• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.





    Begin: de jongeren komen toe in het hotel. Jullie slapen per twee op een kamer. Meisjes bij meisjes, jongens bij jongens. Verder mogen jullie zelf kiezen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Owh help hoe gaat ze erachter komen dat nathan dood is?]

    [Uhm... OEH IK WEET IETS. Ailean heeft op internet gelezen dat er waarschijnlijk resten terug zijn gevonden van ene Nathan Dwane Adams op het treinstation waar hij zelfmoord heeft gepleegd. Als hij zich voorstelt kan je poppetje denken van: Huh. Wtf...]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 16:32 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Belle

    Zachtjes lacht hij.
    "Ik stotter als ik z-zenuwachtig ben. En ik heb dyslexie, v-volgens mij heeft dat er ook wat m-mee te maken."
    Ik bijt even op mijn onderlip.
    "Maar ik je zenuwachtig?" vraag ik voorzichtig. "Of ben je gewoon onzeker."
    Ik laat voorzichtig zijn arm los en kijk hem in zijn bruine ogen aan. Zachtjes leg ik mijn hand op zijn schouder waar ik maar net bij kom met mijn 1.65 m. Het zal er vast komisch uit zien maar ik wil op dit moment alleen weten wat er aan de hand is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    "Maar ik je zenuwachtig? Of ben je gewoon onzeker."
    Ze laat mijn arm los en kijkt me in de ogen. Ze legt haar hand op mijn schouder maar komt er maar net gezien ik een -gelukkig niet slungelige- 1.90m ben. Ik kijk even naar haar hand en dan weer naar haar gezicht. Mijn ogen ontmoeten de hare en ik probeer me daarop te concentreren.
    "Wel," zeg ik zacht, ik slik een keer. "Je bent knap, en g-grappig, ik denk dat er h-heel wat jongens zijn die van jou een beetje z-zenuwachtig worden," antwoord ik. Ik merk dat het beter gaat als ik haar in de ogen kijk en niet alleen naar haar gezicht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    Hij kijkt me in mijn ogen aan.
    "Wel, je bent knap, en g-grappig, ik denk dat er h-heel wat jongens zijn die van jou een beetje z-zenuwachtig worden."
    Ik voel mijn wangen een beetje rood kleuren. Niet zo goed wetend wat ik moet zeggen giechel ik maar een klein beetje.
    "Dank je," weet ik nog redelijk normaal uit mijn strot te persen. Ik haal mijn hand van zijn schouder en kijk hem met lachende ogen aan.
    "Maar je hoeft niet zenuwachtig te zijn," zeg ik zachtjes. "Ik bijt niet."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [O wacht. Hij kan zich niet voorstellen, want hij ziet geen mensen...]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Damon

    Ik grinnik een keer wanneer ze giechelt en begint te blozen.
    "Dank je," zegt ze terwijl ze haar hand van mijn schouder haalt. Haar ogen lijken de lichtjes van de kroonluchters te weerspiegelen. "Maar je hoeft niet zenuwachtig te zijn. Ik bijt niet."
    Was het maar zo makkelijk, ik kies er zelf ook niet voor.
    "Niet? Verdorie, jammer," grap ik. Ik kijk haar glimlachend aan tot ik besef dat we een doel hadden. "Tuinen d-dan maar?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Proprius schreef:
    [Owh help hoe gaat ze erachter komen dat nathan dood is?]

    [Zij weet dat hij een geest is, maar hij niet.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    "Niet? Verdorie, jammer. Tuinen d-dan maar?"
    Ik knik lachend en ik doe mijn hand in de zakken van mijn jurkje.
    "Prima," zeg ik en ik ren de trap af.
    "Come on!" Lach ik hard.
    Ik ren snel de trap af en ik glij bijna onderaan uit. Ik kan me nog net optijd aan de leuning vast te pakken en mijn evenwicht te redden. Lachend ga ik op de onderste treede zitten en wacht ik op Damon.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    "Prima," zegt ze waarop ze de trap afrent. "Come on!" roept ze lachend.
    Ik rol lachend met mijn ogen en slenter achter haar aan. Mijn hart mist een slagje wanneer ik haar uit zie glijden. Gelukkig kan ze zich nog net aan de leuning vasthouden. Ik hoor haar lachen terwijl ze op de laatste trede gaat zitten. Ik schud mijn hoofd en grinnik. Na een vijftal trappen ben ik bij haar. Ik stap overdreven voorzichtig van het laatste trapje. Grijnzend kijk ik haar aan.
    "En nu jij, je kunt het wel," lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    Overdreven stapt Damon voorzichtig van het laatste trapje. Met een grote grijns kijkt hij me aan.
    "En nu jij, je kunt het wel," lacht hij.
    Ik sta op met een klein lachje op mijn gezicht. Rustig loop ik de trap op. Blaas daar even tegen mijn handen en loop dan overdreven naar beneden. Chique buig ik heel even mijn knieën als ik voor hem sta.
    "Zo beter, meneer?" vraag ik lachend terwijl ik weer normaal ga staan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    LUna
    Na een tijdje werd het bankje hard dus stond ik weer verveeld op.
    Ik voelde me een beetje eenzeaam maar daar had ik vaker last van.
    Ik besloot terug te lopen en te gaan zoeken naar een piano of ander muziekinstrument


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Je kunt je personage ook gewoon op anderen afsturen die alleen zijn. Je hoeft niet eindeloos rond te dwalen ; ).]

    Damon

    Ze draait zich om en loopt de trap weer op. Ik lach wanneer ze tegen haar handen blaast en dan op hetzelfde maniertje als mij naar beneden komt. Ze maakt een elegante buiging.
    "Zo beter, meneer?" vraagt ze lachend.
    Ik neem mijn kin vast en wrijf er even over. Dan knik ik en haal mijn schouders op.
    "Kan ermee door," zeg ik met een grijns.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [maar de personages die er zijn zijn of met eklaar bezich of geestjes. Heeft ie3mand nog een persoon of docent ergens rondzwerven]

    [Roane ik moet even iets melden ove rhet rpgen in rollentopic hier of op jou pf

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 17:47 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Belle

    "Kan ermee door," grijnst hij.
    Lachend geef ik hem een klein duwtje.
    "Chiquer kan ik niet," lach ik. "Dat zit niet in me. Al dat getut."
    Ik knipoog lachend en loop richting de deur. Mijn jurkje zwiert vrolijk om mijn slanke bovenbenen.Ik voel me thuis hier. Vrolijk wordt ik ervan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."