• Gaat niet door, te weinig mensen...

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 23:36 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    jeeej gezellig! ik ken hier trouwens niemand.. hahah alleen imonfire en jij die namen komen wel eens voorbij.. :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb ook pas één meeting gehad hoor... En die mensen die daar toen waren, hebben nu nog niet gereageerd. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    oooow ahah ja ik wacht op meeting in arnhem nee of nijmegen maar iets waarvoor ik niet tien keer trein moet overstappen.. ahah (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Je kunt ook zelf organiseren? Als je het zo graag wilt ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    nee want ik ben meestal de gene die niet kan hahahah (krul)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Haha, dat is slim ;]

    Kun je trouwens ook nog even antwoord geven op de vraag die in de beginpost staat (met koeienletters ;])? (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    NEE, hoe meer zielen hoe meer vreugd(: die mensen maken maar quizlet aan!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Bond schreef:
    (...)
    Zal ik je dan bij misschien neerzetten?

    Je mag dat van mij best doen, maar ik heb liever niet dat jullie alleen met elkaar bezig gaan zijn ;], als je snapt wat ik bedoel. Dat ze ook gewoon mensen willen meeten. Maar kun je dan wel even aangeven wie dat zijn, dan kan ik inschatten hoeveel personen het zijn enzo...

    En dat je ons niet kent. Iedereen die nu zouden komen, heb ik nog nooit gemeet, dus, no problem ;]


    Zet me maar bij misschien!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    curlybiatch schreef:
    NEE, hoe meer zielen hoe meer vreugd(: die mensen maken maar quizlet aan!

    Ik wil niet héél stom klinken, maar je spreekt jezelf een beetje tegen... Eerst zeg je dat (tenminste zo klinkt het), dat je het leuk vind dat er meer mensen komen, maar dan zeg je die mensen van Q moeten komen... Of bedoel je dat je het leuk vind als ze komen, maar dat het wel Q'ers moeten zijn?


    Deep inside, I've never felt alive

    Page394 schreef:
    (...)

    Zet me maar bij misschien!

    Oké, vraagje, je zei dat je iemand wilde meenemen? Is dat omdat dit je eerste keer is, of gewoon voor de gezelligheid?


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    (...)
    Ik wil niet héél stom klinken, maar je spreekt jezelf een beetje tegen... Eerst zeg je dat (tenminste zo klinkt het), dat je het leuk vind dat er meer mensen komen, maar dan zeg je die mensen van Q moeten komen... Of bedoel je dat je het leuk vind als ze komen, maar dat het wel Q'ers moeten zijn?


    nee joh! ik bedoelde dat ik het leuk vinden en dat ik het raar vind dat ze geen quizlet hebben want het is een geweldige site en toen zei ik dus ze maken maar quizlet ahha omdat het dus zn geweldige site is HHAHA xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    curlybiatch schreef:
    (...)

    nee joh! ik bedoelde dat ik het leuk vinden en dat ik het raar vind dat ze geen quizlet hebben want het is een geweldige site en toen zei ik dus ze maken maar quizlet ahha omdat het dus zn geweldige site is HHAHA xxx(flower)

    Dus je vind het niet erg?
    Sorry, ik ben nogal traag van begrip :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    (...)
    Dus je vind het niet erg?
    Sorry, ik ben nogal traag van begrip :Y)


    totaal niet! :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mij mag je wel bij misschien zetten (: . Ik wil wel komen, maar het ligt eraan of ik in de meivakantie weg ga met mijn vriend.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Too bad, kan niet komen. Zou wel handig zijn, ik woon in Eindhoven. Maar als ik zou kunnen zou het toch niet mogen van m'n moeder aangezien ik 11 ben en de meeste hier iets van 15 en 16 :')