• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.





    Begin: de jongeren komen toe in het hotel. Jullie slapen per twee op een kamer. Meisjes bij meisjes, jongens bij jongens. Verder mogen jullie zelf kiezen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Jip slaapt loner x'D.]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 15:10 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ze kan bij de leerkracht?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [oke rustig maar]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [waar is iederreen nu?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ailean

    Mijn voeten maken een ritmisch tikkend geluid op de ondergrond.
    Het is kouder dan ik had verwacht maar ik stor me er eerlijk gezegt niet aan. Ik ben totaal inbeslag genomen door hoe mooi het hier is. Ondanks het gebrek aan zon lijken de bloemen het hier toch erg goed te overleven. 'Je zou het hier prachtig gevonden hebben.' Fluister ik.

    Lunna
    Vermoeid pakte ik mijn slippers en mijn ipod.
    Mijn oortjes deed ik in. Ik had altijd en overal muziek bij me.
    Ik zette ze aan en zong zacht me.
    Ik liep naar beneden door de deur en liep rond in de tuin.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Belle

    Damon sluit heel even zijn ogen om me daarna glimlachend aan te kijken.
    "Vvvolgens mijn mmoeten we eerst naar bennneden."
    Ik knik lachend maar zijn stotteringen zijn me niet ontgaan. Nu kan ik mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Hij bied me zijn arm aan en komt naast me staan.
    "Mademoiselle," zeg hij glimlachend.
    Netjes haak ik mijn arm door de zijne en geef hem een lieve glimlach.
    "Merci," grinnik ik.
    Lachend loop ik met hem de trappen af naar beneden. Ondertussen twijfel of ik het onderwerp stotteren moet aankaarten. Het kan enorm verkeerd vallen. Toch probeer ik hem, al is het uit nieuwsgierigheid.
    "Waarom stotter je zo veel?" vraag ik voorzichtig. "Niet dat ik het stom vind. Ik vind het juist wel iets hebben," voeg ik er voor de zekerheid aan toe. Alstublieft, laat het hem goed opvangen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nathan

    Zuchtend deed ik de deur van mijn kamer weer open en ging de trap af. Ik zou mijn mooie tuinen eens bezoeken. Ik smeet de deur achter me dicht en snoof de heerlijke geur van bloemen op, die mijn verwarde gedachtes weg blies. Ik liep naar de rozenstruik en rook eraan. Wilde rozen hadden een geweldige geur.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 16:28 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Damon

    Ze haakt haar arm door de mijne en glimlacht lief.
    "Merci."
    Het blijft even stil en ik vraag me af of ik haar afgeschrikt heb met mijn gestotter. Ze zou niet de eerste zijn die me er zo raar om bekijkt.
    "Waarom stotter je zo veel? Niet dat ik het stom vind. Ik vind het juist wel iets hebben," zegt ze dan voorzichtig. Daarom was ze dus stil. Ik lach zachtjes.
    "Ik stotter als ik z-zenuwachtig ben," geef ik maar eerlijk toe. Er om liegen laat het niet verdwijnen en uiteindelijk komt ze er toch wel achter. "En ik heb dyslexie, v-volgens mij heeft dat er ook wat m-mee te maken."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    luna
    Nadat ik een stukje had gelopen was ik weer moe.
    Het was niet slim geweest. Eerst een busreis en dan gaan dansen.
    Tsja maar wel fijn.
    Ik vond een bankje waarop ik ging liggen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ForeverZaynx schreef:
    [Jip slaapt loner x'D.]


    Jip mag wel bij mij op de kamer, anders slaapt de lerares loner ;]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Kan Ailean wat met mijn post Proprius? (A)]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 16:22 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    [Kan Ailean wat met mijn post Proprius? (A)]


    [Yeah! ik reageer zo :D]

    [kan iemand iets met luna??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan