• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "Enig nadeel: je zit de hele tijd met mij opgescheept. En volgens mij is onze honing op. Maar we hebben denk ik nog wel choco. Oh ja, dat eet jij niet. Wat nu?"
    Ik doe alsof ik nadenk.
    "Als je stroop hebt zal ik het wel overleven," grinnik ik zachtjes.
    Lachend kijk ik hem aan en sla ik mijn armen rond zijn hals. Verliefd kijk ik hem aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    'NEEENN!' gil ik hard ik wil hem bij zijn nek of keel pakken om daar te kietelen maar hij zit helemaal onder de stroop 'Ielleieuw!' gil ik weer. ik prik kietel in zijn kuiten, en probeer me los te wurmen 'oh wacht, facepalm' mompel ik verstaanbaar en til André gewoon op


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Jeremy

    "Als je stroop hebt zal ik het wel overleven
    Ik kijk haar lachend aan.
    "En anders gaan we naar de winkel en kopen we honing. Heel heel veel honing."
    Geamuseerd kijk ik in haar ogen en druk een kus op haar neus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    André

    "Niet eerlijk, niet eerlijk!" Schreeuw ik en geef Levi een paar rake klappen.
    Shit, hij heeft me vast, straks besluit hij nog om me te laten vallen ofzo.
    "Sorry, sorry." Glimlach ik op mijn liefst.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "En anders gaan we naar de winkel en kopen we honing. Heel heel veel honing."
    Ik voel zijn lippen op mijn neus. Zachtjes giechel ik.
    "Een levensvoorraad," grinnik ik en ik ga van zijn schoot af. Zachtjes druk ik een kusje in zijn nek en loop weer naar binnen.
    "Wil je iets drinken," roep ik naar hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    'hehehe' lach ik. ik besloot hem vast te houden in baby houding en pakte een pannenkoek van de tafel. 'NEEm eeN Speen!' zij ik met een verkrekte stem. en douwde de pannenkoek als een speel in zijn mond, daarna begon ik hem te wiegen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Jeremy

    "Een levensvoorraad."
    Ik grinnik even, en kan het niet laten naar haar billen te kijken wanneer ze naar binnen loopt.
    "Wil je iets drinken?"
    "Ehm, ja, is goed. Wat je maar kwijt wil."
    Ik kijk een beetje de tuin rond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    André

    "Levi!!!" Schreeuw ik met mond vol pannenkoek.
    "Stop het!" Zeg ik en voel me misselijk worden. "Misselijk." Zeg ik en probeer me los te krijgen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    'Ik win!' lach ik en zet André op de bank 'Ieuwh!' nu zit ik onder de stroop ik probeer mijn handen af te vegen aan mijn shirt maar die zit ook onder.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Gelukkig zet Levi me neer. Ik doe meteen mijn hoofd tussen mijn knieën.
    "Alsjeblieft zeg." Zeg ik als de misselijkheid minder is.
    "Zwakke maag? Remember." Zeg ik en grinnik even.
    "Als get langer had geduurd had je met wat anders onder gezeten."


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    Ik lach 'dan hang ik je volgende keer wel ondersteboven.... uit het raam' ik grinnik bij de gedachte 'grapje' zeg ik daarna en loop de keuken in om te kijken of er nog wat pannenkoeken leefden, Ik zag Sarona zitten met stroop op haar vacht ze was van een beetje stroop en pannenkoek aan het eten dat op de grond lach. ik pakte haar op en zette haar bij André 'Familie portret' lach ik


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik lach en aai Sarona.
    "Maareh, ik ga dit even schoonmaken, en me omkleden." Lach ik en sta op.
    "Recordtijd vies worden." Zeg ik en loop lachend naar boven.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    ik lach hem na, ik besloot het hier maar wat op te knappen. Ik pakte de pannenkoeken van de vloer en gooide ze weg. ik maakte de poeltjes met stroop ook schoon. Mijn t-Shirt plakte ik deed hem uit en deed hem in de prullenbak. die zou je toch nooit schoon krijgen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik had me opgefrist en omgekleed en loop naar beneden.
    "Alles weer normaal? Ja, schone vloer, nergens meer vlekken. Half naakte Levi, wacht half naakte Levi?." Zeg ik grinnikend, ik had het allang gezien maar vond het grappig om te doen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    Ik lach om André's reactie 'je vergeet dit hier ook nog hoor'. zeg ik lachend met Serona in mijn armen. 'Ik ga douchen en ga kijken of katten van water houden' zeg ik met een valse smile halfverwegen de trap


    "Find peace in who and what you are." — Saphira