• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

Your make-up is terrible

Luca Jones
    "Pussy." Siste ik naar Celeste die haar kamer inging. Damon sloeg me , nu op de andere kant van mijn gezicht en ik keek hem kwaad aan terwijl hij tegen me schreeuwde. "Ze daagde me uit." siste ik. "En ik was niets van plan, alleen haar bang maken." Ik rolde met mijn ogen.

[Wij gaan even snel eten]

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik schrik op als Damon Luca ineens weer slaat en begint te schreeuwen. Snel loop ik naar ze toe en duw ze een beetje uit elkaar. 'Rustig Damon, je kan beter niet met hem gaan vechten,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Celeste

Ik staar nog even vooruit en voel dan de tranen komen.
    Ik zie beelden van een paar jaar geleden terug komen.
    Een jongen die me vastpakte en op dezelfde manier tegen de muur drukte en me toen betaste, en niet veel later me ook nog verkrachte, gelukkig ben ik niet zwanger geraakt erdoor.
    Met diepe uithalen huil ik.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Cassie duwde ons uit elkaar. "Cassie heeft gelijk, dat zou je nooit winnen." Ik grijnsde vals. Achter me hoorde ik Celeste snikken en ik lachte. In mijn hoofd tolde alles door elkaar.

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 16:10 ]

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik kijk Luca met opgetrokken wenkbrauwen aan als Celeste snikt en hij lacht. Dan geef ik hem een harde klap in zijn gezicht. Het doet mij waarschijnlijk meer pijn dan dat het hem doet maar dat maakt me niks uit. 'Wat ben jij eigenlijk een vuile klootzak!' bijt ik hem toe.

Luca Jones
    Ik zuchtte verveeld. "Ja dat weet ik nu wel." Snapte ze nou niet dat mij slaan hun meer pijn deed? Het leek wel niet door te dringen. "Het menselijke ras is ook zo dóm." Ik begon luid te lachen, wat hysterisch klonk.

Your make-up is terrible

[Hoezo, Luca werkt zich in de nesten xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    Luca begint als een gek te lachen. 'Luca doe nou eens normaal! Wat bezielt je!'

Damon Blake
    Ik hoorde Celeste huilen. Dat was echt de druppel. "Luca, ik hoef je niet meer te zien!" schreeuwde ik naar hem. "Ik dacht dat je aardig was, lief was. Maar eigenlijk ben je gewoon een gestoorde gek." Ik grinnikte. "Nu is het mijn tijd voor wraak." Ik liep naar Cassie toe, drukte haar lichaam tegen die van mij en kuste haar.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    Damon schreeuwde tegen me en kuste plotseling Cassie. Ik draaide me abrupt om, om het niet te hoeven zien en liep op een onmogelijke snelheid terug naar mijn kamer. Ik voelde een verstikkend gevoel in mijn hoofd, alles begon nog meer te tollen. Voordat ik door de deur was, zakte ik tegen de muur in elkaar. Het hysterische gelach ging over in hysterisch gesnik.

[Zooo, wij gaan douchen.]

Your make-up is terrible

Cassie
    Damon loopt naar me toe en drukt me ineens tegen zich aan. Dan kust hij me. Ik ben zo verbaasd dat ik even verstijfd blijf staan waarna ik mijn hoofd weg draai. 'Niet doen Damon,' zeg ik zacht. Luca heeft zich omgedraaid en loopt naar zijn kamer maar zakt dan ineens in elkaar waarna hij hysterisch begint te snikken. Ik zucht even en duw dan zachtjes Damon van me af waarna ik naar Luca toe loop. Ik lijk wel gek dat ik dit doe. Na even aarzelen hurk ik bij hem neer. 'Gaat het?' vraag ik voorzichtig.

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 16:26 ]

Celeste

Ik stond op pakte Darren op en loop mijn kamer uit. Ik zag Cassie bij Luca zitten en Luca huilde.
    Ik loop zelf ook gewoon huilend door, naar Damon.
    "Damon, ik ga een eindje lopen." Zeg ik alleen maar en loop de trap af open de deur en loop naar buiten.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    "Nee." zeg ik iets te hard naar Cassie. Ik probeer mezelf wanhopig te kalmeren. "Jullie maken het zo moeilijk!" Ik schud wild met mijn hoofd. "Ik wil me niet aan jullie hechten maar ik wil ook niet gemeen zijn..." verslagen liet ik mijn hoofd hangen.

Your make-up is terrible

Cassie
    Aarzelend sla ik mijn arm om Luca's schouders. 'Er is niks met je aan mensen hechten,' zeg ik zacht.

Damon Blake
    "Niet doen Damon" zei Cassie zachtjes en ze duwde me zacht van zich af. "Het... het... het spijt me" zei ik stotterend, "Ik wilde hem alleen pijn doen, ik had jou niet mogen kussen." Cassie liep naar Luca en ik stond stil. Ik wist niet wat ik moest doen. Celeste liep langs me heen en zei dat ze even ging lopen. Ik knikte zachtjes naar haar. Uiteindelijk ging ik naast Luca zitten. "Ik wil het je niet moeilijk maken en ik denk niet dat Cassie dat wil.. Maar ik voel gewoon wat voor jou.." zei ik mompelend. "Er is niks mis met je aan mensen hechten" zei Cassie zacht, terwijl ze aarzelend een arm om hem heen sloeg. Ik knikte zachtjes. "Dat vind ik ook, maar ik snap je wel.. Je wilt die mensen niet zien doodgaan.." Ik streelde hem zachtjes over zijn arm.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.