• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

Your make-up is terrible

Cassie
    Als ik Damon's blik zie lach ik even. 'Sorry, het is een gewoonte. Ik haak altijd mijn arm in die van anderen. Als je het liever niet hebt moet je het gewoon zeggen hoor,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Celeste

Luca trekt me tegen zich aan. Ik voel een koude gloed van hem af komen.
    Ik knikte op wat hij zei.
    "Heb je het koud?" Vraag ik dan.

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    Ik haal mijn schouders op. "Mij maakt het niet uit. Do what you like." zei ik lachend. Het duurt niet lang voordat we in het bos zijn. De zon schijnt lekker op mijn huid en voel me al een heel stuk beter.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

[Ik ga even iets te drinken pakken, en een pleister. xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    'Hmmm,' zeg ik genietend, 'ik hou echt van de zon. Wel jammer dat hij in Nederland niet zo heel vaak schijnt. Nouja, dat doet hij wel maar meestal niet echt heel warm'.

[Okay, tot zooo =3
    Wat vinden jullie van de RPG tot nu toe? Ik vind het echt geweldig!]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Damon Blake
    Ik knikte. "Helaas wel ja, maaaar nu schijnt hij wel lekker en daar gaan we lekker van genieten!" Ik liep naar een grote ronde hangmat en plofte erin. "Kom je erbij?" vroeg ik aan Cassie.

Luca Jones
    "Nee hoor." Zeg ik voordat ik besef waar ze op doelt. Ik ben mezelf aan het verraden vandaag. "Ik ben altijd koud." Zeg ik er snel achteraan. Oh shirt, ze vroeg niet eens naar mijn lichaamstemperatuur, slimme ik. Ik hoop maar dat het niet opvalt.

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik knik waarna ik ook naar de hangmat loop en naast Damon ga zitten. Ik leun een beetje achterover en geniet van de zon op mijn gezicht. 'Dus Damon, eigenlijk weet ik volgens niet echt iets van je dus vertel eens wat,'

[Ik vind de RPG tot nu toe vet cool!]

Celeste

"Okee," Zeg ik dan, niet echt helemaal snappend wat hij bedoeld, maar ik laat het erbij.
    "Ik ga wat te drinken pakken, wil je nu wel iets?" Vraag ik en sta al op, ik had in mijn koffers wat blikjes Cola, Sinas en Fernandes gedaan.

[ Zal ik eens wat bekennen!? Ik ben ook een Vampier. xD Nee grapje. MAar ik ben wel altijd koud. xD en dan heb ik het warm en dan zeggen mijn ouders; Kell, je bent zo koud, trek iets extras aan. whaha.]

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 21:25 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    Ik ging languit liggen en keek, door mijn zonnebril heen, naar de zon. "Nou, ik ben Damon, 21 jaar, soms iets te agressief, ik heb geen ouders meer, ik ben bi-seksueel en ik hou van harde, ruige muziek." somde ik op.

Luca Jones
    "Nee, nee, bedankt." Zeg ik. "Ik hoef niets." Bloed had ze toch niet.

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik kijk Damon even aan. 'En kan je ook tegen kietelen?'

Celeste

"Oke," Zeg ik en loop naar het koelkastje kies Fenandes groen en loop weer terug, en ga zitten.
    Ik open het blikje en neem er een slokje van.
    "Weetje, jij bent de eerste aan wie ik dit verteld heb." Zeg ik zacht.

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    "Je vind dus dat het weten of ik tegen kietelen kan belangrijker dan bijvoorbeeld het verlies van mijn ouders." zei ik lachend, "Maar nee, ik kan daar niet tegen."

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 21:34 ]