• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 0:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:54 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Voiceless schreef:
    Je moet echt naar de politie pop.
    En heel veel sterkte. Mijn gb/pb staat voor je open, dat weet je. <3


    Geesje, ik ga het niet eens proberen. Lees mijn eerdere reactie op Amused maar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Probeer het eens als het iemand is die je al langer kent en bij wie je al vaker over de vloer bent geweest. Dan is het wel anders.
    Ik ga het niet eens meer proberen. Ik heb deze hele rompslomp al een keer met iemand anders doorgemaakt en alles wat ik kreeg was schadevergoeding van vierhonderd euro. Alsof je betaald wordt voor wat je is weggenomen, als een hoertje. Snap je hoe dat voelt? Nee. Dat kun je namelijk niet snappen totdat je het zelf doormaakt.

    Okee, dan begrijp ik dat je niet naar de politie gaat. Sorry dat ik het zo heb gezegd, ik wou je niet kwetsen. Ik wens je nog veel sterkte!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Okee, dan begrijp ik dat je niet naar de politie gaat. Sorry dat ik het zo heb gezegd, ik wou je niet kwetsen. Ik wens je nog veel sterkte!


    Dat heb je ook niet, ik wilde alleen even uitleggen dat het niet zo één-twee geregeld is.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!