• Gaat niet door, te weinig mensen...

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 23:36 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Laten we gewoon een terrasje pakken, beetje wandelen en kletsen, misschien lunchen ofzo en een beetje winkelen...


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Bond schreef:
    (...)

    Precies daarom ;]
    Maar HungerGames schijnt helemaal niet 16+ te zijn hè? Heb ik wel ergens gehoord, maar daar klopt helemaal geen zak van >.<
    Maar dan moeten we nog wel even kijken wie er allemaal meegaan en ik weet het ook nog niet, omdat ik al met iemand anders beloofd had om naar de HungerGames te gaan.
    Laten we het maar eerst op mensen verzamelen houden, want die vakantie is nog hardstikke ver weg ;]

    Weten jullie misschien nog mensen die eventueel mee zouden willen/kunnen? Want die mag je gewoon vragen hoor! :Y)


    ik lees dat mensen gewoon willen winkelen, ik vind t prima hoor (: dus je mag ook buiten q mensen meenemen? bij een andere meeting mocht dat namelijk niet. zo ja dan sleep ik mn vriendje mee. hij is erg sociaal dus ik denk niet dat er onenigheid zal ontstaan ofzo :]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ImOnFire schreef:
    (...)

    ik lees dat mensen gewoon willen winkelen, ik vind t prima hoor (: dus je mag ook buiten q mensen meenemen? bij een andere meeting mocht dat namelijk niet. zo ja dan sleep ik mn vriendje mee. hij is erg sociaal dus ik denk niet dat er onenigheid zal ontstaan ofzo :]

    Als je even de naam doorgeeft (dan weet iedereen wie er komt), dan zou dat handig zijn.
    Maar ik wel (proberen) te voorkomen dat mensen gaan samenklitten ;]
    En mooizo dat ie sociaal is, die moeten we hebben :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    (...)
    Als je even de naam doorgeeft (dan weet iedereen wie er komt), dan zou dat handig zijn.
    Maar ik wel (proberen) te voorkomen dat mensen gaan samenklitten ;]
    En mooizo dat ie sociaal is, die moeten we hebben :]

    ik zal niet samenklitten hoor. zn naam is arend. hij heeft wel zn voorwaarde dat hij een paar meisjes mag verslinden (cat) no jk hij vind het leuk om te komen ;p spreek m op msn


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik dacht alleen mensen van Quizlet? Dat zou ik persoonlijk leuker vinden, een groep meiden die allemaal een passie voor schrijven hebben en elkaar dan ontmoeten en gezellig een beetje kunnen kletsen. Het gaat er toch juist om om nieuwe mensen te ontmoeten? (krul)


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    yasmine658 schreef:
    Ik dacht alleen mensen van Quizlet? Dat zou ik persoonlijk leuker vinden, een groep meiden die allemaal een passie voor schrijven hebben en elkaar dan ontmoeten en gezellig een beetje kunnen kletsen. Het gaat er toch juist om om nieuwe mensen te ontmoeten? (krul)

    als jullie niet willen dat ik iemand meeneem doe ik dat niet hoor. dat was bij de vorige meeting ook zo. al zou k t nu wel een beetje lullig vinden om nu te zeggen dat hij niet mag komen.. maar jullie beslissen [:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    yasmine658 schreef:
    Ik dacht alleen mensen van Quizlet? Dat zou ik persoonlijk leuker vinden, een groep meiden die allemaal een passie voor schrijven hebben en elkaar dan ontmoeten en gezellig een beetje kunnen kletsen. Het gaat er toch juist om om nieuwe mensen te ontmoeten? (krul)

    Ik vind het niet echt een probleem, maar ik moet wel zeggen; ik had er nog niet over nagedacht wat andere mensen er van vinden. Kijk, als mensen het niet vertrouwen of het eng vinden om alleen te gaan, snap ik best dat ze één iemand meenemen.
    Zullen we het dan nog even met elkaar er over hebben?

    @Jennifer, sorry. Ik had het eigenlijk eerst met iedereen even over hebben. Mijn fout, ik hoop dat we eruit komen!


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    (...)
    Ik vind het niet echt een probleem, maar ik moet wel zeggen; ik had er nog niet over nagedacht wat andere mensen er van vinden. Kijk, als mensen het niet vertrouwen of het eng vinden om alleen te gaan, snap ik best dat ze één iemand meenemen.
    Zullen we het dan nog even met elkaar er over hebben?

    @Jennifer, sorry. Ik had het eigenlijk eerst met iedereen even over hebben. Mijn fout, ik hoop dat we eruit komen!

    geeft niet hoor, hij begrijpt t wel en anders was het ook mijn fout want ik had ook rekening moeten houden met de users hier ;P zet t anders even in de beginpost dan kunnen de mensen hun mening erover zeggen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Beginpost is aangepast. Kunnen jullie dan antwoord geven op de vraag? (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Opzich vind ik het geen probleem. Ik ben wel bang, doordat een aantal elkaar kennen dat iemand dan buiten de groep zou vallen. ;x


    LMTD.

    Damn, een meeting in Eindhoven leek me superleuk. Maar ik ga naar Italië :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Partyanimal schreef:
    Opzich vind ik het geen probleem. Ik ben wel bang, doordat een aantal elkaar kennen dat iemand dan buiten de groep zou vallen. ;x

    Dat wil ik dus ook voorkomen. Maar als iemand, die dat graag wil, nou één iemand meeneemt en dat we niet allemáál iemand meenemen, dan kunnen we dat volgens mij wel voorkomen. ;]

    @Defensive: Jammer, maar je weet dat het ook nog één van weekenden kan worden?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 19:29 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nja, Lisa gaat helemaal alonos. Trouwens ik mag! Beter wel niet op een zaterdag! Dan zit ik met het werk te kijken.. ;/


    LMTD.

    ik weet niet had ik hier al op gereageerd? zo nee dan me op misschien! ik wil namelijk wel maar ik weet niet of mijn ma dat helemaal toppie gaat vinden.. want ik woon in arnhem maar ik ben wel vaak in eindhoven te vinden en mijn fam woont daar maar mijn ma vind het niet zo toppie als ik met onbekenden afspreek.. dus zet mij maar op misschien en dan hoor je nog wel van me (: xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oké, ik zet je erbij! :]


    Deep inside, I've never felt alive