• Ik heb het zo druk met leren dat ik bijna nergens anders meer tijd voor heb. Ik heb vandaag ruim 6 uur zitten leeren. Mijn story op quizlet is al een week niet meer bijgewerkt en ik ben zo moe elke avond
    Weet iemand wat je hier tegen kan doen?
    Ik leer zoveel omdat ik toetsweek heb en die toetsen beslissen of ik over ga of niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Leer alles in blokken, dus leer niet alles op het laatste moment. En doe wat dingetjes tussen door, anders heeft het geen zin.

    Ik beeld me altijd in dat Robert Pattinson naast me zit, dat maakt leren véél leuker. Misschien ook een tip voor jou? =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nou, niks. Even doorbikkelen, daarna heb je zomervakantie en tijd zat om leuke dingen te doen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Euhm, gewoon leren? Als je toetsenweek hebt moet je leren. En dat maakt toch niet uit van je story? Je lezers snappen dat wel.


    Olive

    Ik weet echt helemaal hoe je je voelt. Maar je moet in elk geval te lang achter elkaar leren. Maximaal iets van 40 minuten. Als je langer doorgaat neem je ook veel minder op. In die tussentijd kun je dan gewoon even andere dingen doen. Zoals Quizlet:Y). En voor de rest; heeel veel succes meid, en ik duim voor je dat je overgaat!!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Gewoon heel erg hard blokken en dan in de vakantie relaxen..


    Kill them with kindness.

    Ik ben ook druk , maar alleen niet met leren.

    Geef anders een mededelingen tussendoor dat je heel druk bent en wat minder schrijft, dat zet ik er ook altijd boven als dat zo is


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    De rest van het jaar beter je best doen zodat het er nu niet vanaf hangt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    De rest van het jaar beter je best doen zodat het er nu niet vanaf hangt.

    Ik stond er eerst goed voor, maar toen is er iets gebeurd wat nogal veel impact op mij had waardoor mijn cijfers omlaag gingen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Matthew schreef:
    Nou, niks. Even doorbikkelen, daarna heb je zomervakantie en tijd zat om leuke dingen te doen :')


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Voor mij is 6u per dag leren weinig :')
    Maar je moet doorbijten, nog eventjes, komt wel goed (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right