• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

Your make-up is terrible

Luca Jones
    "En anders?" Ik hoorde de uitdagende toon in haar stem. "Anders is het vandaag jou ongeluksdag." Ik moest me inhouden om niet hysterisch te gaan lachen, alleen mijn onaangename glimlach stond op mijn gezicht.

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik glimlach zwakjes en wrijf even over Damon's rug. 'Daar heb je gelijk in,' zucht ik. 'Het zou gewoon verboden moeten worden,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Celeste

"Anders is het vandaag jou ongeluksdag." De glimlach stond nog op zijn gezicht.
    "O mijn hemel, ik heb geen tijd in dit kinderachtig spelletje!" Roep ik hard in zijn gezicht.

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    Ik glimlachte zachtjes terug. "Ja, ik geef je helemaal gelijk. Veel te gevaarlijk zoals hij nu is." zei ik en ik lachde zachtjes. Toen keek ik weer naar de deur. "Volgens mij moet ik eens tussen die twee komen."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    "Dan hou je toch op." zeg ik simpel. "Mij maakt het niet uit, ik hou wel van een spelletje." Ik lachte zachtjes.

Your make-up is terrible

Celeste

"Ja ga dan lekker een spelletje met jezelf spelen ofzo!" Ik probeer Luca een duw te geven maar geraak er zelf half door uit balans.

Ich liebe dich 27.12.23

[Okee, dat klinkt best verkeerd... xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    Ik knik. 'Dat lijkt me wel zo handig. Tenzij je wilt dat Luca je nichtje aanvalt,'

[Hahaha nogal!]

Luca Jones
    "Lukt het?" vraag ik als ze me duwt en zelf bijna omvalt ervan. Ik pin haar vast tegen de muur en houd haar armen langs haar lichaam gedrukt. Ik hoef amper moeite te doen om haar zo vast te houden. "Dat was niet echt een slimme zet." fluister ik.

[Ik ga je niet echt iets doen hoor. x´D]

Your make-up is terrible

Damon Blake
    Ik knikte, stond op en liep naar buiten. Daar zag ik dat Luca Celeste tegen de muur had geduwt. "LUCA!" schreeuwde ik, "Laat haar los!"

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Celeste

"Lukt het?" Vraagt Luca, hij duwt me tegen de muur en houd mijn armen langs mijn lichaam gedrukt.
    "Dat was niet echt een slimme zet." Fluistert hij.
    "Rot op!" Zeg ik en kijk hem vernietigend aan. "Vuile-" Ik maak mijn zin maar niet af.
    "LUCA! Laat haar los!" Hoor ik Damon's stem ineens naast ons.

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 15:47 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik kon de verborgen angst ruiken en haar versnelde hartslag voelen. Het was lang geleden dat iemand bang van mij werd en merkte nu dat ik het eigenlijk wel gemist had. Ze vloekte naar me en ik grinnikte. Dan hoor ik ineens Damon mijn naam schreeuwen. "Laat haar los!" Ik vloekte en keek even boos om naar Damon. Spelbreker. Ik liet Celeste los en deed een stap naar achter.

Your make-up is terrible

Cassie
    Als Damon naar buiten gaat en vervolgens Luca's naam schreeuwt sta ik snel op en loop ik achter hem aan. Ik frons even as ik zie dat Luca Celeste tegen de muur gedrukt heeft. Dan laat Luca Celeste los waarna hij boos naar Damon kijkt een stap naar achteren doet.

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 15:49 ]

Celeste

Als Luca me los laat kijk ik hem aan.
    "Doe eens normaal kl**tzak!" Schreeuw ik naar hem en ren naar mijn kamer, pak Darren op en ga op het bed liggen waarna ik het hondje knuffel.
    "Wat denkt hij wel niet." Sis ik.

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    Terwijl Celeste naar haar kamer ging, stampte ik op Luca af. Ik sloeg hem nog eens, dit keer met de andere vuist. "Vuile...!" schreeuwde ik in zijn gezicht. "Eerst mij kwetsen en dan ook nog eens mijn nichtje willen leegzuigen! Ik zie het in je vervloekte ogen!" Ik gromde kwaad naar hem. "Hoe kun je!"