• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 0:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:54 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    JaiRy schreef:
    Ik zou spontaan de griep krijgen een dag voor die jongen zijn verjaardag.


    Fred zei dus, dat ik hem wijs kon maken dat ik Chlamydia had. Of Herpes, y'know, maar daar word ik niet graag voor aangezien. Griep will do the trick, I guess...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Fred zei dus, dat ik hem wijs kon maken dat ik Chlamydia had. Of Herpes, y'know, maar daar word ik niet graag voor aangezien. Griep will do the trick, I guess...


    HAHA doen, wat maakt jou dat nou uit. Hij woont in Duitsland...


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Colorblind schreef:
    (...)

    Fred zei dus, dat ik hem wijs kon maken dat ik Chlamydia had. Of Herpes, y'know, maar daar word ik niet graag voor aangezien. Griep will do the trick, I guess...

    Ja dan gaat ie vast niet raar denken over jou en je vriend. (cat)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja dan gaat ie vast niet raar denken over jou en je vriend. (cat)


    Dat bedoel ik dus.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Stalingrad schreef:
    Question: vind je het zelf niet een beetje een achterlijk idee om in het buitenland bij een gast de nacht door te brengen waar je zelf al niet 100% een goed gevoel bij hebt (door de woorden 'tips als hij wat probeert')?
    Ik vind dat namelijk best achterlijk.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Colorblind schreef:
    (...)

    Fred zei dus, dat ik hem wijs kon maken dat ik Chlamydia had. Of Herpes, y'know, maar daar word ik niet graag voor aangezien. Griep will do the trick, I guess...


    Dus, jij krijgt gewoon de dag van te voren de griep ;)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    (...)

    Dus, jij krijgt gewoon de dag van te voren de griep ;)


    probleem opgelost (A)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Colorblind schreef:
    (...)

    Tegen de tijd dat ik daar ben, is het al avond. En als ik dan direct terug zou gaan... Ja, lol, dan is het weer ochtend :"D


    Meh, ja, dan heb je daar niet zoveel aan :'D

    Maar hé, je moet er niet heen gaan als je je verplicht voelt, ik zou het gewoon afzeggen. Hehe, ik dacht ook nog, neem je vriend gewoon mee, veel duidelijker kan de hint dan niet zijn :p

    Whaaaaaat the fuck. Waarom ga je in hemelsnaam naar Duitsland om naar een gast zijn verjaardag gaat die je voor geen cent vertrouwt?
    Echt, ik zou zeggen: toedeledoki, arrivederci en al die shit, maar je zoekt maar eens je eigen vriendin. Mijn ouders zouden me NOOIT op die leeftijd alleen naar Duitsland laten gaan. Stel je voor dat je opeens in een mobiele gaskamer terecht komt? o.o Ja, ik ben de hele dag met PWS bezig geweest en die dingen zijn er nog steeds! D:
    Niet gaan dus en ga maar fijn tegen je vriend aankruipen die tenminste wél te vertrouwen is en die gewoon in Nederland woont.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 18:30 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Whaaaaaat the fuck. Waarom ga je in hemelsnaam naar Duitsland om naar een gast zijn verjaardag gaat die je voor geen cent vertrouwt?
    Echt, ik zou zeggen: toedeledoki, arrivederci en al die shit, maar je zoekt maar eens je eigen vriendin. Mijn ouders zouden me NOOIT op die leeftijd alleen naar Duitsland laten gaan. Stel je voor dat je opeens in een mobiele gaskamer terecht komt? o.o Ja, ik ben de hele dag met PWS bezig geweest en die dingen zijn er nog steeds! D:
    Niet gaan dus en ga maar fijn tegen je vriend aankruipen die tenminste wél te vertrouwen is en die gewoon in Nederland woont.



    WAT. Mobiele. Gaskamer?! ANNABETH, ik héb al een nacht slecht geslapen door jou (want ik droomde dat je de wereld overheerste maar dat ik alsnog een tegenstander van je was en dat je mij en de rest ging executeren omdat ik ze voedsel-uit-blik had gegeven), niet NOG een keer!
    Ben vaker bij hem geweest. Vandaar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nou, even een update; ik ga alsnog. Ik ga mijn treinkaartje niet weggooien en ik wil het niet wéér missen. Ik heb me maar over mijn angst heen gezet. Mijn vriendje is het heftig oneens met mijn keuze maar dat is niet omdat hij MIJ niet vertrouwt ofzo - want hij weet dat ik nooit vrijwillig iets zou doen met die jongen - maar omdat hij HÉM niet vertrouwt. Hopen dus dat alles goed gaat.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik blijf erbij dat het onverstandig is om te gaan. Als ik je vriend was zou ik het zeker niet waarderen.


    26 - 02 - '16

    Merryweather schreef:
    Ik blijf erbij dat het onverstandig is om te gaan. Als ik je vriend was zou ik het zeker niet waarderen.


    Luister, ik ben niet degene die pogingen doet en ik wil ook zeker niets met hem doen. Hij is het er ook heel erg mee oneens, maar dat is voor mijn eigen veiligheid zegt hij.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik snap dat het zonde is van het treinkaartje en je hem vast niet wil kwetsen door ineens niet te komen, maar ik denk dat het niet zo'n goed idee is. Zoals je zelf al aangeeft is er een kans dat hij iets probeert en ook je vriend vertrouwt het niet. Als ik jou was zou ik proberen of je iemand mee kan nemen, desnoods blijf je dan niet bij hem slapen, maar ergens anders (want ja, degene die je meenam kan niet ook nog er bij op zijn kamer, goede reden toch?) Als je toch alleen gaat zou ik als ik jou was zorgen dat je altijd je mobiel bij je houdt en zodra er iets misgaat gelijk teruggaan naar huis. In elk geval veel succes, ik duim voor je dat het goed gaat!


    “Love is a contradiction.”

    Minichick schreef:
    Ik snap dat het zonde is van het treinkaartje en je hem vast niet wil kwetsen door ineens niet te komen, maar ik denk dat het niet zo'n goed idee is. Zoals je zelf al aangeeft is er een kans dat hij iets probeert en ook je vriend vertrouwt het niet. Als ik jou was zou ik proberen of je iemand mee kan nemen, desnoods blijf je dan niet bij hem slapen, maar ergens anders (want ja, degene die je meenam kan niet ook nog er bij op zijn kamer, goede reden toch?) Als je toch alleen gaat zou ik als ik jou was zorgen dat je altijd je mobiel bij je houdt en zodra er iets misgaat gelijk teruggaan naar huis. In elk geval veel succes, ik duim voor je dat het goed gaat!


    Hihi, dat sowieso. "Als je je mobiel uitzet pak ik de eerstvolgende trein en ben ik er zó". Dat zei 'ie dus.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!