• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [wahah hoezxo.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (drank, Levi's vader drinkt zich kapot zinds Levi's moeder dood is. Hij wil zelfs haar erfenis leeg drinken, gelukkig staat die bij Levi erop. )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [ghaahah tsja dat lijkt er dan wel op]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maya

    Na een kwartier zo gezeten te hebben sta ik rustig op loop ik voorzichtig over de krakende planken naar mijn 'kast' of wat er van over is.
    Ik doe een la open en zie mijn sieraden kistje, ik pak het eruit en doe hem open.
    Sommige dingen hebben het overleefd, de rest niet.
    De overlevenden stop ik rustig in mijn tas, zo doe ik dat met alle dingen die ik tegen kom.
    Ik kijk in de andere kant van mijn kamer, waar amper wat verbrand is.
    Ik de kleding uit en doe die in de andere tas.
    Als ik voetstappen achter me hoor draai ik me met een ruk om.
    'Hey, mvr. Hart is het niet?' 'ja' zeg ik en bekijk de man van top tot teen.
    'De kapotte of verbrande dingen worden vergoedt, als u de hele meeneemt vergoeden wij de rest.' 'ok...' 'enne dit huis...' 'mogen jullie hebben' zeg ik zwak, ik kan er niet aan denken om dit huis hierna nog een keer te zien.
    'We zetten het over op uw rekening zo snel mogelijk. enne... die verbrande piano beneden, is dat geen GK 1509?' 'Ja, de zeldzame versie' 'oh, nou u kunt erop rekenen dat u daar genoeg geld voor terug krijgt.' 'dank u, het was een erfstuk.'
    Hij knikt even en na nog wat gebabbel loopt hij weg.
    Na al het dierbare en hele in mijn tas gestopt te hebben ga ik weer naar beneden om daar de spullen te halen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [toen wa het fck dood]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (ya echt he xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [tsja]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Dan is het goed."
    Ik word weer helemaal warm vanbinnen, en druk liefdevol mijn lippen op de hare.
    "Mag ik je elke nacht lenen? Zo wil ik elke ochtend wel wakker worden," fluister ik samenzweerderig


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Mag ik je elke nacht lenen? Zo wil ik elke ochtend wel wakker worden."
    Ik begin weer dom te giechelen. Ik haat mezelf als ik dat doe. Zachtjes druk ik een kusje op zijn neus.
    "Tuurlijk mag je me lenen," grinnik ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Wanneer ze weer begint te giechelen word ik helemaal opnieuw verliefd op haar.
    "Tuurlijk mag je me lenen."
    Vrolijk kijk ik haar aan.
    "Weet je, je bent echt lief als je dat doet, dat gegiechel."
    Ik stop een lok haar achter haar oor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Weet je, je bent echt lief als je dat doet, dat gegiechel."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Nee, eerder dom."
    Ik ga overeind zitten tegen de bedrand aan en laat mijn handen op mijn schoot rusten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Nee, eerder dom."
    Ik schud mijn hoofd en ga liggen, zodat ik met mijn hoofd in haar schoot lig.
    "Ik vind van niet."
    Lachend kijk ik haar aan en draai mijn hoofd om een kusje op haar buik te plaatsen.
    "Maar misschien ben ik bevooroordeeld, omdat ik helemaal stapel op je ben."

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 20:46 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Maar misschien ben ik bevooroordeeld, omdat ik helemaal stapel op je ben."
    Ik giechel weer zachtjes.
    "Misschien," fluister ik terwijl ik met mijn handen door zijn wilderige haren ga. Zachtjes kam ik ze netjes. Tot zo ver dat mogelijk is. Langzaam buig ik me naar hem toe en druk een klein kusje op zijn voorhoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Misschien."
    Ik kijk haar glimlachend aan en voel haar vingers door mijn haren gaan.
    "Lukt het je een beetje, ze te temmen?"
    Geamuseerd kijk ik haar aan en sluit mijn ogen even wanneer ik haar lippen op mijn voorhoofd voel. Ik wil dit meisje liefhebben, zoveel en zo hard ik kan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Lukt het je een beetje, ze te temmen?"
    "Nee," grinnik ik en ik laat mijn handen naast zijn hoofd vallen. "Het is hopeloos. Het moet er allemaal af. Hoe kaler, hoe beter," grinnik ik zachtjes. Verliefd kijk ik hem aan en leg ik mijn handen op zijn borstkas.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."