• gister was de schrijver van het boekenweekgeschenk in Goes
    Helaas had ik geen boekenweekgeschenk aangezien het boek dat ik wou nergens te krijgen is.
    Maar wij (JuliaFrost) gingen toch naar die schrijver
    Komen we daar, zijn we veruit de jongste. Dat was genant
    En ik moest dus een handtekening laten zetten in mijn aantekeningen schrift en die schrijver zei iets over mijn naam en daar ben ik later nog vaker op aangesproken.
    En nu zijn we blijkbaar ook nog op omroep Zeeland geweest, JuliaFrost was heel duidelijk in beeld en je hoorde haar praten. Godzijdank mij niet.
    Maar je zag me wel in de rij staan enzo
    Gelukkig heb ik het niet gezien
    Maar toch vind ik het best een beetje genant, we waren veruit de jongste.

    Zijn jullie wel eens op tv geweest?

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 23:30 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gaaf :D

    Ik heb opgetreden bij supernick


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik was een keertje in de BZT Show met een ~wens~ en ik kwam eventjes op de Zuid-Koreaanse tv yo. KBS dacht ik, want het ging om Music Bank. 'k Kreeg later van een Koreaanse vriendin te horen dat ze mensen over dat stukje zag praten op internet lmfao.
    Ook werd ik bij Music Bank met camera en al geïnterviewd, maar weet niet of daar nog iets mee gedaan is lmfao.
    Oh en nog snel een secondetje verdekt opgesteld in het nieuws(?) in Zuid-Korea :Y)
    En TV Noord ooit................ooit.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ben op tv in marokko geweest. (hoera)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ImOnFire schreef:
    dat is niet genant maar awesome :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nee, maar ik heb wel al eens in de krant gestaan. Terwijl ik op de fiets zat, en net met een boel andere aan het oversteken was, maar aangezien ik voorop fietse stond ik als grootste op de foto -.-'


    Inspiration can hit you any time

    Stalingrad schreef:
    Ik snap het schaam-gedeelte van het verhaal niet echt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    tv gelderland WHUAHAH


    Shit happens but pee happens a lot more.

    jep met zo´n progamma me tsita stond ik terwijl ze aan het praten waren en wij stil moesten zijn met een paar vriendinnen te kletsen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bij het jeugdjournaal een keer er was iets met een leger vliegtuig bij een space-axpo ofzo iets. Vloog zo'n vliegtuig over en daar stond ik als klein kind voor aan in beeld :'D.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 16:54 ]


    Shoganai i ne~

    MisPattinson schreef:
    jep met zo´n progamma me tsita stond ik terwijl ze aan het praten waren en wij stil moesten zijn met een paar vriendinnen te kletsen



    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik een keer toen ik ongeveer tien was. We waren met school naar een voorstelling geweest die zo saai was dat ik in slaap viel. Toen we uit die zalen kwamen, stonden ze met camera's om ons te vragen wat we ervan vonden. Ik wist niet wat ik moest zeggen omdat het nogal bot zou zijn te zeggen dat ik erbij in slaap viel en dat was nogal awkward omdat ik niet eens kon vertellen waar 't over ging.. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Flemish schreef:
    Bij Fata Morgana (Belgisch TVprogramma) ben ik wel in beeld gekomen, mwar anders...

    Die van Oostkamp. Daar was ik ook.
    Ook heb ik al enkele malen in de krant gestaan.

    Ojaaa, op de TMF Awards zag je mijn wezen ook eens.

    Ja.


    -

    Ja! Bij de wereld van K3, met mijn hele gezicht alleen in beeld(:
    En voorop de krant, ook toen ik klein was.


    Food.