• Ben jij onzeker over..
    Je uiterlijk (zoja, Waarom, wat vind je er zo stom aan? Doe je er iets aan?)
    Je persoonlijkheid (zoja, Waarom, wat vind je er zo stom aan? doe je er iets aan?
    Je lengte/gewicht (zoja, waarom, wat vind je er zo stom aan? doe je er iets aan?)
    Je talenten (zoja, waarom, wat vind je er zo stom aan?)
    Je kamer (zoja, waarom, wat vind je er zo stom aan? doe je er iets aan?)
    Je kleding (zoja, waarom, wat vind je er zo stom aan? doe je er iets aan?)

    Kan je zelf ook nog iets verzinnen waarvoor je onzeker bent?
    x


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ben jij onzeker over...

    Je uiterlijk
    als ik eens een puistje heb ofzo,of als mn haar slecht ligt,dan denk ik dat iedereen vind dat het slecht ligt en iedereen het ziet.

    Je persoonlijkheid
    dat ik soms nogal verlegen ben en niet veel durf zeggen in de klas bv. maar ik doe er niet veel aan want op de speelplaats heb ik genoeg vrienden (:
    Je lengte/gewicht
    neen hoor,ik zou wel wat groter willen zijn,maar ik lig er echt niet van wakker.
    Je talenten
    niet echt,het zijn talenten hea,iets waar je fier op moet zijn :Y)
    Je kamer
    jaa,het is een superoud huis,we wonen er al zo'n 10 jaar,en mijn mama heeft nog altijd niet behangen,dus ik heb van dat saai bloemen/strepen kaki jaren 50 behang ><
    Je kleding
    neen,anders zou ik het niet dragen (:

    Kan je zelf ook nog iets verzinnen waarvoor je onzeker bent?
    neen,er zullen vast nog wel dingen zijn,maar kan er nu niet opkomen.


    everybody needs a song.

    Je uiterlijk
    Nee,niet zo vaak tenminste.

    Je persoonlijkheid
    Nee,iedereen heeft goede en slechte eigenschappen.

    Je lengte/gewicht
    Nee hoor,ik ben best wel zwaar maar ook de langste van de klas dus..ik vind het zoals ik nu ben wel goed,alleen baal ik er van dat ik soms altijd de grootste overal mee ben.

    Je talenten
    Heb ik die dan? Ik doe gewoon me leven en alles en probeer alles zo goed mogelijk te doen,ik heb niet echt speciaal een 'talent' misschien dat ik goed serieus kan blijven?

    Je kamer
    Ja,alles is ROZE! Terwijl ik het grijs of zwart wil..maar dat mag niet van me ouders,ik mag me kamerkleuren niet veranderen --'

    Je kleding
    Gaat. Sommige dingen traag ik nooit omdat het gewoon niet bij me past maar andere dingen vind ik heel stoer. En ik koop ook altijd gewoon wat ik leuk vind qua kleren.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 9:46 ]

    Ben jij onzeker over..
    Je uiterlijk?
    Eigenlijk niet meer, nee.
    Je persoonlijkheid?
    Nee.
    Je lengte/gewicht
    Best wel, ben namelijk 1.78 ><
    Je talenten?
    ik weet niet eens wat mijn talenten zijn (cat)
    Je kamer
    Jaa, maar ik mag mijn kamer misschien volgende zomer verven.
    Je kleding?
    Soms, als ik iets nieuws aanheb.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 9:51 ]


    -

    Ben jij onzeker over..
    Je uiterlijk
    Ik vind mijzelf wel oké, maar soms heb ik het idee dat iedereen mij lelijk vind en mij aanstaart.
    Je persoonlijkheid
    Niet echt, maar ik krijg snel kieten, waar ik niet echts iets tegen kan doen (als je dat zo noemt. :'D)
    Je lengte/gewicht
    Bwaa, ik wil groter zijn, maar doe er niets tegen.
    Je talenten
    Nee, ik onthou redelijk goed en daar hou ik net van. ^^
    Je kamer
    Soms, hij is nogal klein, maar ik krijg binnenkort een nieuwe, grotere kamer. ^^
    Je kleding
    Ja, ik koop vaak kleren die ik in de winkel mooi vind, maar thuis echt oerlelijk en dan moet ik daar mee naar school. >.<


    Let the Night embrace you

    Ben jij onzeker over..
    Je uiterlijk.

    Yaps, maar dat is iedereen wel, ik vind dat ik geen mooie huid heb, maar dat is alles.
    Je persoonlijkheid
    Ja, ik ben bang dat mensen me niet aardig genoeg vinden.
    Je lengte/gewicht
    Ik vind mezelf wel te groot ja, en me gwichts nja daar doe ik geen uitspraken over.
    Je talenten
    Neuh, ik ben alleen soms bang dat ik niet meer zo goed kan schrijven.
    Je kamer
    Ik vind mijn kamer lelijk omdat ik de kleuren niet mooi vind en de meubels etc. Maar mensen vinden hem warm dusja, hij word binnenkort toch nog eens geverft.
    Je kleding
    Neuh.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.