• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

[ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 0:36 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:54 ]

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Colorblind schreef:
    (...)

Daar is het al te laat voor, snap je? Woensdagnacht is toch een eindje te ver weg. En toen ik hier weer was wilde ik gewoon douchen en schrobben en dacht ik er niet eens bij na.

Ik begrijp het. Helemaal.
    Nogmaals: sterkte! <3

Deep inside, I've never felt alive

Dank je wel Sofie. Wir werden sehen.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Als ik ergens in faal, dan is het wel Duits... Wat betekent het laatste woord?

"we zullen wel zien wat er gebeurt", zoiets. Ik faal niet zo hard in Duits als dat ik dacht...

Aha, dankje ;]
    Nou, het weirde is dat ik eigenlijk alleen een beetje goed ben in Latijn en Engels. NL is dan wel mijn moedertaal, maar daar faal ik ook heel erg in (meestal). Daarom dat ik nu dus ook heel blij ben dat ik geen Frans of Duits heb :]

Cogsworth schreef:
    Aha, dankje ;]
    Nou, het weirde is dat ik eigenlijk alleen een beetje goed ben in Latijn en Engels. NL is dan wel mijn moedertaal, maar daar faal ik ook heel erg in (meestal). Daarom dat ik nu dus ook heel blij ben dat ik geen Frans of Duits heb :]

Ik heb volgend jaar Grieks en Duits. Frans wordt zelfstudie. Ik ben tweetalig opgevoed, Engels en Nederlands :3.
    Latijn vind ik niet zo leuk als dat ik Grieks vind...

Colorblind schreef:
    (...)

Ik heb volgend jaar Grieks en Duits. Frans wordt zelfstudie. Ik ben tweetalig opgevoed, Engels en Nederlands :3.
    Latijn vind ik niet zo leuk als dat ik Grieks vind...

Nou, wij hebben nogal slechte leraressen gehad met Grieks. Vandaar dat niemand toen Grieks gekozen had. Heel veel mensen die zijn toen ook gewoon gestopt met Gymnasium, en we hebben nu nog kaar een klein klasje, waarvan de helft het maar serieus neemt. En dat is nogal irri, want ik wil wél graag mijn eindexamen halen >.<

Maar ik ga slapen, ik heb morgen nog redelijk veel te doen. ;]

Tjaa, het is heel cru om te zeggen maar zie je wel. Iedereen heeft je gewaarschuwd en dan ga je toch.
    Ik hoop dat je naar de politie bent gegaan? Hoe reageerde Fred?

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Heel veel sterkte :c
    Ik hoop dat alles goed komt.

Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

Amused schreef:
    Tjaa, het is heel cru om te zeggen maar zie je wel. Iedereen heeft je gewaarschuwd en dan ga je toch.
    Ik hoop dat je naar de politie bent gegaan? Hoe reageerde Fred?

Dat is niet cru, dat is zelfs hufterig en gemeen om te zeggen. Tuurlijk, iedereen had me gewaarschuwd, maar als dit iemand is die je al langer dan een jaar kent en die zich bij voorgaande keren normaal heeft gedragen, dan denk je niet dat er iets gaat gebeuren, snap je me?
    Fred was behoorlijk overstuur.

Genius schreef:
    (...)
    Nouja hebben ze ergens wel gelijk in natuurlijk. Maar stel je zou wel heengaan en er gebeurd wat.. Ik kom je wel troosten hoor (cat)

Mijn aanbod staat nog eens..

Ik ben stiekem toch best nieuwsgierig hoe het gebeurd is, aangezien jij het natuurlijk niet wou.

Maar veel sterkte ermee!

-

Genius schreef:
    (...)
    Mijn aanbod staat nog eens..

Ik ben stiekem toch best nieuwsgierig hoe het gebeurd is, aangezien jij het natuurlijk niet wou.

Maar veel sterkte ermee!

Forced. Ik heb echt laten weten dat ik niet wilde. Maar hij is blijkbaar traag van begrip.

Colorblind schreef:
    (...)

Dat is niet cru, dat is zelfs hufterig en gemeen om te zeggen. Tuurlijk, iedereen had me gewaarschuwd, maar als dit iemand is die je al langer dan een jaar kent en die zich bij voorgaande keren normaal heeft gedragen, dan denk je niet dat er iets gaat gebeuren, snap je me?
    Fred was behoorlijk overstuur.

Dat was echt niet gemeen bedoeld hoor, ik vind het heel erg wat er is gebeurd.
    Maar als een jongen zo tegen me deed (dat flirten enzo) dan ging ik niet naar hem toe, en zeker niet bij hem op de kamer slapen.
    Ik heb hier als een iets gezegd van als hij je kust zit je met de miserie, en toen dacht ik zelfs dat hij zoiets als dit ging proberen maar omdat jij zei dat je hem kende dacht ik dat het niet nodig was om mijn waarschuwing zo ver te laten gaan.
    Ik vind het echt heel erg wat er is gebeurd en ik wens je veel sterkte, maar ik hoop wel dat je naar de politie gaat en hem zijn lesje leert, hij kan dit niet ongestraft doen.

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Je moet echt naar de politie pop.
    En heel veel sterkte. Mijn gb/pb staat voor je open, dat weet je. <3

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Amused schreef:
    (...)
    Dat was echt niet gemeen bedoeld hoor, ik vind het heel erg wat er is gebeurd.
    Maar als een jongen zo tegen me deed (dat flirten enzo) dan ging ik niet naar hem toe, en zeker niet bij hem op de kamer slapen.
    Ik heb hier als een iets gezegd van als hij je kust zit je met de miserie, en toen dacht ik zelfs dat hij zoiets als dit ging proberen maar omdat jij zei dat je hem kende dacht ik dat het niet nodig was om mijn waarschuwing zo ver te laten gaan.
    Ik vind het echt heel erg wat er is gebeurd en ik wens je veel sterkte, maar ik hoop wel dat je naar de politie gaat en hem zijn lesje leert, hij kan dit niet ongestraft doen.

Probeer het eens als het iemand is die je al langer kent en bij wie je al vaker over de vloer bent geweest. Dan is het wel anders.
    Ik ga het niet eens meer proberen. Ik heb deze hele rompslomp al een keer met iemand anders doorgemaakt en alles wat ik kreeg was schadevergoeding van vierhonderd euro. Alsof je betaald wordt voor wat je is weggenomen, als een hoertje. Snap je hoe dat voelt? Nee. Dat kun je namelijk niet snappen totdat je het zelf doormaakt.