• Vandaag fietste ik samen met mijn vriend naar huis. Hij vertelde hoe zijn weekend was, ik lachte en reageerde precies zoals hij wou. Totdat hij me doodleuk vertelde dat hij zaterdagnacht met nog een vriend bij twee andere meiden wouden blijven slapen.
    Terwijl ik vrijdagnacht nog niet bij hem mocht slapen van mijn ouders.
    Gelukkig is hij er ook niet blijven slapen, omdat zijn ouders dat niet wouden.
    Maar als het wel gemogen had, had hij het wel gedaan.
    Ik vind dit nou niet bepaald.. leuk. Ik twijfel of ik er iets over moet zeggen, ik wil niet dat hij denkt dat ik me aanstel of zo.

    heeft iemand dit ook wel eens gehad?


    It's gonna get a lot worse before it gets better.

    Ik zou er iets van zeggen. Ik zou het namelijk ook niet echt leuk vinden (:
    En nee, dat heb ik eigenlijk nog niet gehad. Ik denk ook niet dat mijn vriend bij andere meiden zou blijven slapen. Hij weet hoe ik zou reageren dan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    mijn vriend wou op ziekenbezoek gaan bij het meisje waar hij al 2 maanden op verliefd is en zij ook op hem, ze zouden alles gaan uitpraten. Hij heeft het uiteindelijk niet gedaan omdat ze al genezen was. Maar dat vond ik dus echt wel niet ok , heb er niks van gezegd..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mijn vriend heeft één keer bij een meisje geslapen en daar was ik het dus echt niet mee eens, en dat wist hij ook. Ook al was het meisje een aantal jaar ouder. De eerste keer nadat ik hem weer had gezien had ik hem gelijk vethard duidelijk gemaakt dat hij zolang als wij nog hadden niet meer bij meisjes mocht slapen. Haha, dat klinkt echt vet gemeen, maar ik was echt pissed off toen. :3


    your eyes are like stars in the night.

    Tranquillity schreef:
    Ik zou er iets van zeggen. Ik zou het namelijk ook niet echt leuk vinden (:
    En nee, dat heb ik eigenlijk nog niet gehad. Ik denk ook niet dat mijn vriend bij andere meiden zou blijven slapen. Hij weet hoe ik zou reageren dan


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.