• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabelle

    "Vreselijk!" Zeg ik walgend.
    "Dat iemand zich zo lam zuipt, ik geef toe ik ben wel eens dronken, maar zó erg? Mij niet gezien."
    Zeg ik en sla een arm om Lilly heen. "Zal ik je helpen?" Vraag ik zacht.

    André

    "Leev? Ik versta er geen bal van." Zeg ik en kijk hem aan.
    "Eet eerst je mond leeg voor je praat." Zeg ik met een deftige stem en schiet in de lach, omdat ik weet dat het nogal raar klinkt.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Nee. Het is hopeloos. Het moet er allemaal af. Hoe kaler, hoe beter."
    "Nee!"
    Ik kijk haar aan en leg mijn handen op mijn haar.
    "Niet doen."
    Zo lief mogelijk kijk ik haar aan.
    "Niet doen," herhaal ik smekend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Nee! Niet doen. Niet doen."
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "En wat krijg ik ervoor als ik het niet doe?" vraag ik geheimzinnig.
    Ik verstrengel onze vingers in elkaar en kijk hem vragend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "En wat krijg ik ervoor als ik het niet doe?"
    Ik doe even alsof ik nadenk en kijk haar dan weer zielig aan.
    "Alles. Alles wat je maar wil."
    Ik kijk even in haar ogen en moet lachen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Narissa schreef:
    Mary

    "Niet dat ik een trap zou krijgen."
    Ik bijt op mijn lip en kijk weer naar de grond.
    "Sorry," fluister ik nog een keer.
    "Is er iets dat ik kan doen om het weer goed te maken?" vraag ik hoopvol.
    Die jongen maakt me nu gelukkig, en ik wil niet dat een ruzie door mijn ochtendhumeur dat verpest. Voorzichtig kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ['k ga even douchen.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Sorry. Is er iets dat ik kan doen om het weer goed te maken?" fluistert Mary. Ik schud opnieuw mijn hoofd en forceer een klein glimlachje.
    "Het gaat wel over," zeg ik zacht.
    Ik laat me opnieuw in de zetel ploffen, nog steeds geschrokken door hoe ze tegen me tekeer ging. Eerlijk gezegd voel ik me een beetje op mijn hart getrapt.

    Charlotte

    Wanneer ik een kleine snik niet meer kan onderdrukken, ga ik verder op het bed liggen en druk mijn gezicht in een kussen. Mijn tranen zorgen ervoor dat de stof warm en vochtig wordt.
    Waarom doe ik steeds dingen die hem verder van me wegdrijven terwijl ik net het tegenovergestelde bedoel? Wat ik ook probeer, er lijkt steeds iets tussen ons in te staan. Iets waar ik nooit van mijn leven voorbij zal raken. Ik hou van die jongen, met heel mijn hart en ziel. Ik heb hem nodig en de goede momenten met hem zijn de gelukkigste die ik me kan herinneren sinds mijn ouders stierven. Maar het vergt zoveel van ons beide. Ik heb geen idee wat ik moet doen, want elke stap blijkt de verkeerde te zijn. We zitten vast, muurvast. Wanneer ik uitgehuild ben, ga ik rechtop zitten en veeg mijn tranen weg. Stilletjes sluip ik de trap af. Ik ga naast Michael zitten, op de grond.
    "Het spijt ," fluister ik met alweer een krop in mijn keel. Het zijn drie kleine woordjes, maar het telt voor heel wat situaties en het gevoel dat er achter zit is van een immensiteit die niet te omschrijven valt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Alles. Alles wat je maar wil."
    Lachend schud ik mijn hoofd en geef ik hem een klein kusje.
    "Alles is veel hè," waarschuw ik hem.
    Ik ga weer met mijn handen door zijn haar.

    Michael

    "Het spijt me," hoor ik zachtjes naast me.
    Ik veeg wat tranen uit mijn gezicht en kijk ik haar aan. Mijn hand leg ik op haar wang.
    "Mij ook," fluister ik terug. "Ik heb gewoon tijd nodig."
    Zachtjes druk ik haar hoofd tegen mijn lichaam aan en sluit even mijn ogen zodt mijn tranen verdwijnen. Ik hou van je Charlotte. Intens veel. Met heel mijn hart maar ik weet niet of ik dit kan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Kun je nu echt niets met Irial????? Ik had al een andere reactie geplaatst]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Alles is veel hè?"
    Ik grinnik en knik.
    "Maar ik denk niet dat er iets is dat ik niet met jou zou willen doen, dus ik laat aan jou de keuze."
    Zo lief mogelijk kijk ik haar aan.


    Mary

    Een beetje ongemakkelijk blijf ik staan wanneer hij weer gaat zitten.
    "M-misschien is het beter als ik ga," zeg ik zacht.
    Ik haal mijn hand door mijn haren en loop langzaam richting de deur. Ik doe mijn jas aan, en loop naar buiten. Ik begin meteen te bibberen. De auto's vliegen voorbij, veel te snel als je het mij vraagt, en ik moet weer aan mama denken. Voor ik het goed en wel besef zit ik op de stoeprand te huilen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Maar ik denk niet dat er iets is dat ik niet met jou zou willen doen, dus ik laat aan jou de keuze."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Deze onthoud ik," lach ik geheimzinnig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Deze onthoud ik."
    "He, geen misbruik van maken he!"
    Lachend kijk ik haar aan. Ik krabbel wat rechtop en druk mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "He, geen misbruik maken hè!"
    Voordat ik kan antwoorde voel ik zijn lippen op de mijne. Ik sla lachend mijn armen om zijn hals.
    "Wacht maar af," grinnik ik. "Je komt er wel achter."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy


    "Wacht maar af. Je komt er wel achter."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Nu maak je me nieuwsgierig."
    Ik druk zacht mijn lippen op de hare en leg mijn arm om haar heen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Nu maakt je me nieuwsgierig."
    Zachtjes grinnik ik en druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Heb geduld," fluister ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."