• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

Your make-up is terrible

Luca Jones
    Ik keek naar het hondje. Die had een goed instinct, maar beter ook. Ze vroeg of ik iets wilde drinken en ik schudde mijn hoofd. "Nee, bedankt."

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik schud mijn hoofd. 'Het maakt niet zoveel uit,' glimlach ik voorzichtig. 'Het is ergens wel logisch dat je wraak wilde nemen,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Damon Blake
    Ik zuchtte opgelucht. 'Gelukkig vond ze het niet heel erg.' Ik ging wat dicht bij haar zitten en legde mijn hoofd op mijn knieën. "Wat een stomme dag." mompelde ik.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Celeste

Ik ging zitten toen Luca drinken afwees.
    "Kijk, het was een paar jaar geleden, 3 om precies te zijn. Het was al laat, rond half een 's avonds, ik kwam net uit een café en mijn vrienden moesten allemaal een andere kant op." Ik zuchtte even, ik merk dat het weer moeilijk word.
    "Ik dacht dat het handig zou zijn om af te snijden via de lange steeg, dus ik ga de steeg in. Ik had heel sterk het gevoel dat ik achtervolgd werd, maar telkens dat ik achterom keek zag ik niemand. Ik begon sneller te lopen en ineens werd ik gegrepen door een jongen, ik denk ietsje ouder als ik toen was. Hij drukte me tegen de muur en betaste me en niet veel later-" Ik stopte en voelde en traan over mijn wang gaan. "Niet veel later heeft hij me ook verkracht." Pers ik er moeilijk uit en zet mijn gezicht in mijn handen en huil weer.

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:55 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    'De dag is nog niet voorbij,' zeg ik tegen Damon. 'Er kan nog van alles gebeuren waardoor die beter wordt. Misschien moeten we even iets gaan doen, dan kan je je gedachten even opzij zetten,'

Damon Blake
    Ik glimlachte naar Cassie. "Je bent niet zo gemeen als ik dacht dat je zou zijn." zei ik zachtjes grinnikend. "Wat zullen we gaan doen dan?"

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    Wow, dat was veel erger dan ik verwacht had. "Oh Celeste." Mompelde ik zacht. "Dat is echt vreselijk, het spijt me zo erg dat ik je daar aan herinnerd heb!" Ze had huilend haar hoofd in haar handen verborgen en ik legde voorzichtig een arm om haar heen.

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:58 ]

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik geef Damon een por tussen zijn ribben waarna ik even lach. 'Ehm, mij maakt het niet zoveel uit. Waar heb jij zin in?'

Damon Blake
    Ik lachte zachtjes. Zo was het al veel beter. "Uuuuuhm, weet ik veel? Genieten van de zon in het park of zo?"

Celeste

"Oh Celeste. Dat is echt vreselijk, het spijt me zo erg dat ik je daar aan herinnerd heb!" Zegt Luca.
    Ik schrok even toen hij een arm om me heen legde.
    "Ik probeer het allemaal te vergeten, maar soms zijn er momenten dat het terugkomt." Zeg ik snikkend.

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    Ik knik instemmend. 'Ik vind het goed,' zeg ik waarna ik opsta en Damon ook overeind trek. 'Zullen we gelijk maar gaan dan?'

Damon Blake
    Ik knikte en liet me overeind helpen. "Ik pak nog wel snel even mijn zonnebril." Ik rende naar mijn kamer, pakte mijn zonnebril en liep snel weer terug naar Cassie. "Zooo, we kunnen." zei ik, nu iets vrolijker dan eerst.

Luca Jones
    "Dat lijkt me echt heel moeilijk." Ik trok haar voorzichtig tegen mijn koude lichaam aan. "Maar je kan het wel, uiteindelijk zal het je lukken, dat weet ik wel zeker."

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 21:12 ]

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik en Damon lopen naar beneden en als we buiten staan haak ik mijn arm door die van hem. 'Ehm, waar is het park eigenlijk?' vraag ik lachend.

Damon Blake
    Ik kijk har even raar aan als ze haar arm in die van mij haak maar haal dan mijn schouders op. Toen wees ik naar de bomen die links van ons lagen. "Daar begint het park." zei ik, terwijl ik alvast begon te lopen.