• Klikje enzo :Y)
    Ik zoek rollen voor, vriendinnen van hoofdrolspeelster.
    Hun namen zijn:


    Joyce
    Bella
    Natasha

    Lijstje:
    Baan (kan beroemd actrice zijn, of een simpele kassamedewerker):
    Foto (geen scene/emo shit):
    Crush on (mag beroemdheid zijn!):
    Eigenschappen:


    kus ensoo

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 0:01 ]


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Name - Natasha? <3
    Baan - barmeisje
    Foto - blonds
    Crush - Ed Westwick
    eigenschappen - vegetariër , vaak sarcastisch , stuntelig , vooroordelend , agressief

    Ciao <3

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 1:21 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Naam: Bella?
    Baan: Tatoeëerder
    Foto: [/Kat von D een echte tatoeëerder zij heeft ook mee gedaan in Miami Ink.] Bella.
    Crush on: Tom Kaulitz
    Eigenschappen: Lief, vrolijk, vriendelijk, humoristisch, snel onzeker en verlegen.

    Baan (kan beroemd actrice zijn, of een simpele kassamedewerker): Actrice, en model.
    Foto (geen scene/emo shit): http://photos.posh24.com/p/218042/l/selena_gomez/the_dog_selena_gomez_best_friend.jpg
    Crush on (mag beroemdheid zijn!): Taylor Lautner.
    Eigenschappen: Lief, behulpzaam, grappig, tikeltje brutaal, eigenwijs, enorm koppig, creatief, muzikaal, jaloers.

    Joyce zeker ? x')

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 12:49 ]


    I found myself in Wonderland.

    joyce

    Baan (kan beroemd actrice zijn, of een simpele kassamedewerker): euhm actrice/model
    Foto (geen scene/emo shit): http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlboulevard/2007/09_september/overige/images/zSara-Paxton.jpg
    Crush on (mag beroemdheid zijn!): taylor lautner
    Eigenschappen: Lief, aardig, is zigzelf gebleve ondanks dat ze beroemd is, houd ervan om op vrijedagen in haar jogging rond te lopen, acteren is haar leven


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Bella (:
    Baan (kan beroemd actrice zijn, of een simpele kassamedewerker): opdienster in een lounge
    Foto (geen scene/emo shit): Bella
    Crush on (mag beroemdheid zijn!): Jackson Rathbone
    Eigenschappen: Lief, vrolijk, eigenwijs, brutaal, egoïstisch, koppig, creatief, onzeker, vriendelijk,

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 13:12 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right