• gister was de schrijver van het boekenweekgeschenk in Goes
    Helaas had ik geen boekenweekgeschenk aangezien het boek dat ik wou nergens te krijgen is.
    Maar wij (JuliaFrost) gingen toch naar die schrijver
    Komen we daar, zijn we veruit de jongste. Dat was genant
    En ik moest dus een handtekening laten zetten in mijn aantekeningen schrift en die schrijver zei iets over mijn naam en daar ben ik later nog vaker op aangesproken.
    En nu zijn we blijkbaar ook nog op omroep Zeeland geweest, JuliaFrost was heel duidelijk in beeld en je hoorde haar praten. Godzijdank mij niet.
    Maar je zag me wel in de rij staan enzo
    Gelukkig heb ik het niet gezien
    Maar toch vind ik het best een beetje genant, we waren veruit de jongste.

    Zijn jullie wel eens op tv geweest?

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 23:30 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stalingrad schreef:
    Ik snap het schaam-gedeelte van het verhaal niet echt.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Een keer op sbs 6, toen ik een handtekening aan de winnares van Holland's got talent moest vragen (:


    Take risks and conquer your fears.

    Een paar keer op Altena TV afgelopen maand.
    Dat was een carnavalcompilatie, met allemaal carnaval rondom Brabant.
    Daar kwamen ik en mijn vrienden meerdere keren in beeld haha.


    Tell me about it, stud.

    Nope
    maar wel een keer op de voorpagina van de "plaatselijke" krant hier. Echt heel genant. Je ziet alleen mij en een paar oudere mannen klappen, dus het lijkt net of ik daarbij hoor, maar mn vriendinnen stonden er net niet op. Dat was toen de een of andere fietsertour hier in NL begon.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Toen ik in groep 8 zat had onze school een oud-Hollandse spelletjesmiddag georganiseerd, en RTV Noord (Groningse lokale omroep) moest mij en een vriendinnetje zo nodig al koekhappende filmen. Meh. Maar toen was dat natuurlijk leuk (;


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik snap niet helemaal waarom je je daarvoor schaamt, maar toch.
    Ik heb een keer in een reclame op Omrop Fryslan gezeten, en ben daar ook een keer voor geinterviewd.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jeugjournaal. Toen was ik twaalf ofzo. Ze filmde in een of ander zwembad dus iedereen kon mijn prachtige paars-gestipte bikini bewonderen. :S


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Ik bij Puberruil. Een meisje uit de klas deed mee. Op de achtergrond zit ik echt zo dom te luisteren. Echt vre-se-lijk.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    2 keer bij Supernick, gelukkig was ik niet heel veel in beeld.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    1e keer: Ik van 6 jaar bij Kinderen Zingen Met Sterren. Ik was niet door, maar ze lieten wel een stukje van me zien. (;
    2e keer: 'figurant' bij Mooiste Meisje Van de Klas.
    3e keer: Straatspeeldag interview over Balkenende op Eindhoven TV.
    4e keer: dat onze school 25 jaar bestond en er een disco gala werd gehouden; ook op Eindhoven TV.

    Ik ben met die Straatspeeldag ook op de foto geweest met Balkenende lol.

    Ik vind het toch al best wat, vooral als je nagaat dat ik pas 11 ben :"D

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 21:27 ]

    Aahww leuk toch?

    Jup ik ben keer op tv geweest.

    Ik deed mee aan een project horeca gast vrouw niv 1&2 in een jaar. Er werd dus een restaurant gebouwt worden.. Helemaal meegemaakt. Maar de chefkok had dus bedacht ik ga een programma maken om de beste chefkok uit te kiezen. En bij de finale werd het uitgezonden en toen moesten ik de leerlingen bedienen.
    En ja hoor en ik kwam op tv ik keek vet serieus het leek wel dat ik chaggi keek xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Op het nieuw een paar keer, maar anders niet ;p


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Bij diezelfde Straatspeeldag deed ik allemaal mijn best om op TV te komen en liep ik letterlijk achter de cameramensjes aan, kom ik maximaan op reginale TV. Kijk ik die avond het nieuws op Nederland 1, zie ik gewoon iemand van een groep hoger op mijn school achter Balkenende staan, zonder dat hij wist dat hij gefilmd werd >_>
    Dan weet je ook waar je je best voor doet x'd

    Rythmix schreef:
    2 keer bij Supernick, gelukkig was ik niet heel veel in beeld.


    + Een paar keer bij van die paarden tentoonstellingen.


    i put the fun in funeral

    Ik ben 5 jaar geleden dankzij een project op school op Karrewiet gekomen :')
    Ik was supertrots :')
    Ze hadden mij en nog een paar anderen geinterviewd, maar hun stukjes eruit geknipt, waardoor ik op een babbeltante leek :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.