• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 0:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:54 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Geef desnoods een waslijst met redenen waarom je niet samen bij iemand op de kamer moet slapen. (Bijv. enorme zweetvoeten, hard praten in slaap, snurken etc.)


    26 - 02 - '16

    Nou mensen, ik ga zo. Vanmiddag mijn eerste trein, dan drie keer overstappen en dan ben ik hopelijk snel daar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ben weer thuis. Kwam het even melden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    Ben weer thuis. Kwam het even melden.

    Welkom thuis! Ik hoop dat alles goed is verlopen?


    “Love is a contradiction.”

    Minichick schreef:
    (...)
    Welkom thuis! Ik hoop dat alles goed is verlopen?


    Ik wil het er echt niet over hebben. Ik ga nooit meer terug, dat zegt genoeg, denk ik.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Ik wil het er echt niet over hebben. Ik ga nooit meer terug, dat zegt genoeg, denk ik.

    Oei, dat zegt inderdaad genoeg denk ik =( Je hoeft er verder ook niks over te zeggen, ik dacht alleen dat 't wel zo aardig was je even welkom thuis te heten, want het is ook zo flauw als je zegt dat je thuis bent en niemand erop reageert. Maar sterkte of iets dan =( <3


    “Love is a contradiction.”

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 16:51 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Colorblind schreef:
    (...)

    Ik wil het er echt niet over hebben. Ik ga nooit meer terug, dat zegt genoeg, denk ik.

    toen ik je eerste topic las (die link) had ik er al een slecht gevoel bij...
    praat erover met fred! misschien kan hij je helpen?
    ik hoop verder dat alles goed komt met je.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    ButterflyElf schreef:
    (...)
    toen ik je eerste topic las (die link) had ik er al een slecht gevoel bij...
    praat erover met fred! misschien kan hij je helpen?
    ik hoop verder dat alles goed komt met je.


    Dat heb ik al gedaan ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Ik wil het er echt niet over hebben. Ik ga nooit meer terug, dat zegt genoeg, denk ik.


    Ik weet niet wat er aan de hand is dan, maar ik wens je wel sterkte als je wat ergs hebt meegemaakt. (Mèh, deze zin klinkt raar maar ik bedoel het goed :3)


    26 - 02 - '16

    Merryweather schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat er aan de hand is dan, maar ik wens je wel sterkte als je wat ergs hebt meegemaakt. (Mèh, deze zin klinkt raar maar ik bedoel het goed :3)


    Dank je. Ik denk niet dat ik het op Quizlet moet gaan zetten, want dan krijg ik die hele rompslomp weer over me heen en daar heb ik geen zin in. Ik heb Fred en ik verwerk het liever samen met hem dan met heel Quizlet. Ik denk dat ik hiermee al te veel weggeef/zeg, maar ik details ga ik niet treden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wat een k*******! Ik hoop zo erg dat hij niks ergs met je heeft gedaan, wie denkt hij wel niet dat hij is?!

    Sorry maar ik bedoel, hij had gewoon van je af moeten blijven. Wat geeft hem het recht om aan je te zitten?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Wat een k*******! Ik hoop zo erg dat hij niks ergs met je heeft gedaan, wie denkt hij wel niet dat hij is?!

    Sorry maar ik bedoel, hij had gewoon van je af moeten blijven. Wat geeft hem het recht om aan je te zitten?


    Ik ben allang blij als ik- nouja, als er niets uit komt.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 17:10 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Ik ben allang blij als ik- nouja, als er niets uit komt. Niet... Je weet wel. Ik ben namelijk al een tijdje van mijn vorige pil af omdat ik daar migraine van kreeg. Ik heb geen zin om uit te leggen hoe hij het heeft gedaan. Ik vind het al erg zat dat ik het hier alsnog vertel. Ik heb er een gedicht over geschreven, deze.

    Je weet dat je een morning after-pil kunt nemen, hè?
    Vooralsnog, sterkte meisje! Ik vind het zó vreselijk dat dit jou heeft moeten overkomen... (Had eigenlijk niemand moeten overkomen, maar toch)
    (heart2)


    Deep inside, I've never felt alive

    Cogsworth schreef:
    (...)
    Je weet dat je een morning after-pil kunt nemen, hè?
    Vooralsnog, sterkte meisje! Ik vind het zó vreselijk dat dit jou heeft moeten overkomen... (Had eigenlijk niemand moeten overkomen, maar toch)
    (heart2)


    Daar is het al te laat voor, snap je? Woensdagnacht is toch een eindje te ver weg. En toen ik hier weer was wilde ik gewoon douchen en schrobben en dacht ik er niet eens bij na.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!