• Gaat niet door, te weinig mensen...

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 23:36 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heel misschien, maar volgens mij zit ik dan in Spanje.

    404NOTFOUND schreef:
    Ik heel misschien, maar volgens mij zit ik dan in Spanje.

    Héél de vakantie? Want we kunnen in een van de weekenden gaan?


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    (...)
    Héél de vakantie? Want we kunnen in een van de weekenden gaan?


    Volgens mij wel :3

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Volgens mij wel :3

    Hmm, zal ik je dan bij misschien zetten?


    Deep inside, I've never felt alive

    verdomme en dan ben ik eerst op vakantie en daarna op skikamp. Het is wel lekker in de buurt maar ik kan niet(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als ik mij niet vergis: niet iedereen in NL (en België) heeft dan vakantie. :\


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Layton schreef:
    Als ik mij niet vergis: niet iedereen in NL (en België) heeft dan vakantie. :\

    Maar wel heel Zuid-NL volgens mij... Het is ook meer voor de mensen bedoelt die dichtbij wonen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hmmm je kent me niet maar ik zou het wel leuk vinden om te komen. Heb dan vakantie en woon in de rchting van Eindhoven. Moet wel even kijken want ik ben 3 mei jarig... Zou j ehet goed vinden als ik ook zou komen of wil je alleen met bekenden afspreken?

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:17 ]


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Ik zit in Engeland dan, waarschijnlijk. Anders was ik misschien gekomen, ook al is het fucking 2 uur met de trein :')


    Destroy what destroys you.

    Dat het btw even duidelijk is: In de weekenden kunnen we ook nog afspreken. Ik heb alleen de vakantie aangegeven ;]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 19:54 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat gaan we dan precies doen met zijn allen? Winkelen, terasje pakken en kletsen?


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    yasmine658 schreef:
    Wat gaan we dan precies doen met zijn allen? Winkelen, terasje pakken en kletsen?

    Denk zoiets. Als andere mensen nog leukere ideeën hebben, moeten ze dat maar zeggen ;]
    Zal ik je erbij zetten?


    Deep inside, I've never felt alive

    Doe maar!


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    k zou wel willen, maar een treinkaartje naar Eindhoven is veel te duur (met studenten-ov is niet gratis in het weekend) en ik ben echt blut
    en doordeweeks kan ik niet, want dan ben ik op vakantie

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:57 ]

    Bond schreef:
    (...)
    Maar wel heel Zuid-NL volgens mij... Het is ook meer voor de mensen bedoelt die dichtbij wonen.


    Ik niet dus, ik woon niet dichtbij. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife