• Sinds vorige week dinsdag ben ik verslaafd en heb dus in een paar dagen tijd de 15 afleveringen die er zijn gezien (was ziek dus kwam mooi uitxD) anyway, wie volgt het nog meer en wie weet wanneer episode 16 op internet te bekijken is. (En waar want al die sites zijn like superirritantxD)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik wist niet dat daar een serie van was o;
    Waar kun je die kijken? Ik vind die boeken cooooool!


    Me so good.

    Pretty Little Liars :D OMG :D
    Ik heb de boeken in het Engels en die vond ik al super, maar de serie vind ik ook geweldig!
    Vooral A, hehe :P


    “Love is a contradiction.”

    Jaa die boeken die moet ik hebben!:) haha, online kun je op megavideo kijken (alleen moet je elke 72 minuten een half uur wachten). Ik heb de meeste afleveringen gedownload maar ik kan gewoon niet wachten van de spanning!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Alles al gezien, en heb 1 t/m 5 van de boeken in het nederlands :D

    I (H) it!


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Heb je episode 16 ook gezien? WAAR? en hoe heten de boeken dan in het Nederlands, gok dat de bieb de engelse niet heeft


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik heb de eerste vijf afleveringen gezien, vind het echt leuk, volg alleen teveel series en het schiet er dus steeds bij in. ;$


    hoi, jij bent leuk.

    Ik kijk het al lang, lang leven downloaden.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Oh ja, aflevering 16 komt morgen pas op tv, dus als het goed is kan je hem overmorgen zien in verband met het tijdsverschil.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Huh volgens die site maandag?:O Dus dan kan ik hem morgen zien? Want 15 stond er ook op dinsdagxD haha dus ik hoop echt morgen want verveel me een ongelukxD


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik ben ook verslaafd!
    Meestal kun je op dinsdag de laatste aflevering zien:Y).
    Kijk kij altijd via:
    Pretty Little Liars

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 15:19 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben nog een beginnr. Vond toevallig het boek in de bieb en ben begonnen lezen. Op welke zender komt dan Pretty Little Liars?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Weet er Iemand waar je die Boeken kan Kopen ? (A)
    Ben zo Verslaafd aan die Seriie

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 19:32 ]

    Pretty Little Liars :'D :'D
    Ik heb de eerste 5 boeken ervan gelezen, 6 moet nog in België uitkomen.
    Maar ik volg de serie niet, omdat ik van mijn stiefpa nx mag kijken via de pc. Maar naar't schijnt is de serie ook helemaal niet zo goed als de boeken.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    LoveMeex3 schreef:
    Weet er Iemand waar je die Boeken kan Kopen ? (A)
    Ben zo Verslaafd aan die Seriie

    Een vriendin van mij heeft ze alle 5 gekocht op de boekenbeurs, maar ik zou niet weten waar je ze nog meer kan kopen.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!