• Gaat niet door, te weinig mensen...

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 23:36 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Cogsworth schreef:
    Uh oh... Ik zie nu al een probleempje ontstaan. Aangezien Ellen aan heteind van de vakantie kan en Sandra aan het begin van de vakantie... Nou ja, dan zal ik jammer genoeg iemand moeten teleurstellen. >.<

    Nog meer mensen? Als jullie nog Q-vrienden/vriendinnen hebben die misschien zouden willen komen, van mij mag je ze altijd vragen :]


    Een vriendin van mij zou wel mee willen.

    Q-vriendin of gewone vriendin?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ehm, ééntje heeft er wel Quizlet, maar de andere niet.

    404NOTFOUND schreef:
    Ehm, ééntje heeft er wel Quizlet, maar de andere niet.

    Klein vraagje: heeft ze gewoon Q, maar doet ze er niks mee? Want anders kan ze, als ze graag mee wil, zelf reageren niet? ;]
    Het is volgens mij nog niet helemaal rond of iedereen het goed vind als er iemand die geen Q heeft meegaat. Yasmine zei dat ze er een klein bezwaar tegen had volgens mij, maar de rest zat er niet zo mee volgens mij...


    Deep inside, I've never felt alive

    Cogsworth schreef:
    (...)
    Klein vraagje: heeft ze gewoon Q, maar doet ze er niks mee? Want anders kan ze, als ze graag mee wil, zelf reageren niet? ;]
    Het is volgens mij nog niet helemaal rond of iedereen het goed vind als er iemand die geen Q heeft meegaat. Yasmine zei dat ze er een klein bezwaar tegen had volgens mij, maar de rest zat er niet zo mee volgens mij...


    Ze is wel actief, maar ze zit gewoon niet op het forum ;3

    Aha, dan kun jij haar toch waarschuwen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Kan ook.. Maar dan moet ik zelf eerst weten of ik kan maar dat ligt aan de datum ;3

    Cogsworth, kun jij anders een poll openenen? Dan kunnen we stemmen en dan kijken we wel of er achteraf mensen af moeten haken...


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Het is misschien handig om nu al een poll aan te maken..

    Morgen, goed? Ik ben nu bezig met het nakijken van een aantal inzendingen van een schrijfwedstrijd waar ik bij jureer...

    Maar @Ellen: wil ze alleen komen als jij komt?


    Deep inside, I've never felt alive

    Cogsworth schreef:
    Morgen, goed? Ik ben nu bezig met het nakijken van een aantal inzendingen van een schrijfwedstrijd waar ik bij jureer...

    Maar @Ellen: wil ze alleen komen als jij komt?


    Ja :3

    Zeg, is het wel een goed idee om op dodenherdenking een meeting te organiseren? Just overthinking it...

    Omdat ik de poll nu wil gaan maken...

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 16:54 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee dat vind ik niet echt respectvol...


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    De poll
    Waarom niet op:
    - Zondag 29 april: het zondag ;]
    - Maandag 30 april: dan kan ik zelf niet ;]
    - Vrijdag 4 mei: dan is het Nationale Dodenherdenkingsdag, ik vind het een beetje onrespectvol (zoals Yasmine al zegt), om dan een meeting te organiseren. ;]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 17:40 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Zijn zondag de winkels wel open?


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake