• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "Pas op, hij is nog redelijk warm."
    Ik zie dat hij de pannekoek naar mijn lippen brengt. Voorzichtig neem ik een klein hapje van de pannekoek. Hij smaakt heerlijk. Ik slik hem voorzichtig door en kijk hem serieus aan.
    "Heerlijk," lach ik zachtjes en ik druk een klein kusje op zijn lippen.
    "Net zoals jij."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Heerlijk. Net zoals jij."
    Ik grinnik even en kus haar nog een keer liefdevol. Ik neem ook een hap van de pannenkoek.
    "Hmm, niet slecht, al zeg ik het zelf."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Maar met een beetje Donna zou het nog beter smaken."
    Ik bijt plagerig een keertje in haar hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik sluit even mijn ogen als ik hem in mijn hals voel bijten.
    "En?" vraag ik ondeugend. "Smaakt het beter?"
    Ik neem nog een hap van de pannekoek en kijk hem lachend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "En? Smaakt het beter?"
    Ik knik en druk een kus op haar lippen.
    "Veel beter."
    Ik denk even na.
    "Weet je wat ook lekker is bij pannenkoeken? Honing."
    Plots schieten er enkele fantasietjes me tebinnen, maar ik besluit ze te negeren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Weet je wat ook lekker is bij pannenkoeken? Honing."
    Ik kijk hem ondeugend aan.
    "Honing?" vraag ik lachend en ik open een keukenkastje.
    "Zoals deze?"
    Ik laat hem een pot honing zien en zet hem naast me neer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Honing? Zoals deze?"
    Ik knik en smeer wat honing op een nieuwe pannenkoek. Ik rol hem mooi op, en neem er een hap van.
    "Ook eens proeven?"
    Ik steek de pannenkoek naar haar uit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ook eens proeven?"
    Ik kijk naar de pannekoek. Terwijl ik een hap neem kijk ik hem aan. Ik maak een goedkeurend geluidje.
    "Smaakt goed," fluister ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Smaakt goed."
    Ik knik.
    "Vind ik ook."
    Glimlachend ga ik tussen haar benen staan en druk mijn lippen teder op de hare. 'Per ongeluk' drupt er wat honing in haar hals.
    "Oeps," zeg ik onschuldig, en plaats mijn lippen op de plek, om de honing weg te likken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Oeps."
    Ik sluit mijn ogen als ik zijn lippen in mijn nek voel. Voorzichtig trek ik mijn sweater uit en druk een klein kusje op zijn lippen. 'Per ongeluk' laat ik wat honing over mijn borsten druppen.
    "Zou je dit ook willen weghalen?" vraag ik ondeugend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik grijns even wanneer ze haar sweater uittrekt, en honing over haar borsten laat druppen.
    "Zou je dit ook willen weghalen?"
    Ik grinnik even en met teder kusjes lik ik de honing weg.
    "Wat zijn we toch onhandig," mompel ik tegen haar huid aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Kreunend sluit ik mijn ogen als hij de honing van mijn borsten verwijderd.
    "Wat zijn we toch onhandig."
    Ik grinnik zachtjes.
    "En ordinair," fluister ik tegen zijn lippen voordat ik de mijne erop druk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "En ordinair."
    Ik kus haar passioneel terug en leg mijn armen om haar middel.
    "Niet dat ik het jammer vind, hoor."
    Grijnzend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Niet dat ik het jammer vind, hoor."
    Ik kijk hem geamuseerd aan.
    "Soms is ordinair zijn niet eens zo erg."
    Ik druk mijn lippen ruw op de zijne. Het liefste wil ik hem nu. Ik voel het door heel mijn lichaam. Ik wil hem. Hier en nu.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Soms is ordinair zijn niet eens zo erg."
    Ik schud mijn hoofd en kus haar even ruw terug. Ik laat haar lippen even los om mijn sweater ook uit te trekken.
    "Oh nee toch," zeg ik lachend. Ik neem wat honing en laat het in mijn hals druipen. Ik weet dat als ze daar komt met haar lippen, ik pas echt gek word.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Oh nee toch."
    Ik kijk hoe hij de honing in zijn hals druppelt. Zachtjes plaats ik mijn lippen in zijn hals terwijl ik met mijn hand over zijn boxershort heen wrijf. Voorzichtig lik ik de honing weg en kijk hem grijnzend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."