha plexiglas, wedden dat ik dat vanmiddag weer vergeten ben?' ik wrijf weer even over mijn hoofd 'kom laten we maar naar be- laat maar ga jij maar eerst douchen en omkleden' lach ik na zijn haar weer gezien te hebben. 'ik maak wel pannenkoeken'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Evelien, had jij nog iets met Jeremy geschreven of heb ik er overheen gekeken?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik draai me een keertje om, en druk een kus op Donna's neus. Ik open mijn ogen, en kijk haar glimlachend aan.
    "Goede morgen, schoonheid," fluister ik zacht.
    Onder de lakens ga ik op zoek naar haar hand en verstrengel onze vingers.
    "Heb je lekker geslapen?"
    Zo wil ik elke dag wel wakker worden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.