• Hoi allemaal!
    Al sinds 2018 hou ik een dagboek bij van de familie Wolvekamp. Ondertussen zit ik al op generatie 7.

    Philip Wolvekamp is een echte rokkenjager, maar nu beginnen de consequenties van zijn daden hem in te halen. Zit het in hem om een verantwoordelijke, volwassen man te worden en zijn fouten niet de toekomst van zijn gezin te laten bepalen?
    Henry en Thalia Wolvekamp hebben hun eigen huisje, waar ze een tijdje geleden hun eigen gezin hebben gestart. Zal het Thalia lukken haar droom om gerenommeerd arts te worden te bereiken, en zal ze een balans kunnen vinden met haar jonge gezin? En zal het Henry lukken die muzikant en kunstenaar te worden die hij altijd geweest heeft willen zijn?
    De nicht van Henry en Philip, Chimène Green is al aardig op leeftijd en wil niets liever dan de liefde vinden. Zal dit haar lukken? Ondertussen worstelt haar dochter Lena met het zijn van een plantsim en de toekomst die zij voor zich ziet. Zal haar oudere nicht en soortgenoot Gertrude Wolvekamp, die haar passie heeft gevonden in de Chinese vechtsport, haar onder haar hoede nemen?

    Vandaag de dag kunnen jullie de avonturen van generatie 6 en 7 volgen op het forum van MoonshineSim in dit topic.
    Mochten je willen weten wat er in de eerdere generaties gebeurde, dan kan je dit teruglezen in dit topic (generatie 4 & 5) en op mijn website (1 t/m 3).

    Als jullie het leuk vinden, zal ik hier updates plaatsen wanneer ik een nieuw hoofdstuk publiceer.

    De stamboom

    [ bericht aangepast op 30 jan 2024 - 12:43 ]

    Oooh!! ik heb ook zo'n heel familie historie. Ik heb het ooit allemaal ergens opgeschreven maar vind dit helaas niet meer terug.

    Ik heb dit in de sims 4 gedaan, en ben nog steeds aan het spelen met die zelfde familie.


    Your Butt is Mine!

    Yooo dat is zo cool, I could never


    help

    xSKITT, maakte je dan ook echt een dagboek? Of gewoon een samenvatting van wat er gebeurde? Ik hoop dat je het vindt!
    Coryo, thanks! Er zit inderdaad best wat werk in maar ik doe het (met pauzes) nu al bijna 6 jaar haha.
    Hieronder kun je de meest recente hoofdstukken lezen!
    Seizoen 4 - Hoofdstuk 4 (op nieuw op reis) en 5 (op zoek naar geluk) .


    [ bericht aangepast op 30 jan 2024 - 12:51 ]