• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

Your make-up is terrible

[lol Veldsterkte xd]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[xD Heb je woordenboek aanstaan?]

Ich liebe dich 27.12.23

[Nogal lol.]

Your make-up is terrible

Celeste

Ik hoorde geklop op de deur. Ik stond op met het hondje nog in mijn armen en loop naar de deur, die ik een kiertje open. Wanneer ik Luca zie schrik ik en sluit de deur weer.
    "W-Wat wil je!?" Vraag ik door de deur heen. Ik probeer het bottig te zeggen, maar het lukt niet.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ze sluit de deur meteen als ze me zie. "W-wat wil je!?" Vroeg ze door de deur heen. "Mijn excuses aanbieden." Momele ik, net hard genoeg. "Het spijt me, ik wilde je niet laten huilen en bang maken." Ik zuchtte even. "Ik was echt heel idioot bezig."

Your make-up is terrible

Celeste

Ik opende de deur weer tot een kiertje.
    "Jij liet me niet huilen, een herinnering deed dat." Zeg ik en kijk naar de grond.
    "Je excuses aanvaard ik, maar ik kan niet zeggen dat ik je nu ineens mag ofzoiets dergelijks."

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    "Dat is niet, ik snap het." Ik glimlachte spijtig. "Als je erover wilt praten moet je het maar zeggen hoor." Zei ik er achter aan. Dat was ik haar wel schuldig.

Your make-up is terrible

Celeste

Ik schud mijn hoofd.
    "Laten we het erophouden dat het iets is tegen je zin in." Zeg ik en voel weer tranen komen.
    Celeste, je had zit hoofdstuk afgesloten!

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik zag haar ogen nat worden en beet op mijn lip. "Zeker weten? Praten helpt soms enorm." Ik bood het nog eens aan.

Your make-up is terrible

Celeste

Ik twijfel.
    "Ik wil het zeggen, maar kan ik je vertrouwen dat je het aan níemand verteld?" Vraag ik en kijk hem aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    "Natuurlijk." Zeg ik zacht en ik glimlach vriendelijk. "Dat beloof ik je."

Your make-up is terrible

Celeste

Ik blijf naar de grond kijken en open de deur zodat Luca binnen kan komen.
    "Kom maar." Zeg ik zacht.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik liep naar binnen en nam plaats op de bank. Ik keek naar Celeste wachtte tot ze klaar was.

Your make-up is terrible

Celeste

Ik sluit de deur en loop ook naar de bank, ik zet Darren op de grond neer, het beestje loopt meteen met zijn staart tussen zijn poten naar de slaapkamer. Zal wel.
    "Drinken of iets?" Vraag ik eerst.

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    Nadat Luca weg was gegaan zat ik alleen met Cassie op de grond. Ik keek haar aan. "Het spijt me echt van net.. Ik had je geen kus mogen geven. Je had geen deel mogen zijn van mijn wraak.." Ik keek naar de grond. "Soms ben ik zo gemeen.."

[Daar ben ik weeer =3
    @Assassin, zo te zien gaat het typen best goed Hihi]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.