• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

Your make-up is terrible

Celeste

Ik krijg een zetje terug.
    Ik laat me niet kleineren door haar!
    Snel geef ik haar nog een zetje, maar nu iets harder.
    "Duw me niet!" Zeg ik en kijk haar boos aan.

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 13:53 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[Lollolololol! xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    Ze geeft me een hardere zet terug.
    'Duw me niet!'
    'Even dat je weet, jij begon met duwen dus zeik niet,' bijt ik haar toe waarna ik haar weer een zet geef.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Celeste

Ik krijg weeral een zet.
    "Oh jij vuile-!" Ik geef haar een harde duw zodat ze tegen de muur aankomt.
    "Oeps, deed ik dat?" Zeg ik en grijns even naar haar.

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    Celeste geeft me een harde duw zodat ik tegen de muur aan knal.
    'Doe even normaal,' sis ik tegen haar.
    'Je moet je er gewoon niet mee bemoeien. Of Damon nou wel of niet je neef is dat maakt nu niks uit,'

Celeste

"Of jij moet je er niet mee bemoeien, weetje, jij hebt dit meer en deels veroorzaakt!" Roep ik haar toe.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik hoor geluiden op de gang die me helemaal niet bevallen en doe deur open, daar die ik Celeste en Cassie ruziemaken en elkaar duwen. Ik loop de gang op. "Doe eens normaal meiden" zeg ik hard.

Your make-up is terrible

Cassie
    'Jij hebt er al helemaal niks mee te maken,' bijt ik Celeste toe.
    'Doe eens normaal meiden,' hoor ik iemand dan zeggen. Ik kijk op en zie dat het Luca is. 'Zij begon,' mompel ik.

Celeste

"Ja en terecht dat ik begon!" Schreeuw ik en kijk Cassie en Luca omstebeurt aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    Ik hoorde geruzie bij mijn deur en ik besloot naar buiten te gaan. Mijn ogen waren rood van de tranen en ik trilde terwijl ik naar buiten liep.
    Buiten zag ik dat Celeste en Cassie boos naar elkaar keken en dat Luca een beetje hulpeloos staat te kijken.
    "Wat is hier allemaal aan de hand" zei ik zacht, terwijl ik mijn tranen weg veegde.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    "Het maakt niet uit wie er begon, hou gewoon op. Hier heeft niemand iets aan." Bijt ik een beetje bot toe naar de meisjes. "Wat is hier allemaal aan de hand?" hoor ik Damon zacht zeggen.

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik blijf Celeste boos aankijken. Dan hoor ik ineens nog een stem. Ik kijk op en mijn blik verzacht als ik zie dat het Damon is. 'Ik wilde met je praten maar Celeste staat dat niet toe,' zeg ik tegen hem.

Celeste

Ik zucht en kijk om als ik Damon hoor.
    ''Ik wilde met je praten maar Celeste staat dat niet toe.'' Zegt Cassie tegen hem.
    "Goh, zul je denken?" Ik kijk haar aan. "Hij wil gewoon met rust gelaten worden!"

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    "Ik wilde met je praten maar Celeste staat dat niet toe." zei ze, terwijl ze naar me keek. Ik keek haar aan. "Wat zou jij me te vertellen hebben..." zei ik zachtjes. Toen keek ik naar Celeste. "Ik vind het heel lief dat je voor me opkomt, maar ik denk dat ik dit zelf zal moeten doen." Ik glimlachte zachtjes naar haar.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

[Me was eerder, kijk maar ^^]

Ich liebe dich 27.12.23