• gister was de schrijver van het boekenweekgeschenk in Goes
    Helaas had ik geen boekenweekgeschenk aangezien het boek dat ik wou nergens te krijgen is.
    Maar wij (JuliaFrost) gingen toch naar die schrijver
    Komen we daar, zijn we veruit de jongste. Dat was genant
    En ik moest dus een handtekening laten zetten in mijn aantekeningen schrift en die schrijver zei iets over mijn naam en daar ben ik later nog vaker op aangesproken.
    En nu zijn we blijkbaar ook nog op omroep Zeeland geweest, JuliaFrost was heel duidelijk in beeld en je hoorde haar praten. Godzijdank mij niet.
    Maar je zag me wel in de rij staan enzo
    Gelukkig heb ik het niet gezien
    Maar toch vind ik het best een beetje genant, we waren veruit de jongste.

    Zijn jullie wel eens op tv geweest?

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 23:30 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bij het Tros Muziekfeest in Bergen op Zoom, ik stond vooraan, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bij tv Noord, was een serietje rommelpot en onze klas deed aan mee. Mijn stukje is iets van 3 of 4 keer geweest o-o. Terwijl de rest maar 2 keer was of zo.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je wordt wereldberoemd. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Volgens mij twee keer op omroep Brabant. Of misschien wel drie keer, idk.
    Jeugdland twee keer (twee jaar achter elkaar): als een gek heen en weer rennen in een scouting gebouw en mijn achterwerk toen we aan het schilderen waren.
    School: deze maandag, toen we wegdoken onder een staantafel toen we zagen dat ze aan het filmen waren. GlazenSchool was begonnen. (ik kan niet luisteren, en het is nu toch afgelopen) xd


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ja, op omroep Nijmegen. We moest een verhaaltje vertellen om de mensen een gelukkige kerst en gelukkig nieuw jaar te wensen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hoezo is het genant als je de jongste bent? Ik ben een keer naar ene presentatie geweest met mijn vader en haal haalde de gemiddelde leeftijd zelfs al sterk naar beneden. Laat staan ik. Maar genant vond ik het niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Na de avant-première van Breaking Dawn kwamen ze mensen interviewen, en daar was ik dus bij. :W

    Ja, bij zo'n dom programma. Toen zat ik nog in groep 8, hahah.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bij Fata Morgana (Belgisch TVprogramma) ben ik wel in beeld gekomen, mwar anders...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    dat is niet genant maar awesome :3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik snap het schaam-gedeelte van het verhaal niet echt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij de kids top 20 :3


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stalingrad schreef:
    Ik snap het schaam-gedeelte van het verhaal niet echt.


    Ik ook niet.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Stalingrad schreef:
    Ik snap het schaam-gedeelte van het verhaal niet echt.


    Me neither.

    En ja, ik ben ook wel eens op tv geweest. Bij de EBBA Awards, de Meet&Greet van Cinema Bizarre. Dat werd dus gefilmd en je ziet mij zo gigantisch in beeld als ik net vraag aan Yu of hij met me op de foto wil en vervolgens zie je hoe die foto gemaakt wordt. Ik had die camera niet eens gezien, dus toen ik dat later zag thuis had ik echt zo'n; AAAAAAAAAAAAAAA OMG-moment. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh ja, bij Green Dream District.
    En bij André Rieu. OP het podium.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt