• Gaat niet door, te weinig mensen...

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 23:36 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    ImOnFire schreef:
    -mischien- {:

    Voornaam, please :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    (...)
    Voornaam, please :]

    jennifer


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Bond schreef:
    (...)
    Ik heb de beginpost aangepast. Ik denk een beetje rondlopen en een terrasje pakken. Als jullie nog andere leuke ideeën hebben, ik hoor ze graag!


    Haha, komt wel goed! :) .


    LMTD.

    Partyanimal schreef:
    (...)

    Haha, komt wel goed! :) .

    mischien naar de bios? wel een film voor alle leeftijden anders krijgen we weer een probleem x] iedereen moet het wel willen dan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ImOnFire schreef:
    (...)
    mischien naar de bios? wel een film voor alle leeftijden anders krijgen we weer een probleem x] iedereen moet het wel willen dan

    Is een beetje duur, denk ik. Ik weet niet of mijn ouders dat gaan financieren, want ik wil ook nog naar the HungerGames en The Woman In Black...

    Ik zal het als optie erbij zetten... ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    (...)
    Is een beetje duur, denk ik. Ik weet niet of mijn ouders dat gaan financieren, want ik wil ook nog naar the HungerGames en The Woman In Black...

    Ik zal het als optie erbij zetten... ;]


    Hungergames is wel leuk!. The women in Black is ook echt goed! Ik heb hem op de computer staan. Ik weet niet of het mogelijk is om die via de mail door te sturen, maar ik kan het anders wel proberen voor je ? :)


    LMTD.

    Partyanimal schreef:
    (...)

    Hungergames is wel leuk!. The women in Black is ook echt goed! Ik heb hem op de computer staan. Ik weet niet of het mogelijk is om die via de mail door te sturen, maar ik kan het anders wel proberen voor je ? :)

    die films zijn volgens mij wel 16+..
    dat is niet zo handig :c probeerden we al met een andere meeting wat dus niet lukte omdat niet iedereen 16 was


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ImOnFire schreef:
    (...)
    die films zijn volgens mij wel 16+..
    dat is niet zo handig :c probeerden we al met een andere meeting wat dus niet lukte omdat niet iedereen 16 was


    Precies daarom ;]
    Maar HungerGames schijnt helemaal niet 16+ te zijn hè? Heb ik wel ergens gehoord, maar daar klopt helemaal geen zak van >.<
    Maar dan moeten we nog wel even kijken wie er allemaal meegaan en ik weet het ook nog niet, omdat ik al met iemand anders beloofd had om naar de HungerGames te gaan.
    Laten we het maar eerst op mensen verzamelen houden, want die vakantie is nog hardstikke ver weg ;]

    Weten jullie misschien nog mensen die eventueel mee zouden willen/kunnen? Want die mag je gewoon vragen hoor! :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Partyanimal schreef:
    (...)

    Hungergames is wel leuk!. The women in Black is ook echt goed! Ik heb hem op de computer staan. Ik weet niet of het mogelijk is om die via de mail door te sturen, maar ik kan het anders wel proberen voor je ? :)

    Nee, dat hoeft niet ;]
    Ik kijk hem liever in de bios, is nog enger ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    (...)
    Nee, dat hoeft niet ;]
    Ik kijk hem liever in de bios, is nog enger ;]


    haha :') . Ja oke!. Maar ik kon gewoon niet wachten!.


    LMTD.

    http://www.girlscene.nl/lifestyle/films/2012/maart/movie_report_the_hunger_games (A)


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Aa, leuk!
    Ik moet nog even kijken of ik kan, want ik weet niet of we dan op vakantie zijn. Maar als ik kom, mag ik dan ook mensen die niet van Q zijn meenemen?
    En ik ken jullie niet, is dat een bezwaar?
    Maar ik woon in Eindhoven, dus daar komen is niet moeilijk, het enige wat me tegenhoud is dus of we op vakantie zijn dan.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Oo, volgens mij ben ik iets te jong, jullie hebben het over the woman in black, ik mag daar echt nog niet naar toe, ben 14


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Aa, leuk!
    Ik moet nog even kijken of ik kan, want ik weet niet of we dan op vakantie zijn. Maar als ik kom, mag ik dan ook mensen die niet van Q zijn meenemen?
    En ik ken jullie niet, is dat een bezwaar?
    Maar ik woon in Eindhoven, dus daar komen is niet moeilijk, het enige wat me tegenhoud is dus of we op vakantie zijn dan.

    Zal ik je dan bij misschien neerzetten?

    Je mag dat van mij best doen, maar ik heb liever niet dat jullie alleen met elkaar bezig gaan zijn ;], als je snapt wat ik bedoel. Dat ze ook gewoon mensen willen meeten. Maar kun je dan wel even aangeven wie dat zijn, dan kan ik inschatten hoeveel personen het zijn enzo...

    En dat je ons niet kent. Iedereen die nu zouden komen, heb ik nog nooit gemeet, dus, no problem ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Page394 schreef:
    Oo, volgens mij ben ik iets te jong, jullie hebben het over the woman in black, ik mag daar echt nog niet naar toe, ben 14

    We hebben het daar al over gehad, daar wil ik naartoe. Maar ik ga waarschijnlijk wel met andere mensen ;] En de film is optioneel hè?


    Deep inside, I've never felt alive