• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 0:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:54 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gewoon gaan en niet bang zijn, het valt achteraf wel mee. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Gewoon gaan en niet bang zijn, het valt achteraf wel mee. :'D


    I hope so :|


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Kan zijn broer dan niet voor één keer bij hem in de kamer slapen, zodat je toch in de logeerkamer kunt?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    xPayne schreef:
    Kan zijn broer dan niet voor één keer bij hem in de kamer slapen, zodat je toch in de logeerkamer kunt?


    Ik opperde dat al, maar hij heeft een stronthekel aan zijn broer : (


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Maak hem anders gewoon duidelijk dat hij met zijn poten handjes van je af moet blijven omdat je al een liefhebbende vriend hebt?


    26 - 02 - '16

    Misschien dan toch niet zo'n goed idee om je nagels af te bijten maar maak hem gewoon duidelijk dat je al een vriend hebt en dat je niet wil dat ie aan je zit. Desnoods kun je nog hard gaan schreeuwen als hij wel aan je gaat zitten. En ik denk dat het nu gewoon enger lijkt dan het is, het is waarschijnlijk een keurige jongen en misschien heeft hij zelfs wel een vriendin


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Misschien dan toch niet zo'n goed idee om je nagels af te bijten maar maak hem gewoon duidelijk dat je al een vriend hebt en dat je niet wil dat ie aan je zit. Desnoods kun je nog hard gaan schreeuwen als hij wel aan je gaat zitten. En ik denk dat het nu gewoon enger lijkt dan het is, het is waarschijnlijk een keurige jongen en misschien heeft hij zelfs wel een vriendin


    Haha, oh my, hij is een van mijn beste vrienden en ik heb hem al een paar keer eerder gezien, maar hij is veranderd de laatste maanden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    I hope so :|


    Jawel. Ik denk het wel.
    Het komt wel goed. Als je tegen hem zegt dat je het een beetje eng vind, kan hij er rekening mee houden. En dan valt alles wel mee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Er zijn nog steeds mobiele gaskamers!
    Dan ga je toevallig in een vrachtwagen of bus en word je ondertussen vergast. Serieus, die Duitsers zijn nog steeds eng. En nog steeds niet te vertrouwen. En ik kan het weten, als opperhoofd van de Duitsers! D:
    In ieder geval, gooi dat kaartje niet weg, maar geef hem aan mij...
    Ik moet een machtsgreep plegen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Er zijn nog steeds mobiele gaskamers!
    Dan ga je toevallig in een vrachtwagen of bus en word je ondertussen vergast. Serieus, die Duitsers zijn nog steeds eng. En nog steeds niet te vertrouwen. En ik kan het weten, als opperhoofd van de Duitsers! D:
    In ieder geval, gooi dat kaartje niet weg, maar geef hem aan mij...
    Ik moet een machtsgreep plegen.


    ... Annabeth ... Niet ... Nu ...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Haha, oh my, hij is een van mijn beste vrienden en ik heb hem al een paar keer eerder gezien, maar hij is veranderd de laatste maanden.


    In positieve of negatieve zin veranderd? En als je gewoon duidelijk bent dan kan er niks mis gaan


    Physics is awesome

    Colorblind schreef:
    Nou, even een update; ik ga alsnog. Ik ga mijn treinkaartje niet weggooien en ik wil het niet wéér missen. Ik heb me maar over mijn angst heen gezet. Mijn vriendje is het heftig oneens met mijn keuze maar dat is niet omdat hij MIJ niet vertrouwt ofzo - want hij weet dat ik nooit vrijwillig iets zou doen met die jongen - maar omdat hij HÉM niet vertrouwt. Hopen dus dat alles goed gaat.

    Ik snap wel dat je gaat hoor, maar die vetgedrukte zin staat me niet aan. Je vriend vertrouwt jou wel, maar als die Fred je opeens kust dan zit jij wel met de miserie. Wat hij nog allemaal kan proberen terwijl jij ligt te slapen, daar wil ik niet aan denken. Maar ik zou zeggen dat je komt als je op de logeerkamer mag liggen en anders niet. Als hij zo graag wilt dat je komt, dan heeft hij er een paar nachtjes met zijn broer wel voor over..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Ik snap wel dat je gaat hoor, maar die vetgedrukte zin staat me niet aan. Je vriend vertrouwt jou wel, maar als die Fred je opeens kust dan zit jij wel met de miserie. Wat hij nog allemaal kan proberen terwijl jij ligt te slapen, daar wil ik niet aan denken. Maar ik zou zeggen dat je komt als je op de logeerkamer mag liggen en anders niet. Als hij zo graag wilt dat je komt, dan heeft hij er een paar nachtjes met zijn broer wel voor over..


    Fred is de náám van mijn vriendje.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ah, okee ja die andere jongen dan :p


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Als je toch gaat, zou ik wel regelen dat je niet bij hem op de kamer hoeft.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the