• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

Your make-up is terrible

Luca Jones
    "Damon, luister gewoon even." Waarom moest hij dat nou weer zeggen, ik voelde me al schuldig. "We waren gewoon aan het praten en aan het dansen. Het was meer een soort uitdaging geworden, een passionele dans." Ik zuchtte. "Ze kuste me en het voelde zo natuurlijk. Op het moment dat ze me kuste voelde ik me verward maar meteen daarna zakten mijn hersens in mijn ballen en kon ik niet meer normaal denken."

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 2:50 ]

Your make-up is terrible

Damon Blake
    "Een uitdaging! Een uitdaging!" Ik sprong op en duwde hem tegen de muur. "Zie je dit alles als een verdomde uitdaging? Een spelletje die je kunt spelen?" Ik hief mijn hand alweer om hem te slaan, maar ik bedacht me. Ik had geen zin om mijn hand nog meer te kneuzen. "Ik kan nog wel snappen dat als ze je kust je met je lul gaat denken, maar heb je dan niet eens een seconde aan dat van daarvoor gedacht?"

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    Ik liet hem doen wat hij wilde toen hij me tegen de muur duwde. "Natuurlijk heb ik daar wel even aan gedacht." mompelde ik. Dat was waar, ik had er echt aan gedacht. "Maar dat was zo snel weer weg toen ze haar tong in mijn mond stopte." fluisterde ik. Ik voelde me echt heel erg schuldig. Ik knipperde hard tegen mijn nat wordende ogen. "Ik zie dit niet als een spelletje, Damon. Ik weet gewoon niet wat ik met deze situatie aanmoet." Ik gooide mijn handen wanhopig in de lucht en liet ze langzaam weer zakken.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    Ik kromp in elkaar toen hij vertelde over de tong. "Luca... Dat wil ik niet weten. Echt niet..." Ik zag dat er tranen verschenen in zijn ogen. Ik legde mijn armen om hem heen en drukte hem tegen mij aan. "Luca... Niet huilen. Dat wil ik niet." Ik kuste hem liefdevol en veegde een traan die over zijn wang rolde weg. "Ik snap het. Je bent vast heel erg door in de war door dit alles." Ik zuchtte zachtjes. "Ik had ook niet zo boos moeten reageren, maar zoiets zien is nou niet bepaald, aangenaam."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    Waarom was hij nu ineens zo lief? Ik begon zachtjes te snikken en liet mezelf tegen de muur omlaag zakken, tot ik op de grond zat, met mijn knieën opgetrokken. "Het spijt me, ik wilde niet dat je zoiets zag." Ik verborg mijn hoofd in mijn handen. Nu kwam alle spanning en frustratie over mijn verwarring eruit.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    Ik knielde voor hem neer en streelde zachtjes door zijn haar. "Ik weet niet wat beter is, het zien of het niet zien en er ooit eens achter komen. Maar dat maakt nu niet meer uit." Ik glimlachte zwakjes naar hem. "Niet huilen Luca.. Alsjeblieft.."

Luca Jones
    Ik veegde mijn tranen ruw weg. "Je hebt gelijk, ik moet niet huilen. Ik heb niets om over te huilen." bromde ik. "Jij bent degene die zou moeten huilen." Ik herstelde mezelf snel. "Ik wil gewoon dat je weet dat het me spijt, echt." Ik pakte zijn handen vast en glimlachte terug.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    "Neee, zo bedoelde ik dat niet. Ik wil je gewoon niet zien huilen." Ik aaide hem zachtjes over je wang. "Ik wil gewoon dat je weet dat het me spijt, echt." Ik kuste hem zachtjes. "Het is al goed Luca. We hebben uiteindelijk niks dus je kunt eigenlijk doen wat je maar wilt."

Luca Jones
    Hij kuste me zachtjes. "Ik weet het, maar toch had je alle recht om boos te worden." Plotseling realiseerde ik me iets. "We kunnen ook nooit iets hebben Damon, sorry. Ik liet mijn hoofd hangen. Ik mocht me niet aan iemand hechten, zeker niet als het een mens was! Ik verbrak mijn eigen regels. "Jij bent... een mens en ik niet. Jij gaat dood en ik niet..." mompelde ik, verslagen.

Your make-up is terrible

-

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 3:17 ]

Your make-up is terrible

Damon Blake
    Mijn adem stokte. "Maar.. maar.." Nu was ik degene die in elkaar stortte. Grote tranen rolden over mijn wangen, terwijl ik hem aankeek. "Dat mag niet zo zijn. Dat kan niet.. Ik.."

Luca Jones
    "Het spijt me..." voorzichtig veegde ik zijn tranen weg. "Ik kan mijn eigen belofte niet verbreken. Ik wil niet weer iemand waar ik van hou zien doodgaan, dat kan niet... Huil nou niet." Ik raakte bijna in paniek. "Damon!" Ik trok hem even dicht tegen me aan. "Het spijt me." Met tranen in mijn ogen stond ik op en liep ik zo snel ik kon terug naar mijn eigen kamer, waar ik de deur achter me dicht trok en onder de dekens kroop. Ik haatte dit, ik wilde geen vampier zijn, ik wilde niet verward zijn!

Your make-up is terrible

Cassie
    Een tijdje nadat Luca naar boven is gegaan om met Damon te praten besluit ik ook maar naar boven te gaan. Niet om met Damon te praten maar gewoon naar mijn eigen kamer. Ik loop de trap op en net als ik mijn kamer binnen wil lopen hoor ik vaagjes zwak gesnik uit een andere kamer komen. Ik twijfel even maar loop dan toch richting het geluid en klop daar op de deur.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Celeste

Ik hoorde een deur hard dicht gaan.
    "Wel hier blijven hé." Zeg ik tegen het hondje en ga de kamer uit.
    Ik zie Cassie voor Damon's deur staan.
    "Wat doe jij daar?" Ik kijk haar aan. "Denk maar niet dat hij wil praten met je, of zo iets dergelijks." Zeg ik en leun met mijn armen over elkaar tegen de muur.

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    'Wat doe jij daar?' hoor ik iemand ineens zeggen. Ik draai me om en zie Celeste staan. 'Denk maar niet dat hij wil praten met je, of zoiets dergelijks,' zegt ze. Ik zucht even, 'dan heeft hij pech want ik wil wel met hem praten'.

To the stars who listen — and the dreams that are answered